אדלר חומסקי

כתבות אחרונות

 
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של ישראכרט יוכרע בקרוב

‎חודשיים לאחר סיום המכרז, חברת האשראי צפויה להודיע בקרוב על התוצאות ■ 3 משרדי פרסום הגיעו לשלב הגמר במכרז - באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

מקאן, אדלר, שלמור, יהושע וזרמון ניגשו למכרז עיריית ת"א

היקף תקציב הפרסום של עיריית ת"א עומד על 8 מיליון שקל ■ התקציב מטופל כיום במקאן

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2011

מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: משרדי הפרסום הגדולים נחלשים

במחצית הראשונה של 2011‎‎ משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

בזק זכתה בפרס האפי פלטינום בתחרות Effie Awards

קמפיין "הסקפטים" לטיפול בהתקרחות של MSD זכה בתחרות של המי"ל בפרס הגרנד אפי

שירות גלובס 11.07.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

אחרי 20 שנה: תקציב הפרסום של יואל גבע עובר ל-LEAD

תקציב הפרסום של רשת בתי-הספר יואל גבע נוהל במשך 20 שנה ע"י משרד הפרסום אקספרט

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2011

תקציב רשת אפריל עובר מזרמון-גולדמן לאדלר-חומסקי

ב-2010 עמד התקציב על 4.3 מ' ד' במחירי מחירון ■ זרמון איבד לאחרונה גם את תקציב סיטרואן

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2011
אאודי | לפני כולם

צ'מפיון מוטורס בוחנת הוספת משרד נוסף למערך הפרסום

ערכה פגישות עם מספר משרדי פרסום ■ אדלר-חומסקי, המטפל בתקציב הפרסום של אאודי, הציג במסגרת הבדיקה של צ'מפיון פרזנטציית קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

מסתמן: גיתם, אדלר, באומן וגלר יתמודדו על תקציב ישראכרט

מכרז הפרסום יתייחס לשני מותגי האשראי של הקבוצה - ישראכרט ואמריקן אקספרס ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של 7.6 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של עיריית תל-אביב יוצא למכרז

עד כה רכשו את טפסי המכרז מקאן-אריקסון, המטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי וזרמון-גולדמן

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

אדלר-חומסקי יחליף את גליקמן בטיפול בתקציב בזק בינלאומי

‎מדובר בנתח קטן יחסית מתקציב הפרסום, שעמד ב-2010 על מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2011

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2 מיליון שקל

הלקוחות של אדלר-חומסקי משתלטים הפעם על הטבלה השבועית של המותגים המושקעים

נתי יעקובי 30.05.2011

גיתם BBDO הוא המנצח הגדול של קקטוס הזהב 2011

בתחרות הפרסום השנתית הגיע באומן-בר-ריבנאי למקום השני בהפרש של שתי נקודות ■ מקאן-אריקסון מתברג רק למקום השלישי ■ זכיית גיתם מבוססת על הצלחת קמפיין "הובה בובה"

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2011

שלמור-אבנון-עמיחי זכה בתקציב הפרסום של קבוצת דלק

‎התקציב טופל בשנים האחרונות באדלר-חומסקי ■ ב-2010 עמד התקציב על 1.5 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב הפרסום של פסגות

‎‎היקף הפרסום של בית ההשקעות פסגות עמד ב-2010 על 6.5 מיליון דולר במחירים ריאליים‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של דיפלומט

חברת ההפצה משווקת מותגים של חברות בינלאומיות ומקומיות שטופלו עד כה במספר משרדי פרסום ■ היקף התקציבים של מותגי דיפלומט עומד על כ-8-10 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2011

מקאן, באומן ואדלר עם מספר המועמדויות המוביל בקקטוס הזהב

המשרד המוביל מבחינת מועמדויות הוא מקאן-אריקסון עם 45 עבודות, במקום השני באומן-בר-ריבנאי עם 40 מועמדויות, ובשלישי אדלר-חומסקי עם 35 עבודות

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2011

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 396 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 25

צרו איתנו קשר *5988