אדלר חומסקי

משרד פרסום בבעלות ראובן אדלר ואייל חומסקי

כתבות אחרונות

 
לבנת פורן /  צילום: אייל לנדסמן

תקציב הפרסום של לבנת פורן עובר לגיתם BBDO

היקף הפרסום של החברה עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים • התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
דגם של קאדילק - קבוצת UMI משווקת בארץ את המותגים קאדילק איסוזו ושברולט / צילום: יח"צ

סבב תקציבי רכב: UMI עובר לבורודה קפלן, המזרח עובר לראובני פרידן

היקף התקציב של UMI עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה והוא טופל עד כה בראובני פרידן • תקציב הפרסום של לנדרובר ויגואר עובד לראובני פרידן והוא עומד על כחמישה מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2020
ג'יפ "קומפאס" / צילום: יח"צ
K-LOGIC | בלעדי

קוצרים את פירות המיזוג: קיי לוג'יק מצטרפת למערך הפרסום של סמלת

ל"גלובס" נודע כי סמלת מכניסה למערך הפרסום שלה את קובצת קיי לוג'יק , ובוחנת את האפשרות להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי • היקף התקציב של סמלת עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2020
אייל חומסקי / צילום: אביב חופי

רה ארגון בקבוצת אדלר חומסקי: מנכ"ל אינטראקשן פורש, הסוכנות תוטמע בתוך משרד הפרסום

לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
ישראל קטורזה כפרזנטור המסכות / צילום: לפ"ם

יולי-אוגוסט של קורונה: הפרסומות הציעו לנו תרבות אלטרנטיבית

נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מאפשרים לראות כיצד התמודדו המפרסמים עם אתגרי התקופה בהיבטי חשיפה ואפקטיביות • גם בקיץ הזה חיפשנו את המזגן, וגם: משרד הבריאות משנה גישה •  אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מנתח

אלי משולם 04.09.2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: צילום מסך

גם השבוע: זוכרים את יעקב של בזק, ואוהבים להיות בריאים

בראש טבלת הזכורות מככבת משפחת בוגלו עם האינטרנט של בזק • הציבור מביע אהדה לבריאות

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: יח"צ

קטורזה והבוזגלוס כובשים את צמרת הפרסומות הזכורות והאהובות

אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "הפרסומת לבזק אינטרנט בכיכובם של גידי גוב ומשפחת בוזגלו מציגה שיעורי זכירה הגבוהים ב-81% מהממוצע" • הפרסומת של משרד הבריאות לחבישת מסכות - האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2020
שני כהן וליאור סושרד בקמפיין של 9 מיליון / צילום: יח"צ

עומס על הבר: תמי 4 נותרת האהודה; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף - של חברת דלתא • סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עלה ועומד על כ-40 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2020
נועה קירל בקמפיין יס פלוס / צילום: yes, יח"צ

פרזנטור ושיר אהוב עושים את העבודה

גיאוקרטוגרפיה: yes עם נעה קירל הוקפצה ישירות לראש המדד והיא הפרסומת הזכורה ביותר • תמי 4 עם עידן חביב שבוע שני ברציפות האהובה ביותר • אדלר חומסקי & ורשבסקי עם ארבע פרסומות בעשירייה

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2020
דוכן של מפעל הפיס / צילום: שלומי יוסף, גלובס

תקציב הפרסום של תוכנית המנויים של מפעל הפיס עובר לאדלר חומסקי

במפעל הפיס החליטו לעשות שינויים בחלוקת המותגים בין משרדי הפרסום • גיתם יקבל את תקציב חיש גד שטופל עד כה באדלר חומסקי שמקבל את תוכנית המינויים במקום • תקציב הפרסום של תוכנית המינויים גבוהה פי שלושה מתקציב הפרסום של חיש גד

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2020
רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ

סלע קיומנו: הקיץ בעיצומו וטורנדו כובשת את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2020
מפעל נירלט  / צילום: דן לב

אדלר חומסקי זכה במכרז על תקציב נירלט בהיקף 8 מיליון שקל

על התקציב התמודד גם גיתם BBDO • שני המשרדים מטפלים בתקציב מפעל הפיס, מקום העבודה הקודם של המנכ"ל עומרי לוטן

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2020
אמיר גיא / צילום: איל יצהר
פורטפוליו | ראיון

"הפגיעה בשוק הפרסום נעה בין 30% ל-50%; יהיו משרדים שייסגרו"

מהאישי ועד למקצועי - שיחה עם אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל משותף באדלר חומסקי, על האיש ששכנע אותו לעסוק בפרסום, על הניסיונות לשכנע את המפרסמים להמשיך לפרסם גם בימי הקורונה, ועל היחס המפתיע לפייסבוק וגוגל • "אני לא מאלה שמאשימים אותן בפגיעה בענף"

ליאת רון 27.06.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
ענף הפרסום | בלעדי

גליקמן, אדלר ומקאן עלו לשלב הבא במכרז שירותי בריאות כללית

משרדי הפרסום יציגו בקרוב מצגות קריאטיב להנהלת הקופה • היקף הפרסום של כללית עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2020
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
סימילאק אדבנס פלוס /  צילום: סטודיו שתיים

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 395 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 25

צרו איתנו קשר *5988