אדלר חומסקי

משרד פרסום בבעלות ראובן אדלר ואייל חומסקי

כתבות אחרונות

 
מותג הרכב ג'נסיס / צילום: יח"צ

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב ג'נסיס

ג'נסיס הוא מותק יוקרה קוריאני שהושק בארץ לפני כחודש • באדלר-חומסקי מחכים תקופה ארוכה לתקציב רכב משמעותי: בעבר טיפל המשרד בתקציבי רכב שונים, בהם תקציב סמל"ת, אבל בשנתיים האחרונות נותר ללא תקציב רכב

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2021
חדר כושר של רשת הולמס פלייס

שעת הכושר של ראובני-פרידן: יטפל בתקציב הפרסום של הולמס פלייס

תקציב הפרסום של רשת חדרי הכושר טופל עד לאחרונה בידי אדלר-חומסקי • לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, תעלה החברה קמפיין חדש בכיכובו של עדן חסון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
אמיר גיא / צילום: איליה מלינקוב

אמיר גיא וחברת פייבר רוצים לשנות את המודל הכלכלי של תעשיית הפרסום

אמיר גיא, מנכ"ל משותף ומבעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הודיע כי הוא עוזב ומקים יחד עם חברת פייבר פלטפורמה לענף הפרסום • האם היא תשפיע על הענף כפי שהושפע עולם העיצוב? ואיך יישמר הקשר הבינאישי, שלו השפעה מכרעת על התהליך היצירתי?

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
מפעל טבעול / צילום: תמר מצפי

אדלר-חומסקי וראובני-פרידן מצטרפים להתמודדות על תקציב טבעול

עוד מתמודדים הם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והפרסומאי יורם דמבינסקי, לשעבר הבעלים של משרד הפרסום JWT ישראל • עד כה טיפל בתקציב גיתם BBDO, שוויתר עליו לטובת התמודדות על תקציב "תנובה מזון"

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021
אייל חומסקי / צילום: אביב חופי

אדלר חומסקי ופרוקטר & גמבל זכו בגרנד פרי בתחרות היורובסט

הזכייה הינה עבור מהלך "רבי-בוט" בקטגוריית media תחת Use of digital • מדובר בכלי לנשים חרדיות בזמן נידה, במסגרתו נוצר תהליך שמקצר את פרק הזמן בו האישה צריכה לחשב אחרי המחזור החודשי מתי היא מפסיקה להיחשב טמאה ועליה לטבול במקווה ולהיטהר

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2020
סניף של סופר פארם / צילום: בר אל, גלובס

תקציב הפרפורמנס של סופר-פארם בהיקף 15 מיליון שקל עובר לפובליסיס

משבר הקורונה אילץ שחקנים רבים בשוק לחזק נכסים דיגיטליים, מה שהחריף את המאבק בין קבוצות הפרסום הגדולות • ניתן לראות זאת בתחרות בין קבוצת פובליסיס לקבוצת אדלר-חומסקי על תקציב ההפרפורמנס של סופר-פארם

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
לבנת פורן /  צילום: אייל לנדסמן

תקציב הפרסום של לבנת פורן עובר לגיתם BBDO

היקף הפרסום של החברה עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים • התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
דגם של קאדילק - קבוצת UMI משווקת בארץ את המותגים קאדילק איסוזו ושברולט / צילום: יח"צ

סבב תקציבי רכב: UMI עובר לבורודה קפלן, המזרח עובר לראובני פרידן

היקף התקציב של UMI עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה והוא טופל עד כה בראובני פרידן • תקציב הפרסום של לנדרובר ויגואר עובד לראובני פרידן והוא עומד על כחמישה מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
ג'יפ "קומפאס" / צילום: יח"צ
K-LOGIC | בלעדי

קוצרים את פירות המיזוג: קיי לוג'יק מצטרפת למערך הפרסום של סמלת

ל"גלובס" נודע כי סמלת מכניסה למערך הפרסום שלה את קובצת קיי לוג'יק , ובוחנת את האפשרות להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי • היקף התקציב של סמלת עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2020
אייל חומסקי / צילום: אביב חופי

רה ארגון בקבוצת אדלר חומסקי: מנכ"ל אינטראקשן פורש, הסוכנות תוטמע בתוך משרד הפרסום

לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
ישראל קטורזה כפרזנטור המסכות / צילום: לפ"ם

יולי-אוגוסט של קורונה: הפרסומות הציעו לנו תרבות אלטרנטיבית

נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מאפשרים לראות כיצד התמודדו המפרסמים עם אתגרי התקופה בהיבטי חשיפה ואפקטיביות • גם בקיץ הזה חיפשנו את המזגן, וגם: משרד הבריאות משנה גישה •  אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מנתח

אלי משולם 04.09.2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: צילום מסך

גם השבוע: זוכרים את יעקב של בזק, ואוהבים להיות בריאים

בראש טבלת הזכורות מככבת משפחת בוגלו עם האינטרנט של בזק • הציבור מביע אהדה לבריאות

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: יח"צ

קטורזה והבוזגלוס כובשים את צמרת הפרסומות הזכורות והאהובות

אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "הפרסומת לבזק אינטרנט בכיכובם של גידי גוב ומשפחת בוזגלו מציגה שיעורי זכירה הגבוהים ב-81% מהממוצע" • הפרסומת של משרד הבריאות לחבישת מסכות - האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2020
שני כהן וליאור סושרד בקמפיין של 9 מיליון / צילום: יח"צ

עומס על הבר: תמי 4 נותרת האהודה; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף - של חברת דלתא • סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עלה ועומד על כ-40 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2020
נועה קירל בקמפיין יס פלוס / צילום: yes, יח"צ

פרזנטור ושיר אהוב עושים את העבודה

גיאוקרטוגרפיה: yes עם נעה קירל הוקפצה ישירות לראש המדד והיא הפרסומת הזכורה ביותר • תמי 4 עם עידן חביב שבוע שני ברציפות האהובה ביותר • אדלר חומסקי & ורשבסקי עם ארבע פרסומות בעשירייה

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 402 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 26

צרו איתנו קשר *5988