אדלר חומסקי

כתבות אחרונות

 

מקאן, באומן ואדלר עם מספר המועמדויות המוביל בקקטוס הזהב

המשרד המוביל מבחינת מועמדויות הוא מקאן-אריקסון עם 45 עבודות, במקום השני באומן-בר-ריבנאי עם 40 מועמדויות, ובשלישי אדלר-חומסקי עם 35 עבודות

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2011

אדלר-חומסקי ירכוש מניות במשרד הפרסום בריקמן

בשלב הראשון תרכוש הקבוצה 25% ממניות בריקמן עם אפשרות להגיע בהמשך ל-49% ■ חברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום, תרכוש מעתה מדיה עבור בריקמן

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2011

הפרסומת של שופרסל עם צביקה הדר - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה עם טל פרידמן היא האהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2011

תקציב הפרסום של דלק ישראל יוצא למכרז

היקף התקציב: כ-1.5 מיליון דולר ■ בין היתר הוזמנו להשתתף במכרז שלמור, באומן ואדלר

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2011

שלמור, גליקמן ואדלר יתמודדו על תקציב פסגות

כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2011

תקציב הפרסום של פסגות צפוי לצאת למכרז

התקציב, בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר, טופל מאז 2006 בידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2011

סקר הפרסומות: זוכרים את פלאפון, אוהבים את הבינלאומי

אדלר-חומסקי בולט השבוע במדד הפרסומות הזכורות עם לא פחות מ-4 פרסומות בולטות

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2011

אדלר-חומסקי יטפל בתקציב תחליפי החלב שתשיק טבע

ההשקה צפויה לעורר פעילות פרסומית של השחקניות החזקות בקטגוריה - סימילאק ומטרנה

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2011

מסתמן: תקציב קבוצת המשביר יישאר במקאן-אריקסון

הניסיונות של משרד אדלר-חומסקי להעביר אליו את תקציב הפרסום של הקבוצה לא צלחו

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2011

תקציב הפרסום של ביטוח "אישי ישיר" יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ואדלר-חומסקי שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2010 עמד התקציב על 18 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2011

בועז שובל מצטרף לקבוצת אדלר-חומסקי

שובל, ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10, יהיה אחראי על רכש המדיה באינטרנט בחברת מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2011

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

האם עזיבת פרטנר את שלמור מסמנת סבב בתקציבי הסלולר?

פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

אדלר-חומסקי מנסה לקחת ממקאן את תקציבי המשביר

בכירי המשרד נפגשו עם בעלי המשביר, רמי שביט ■ שביט מחפש משרד פרסום שיטפל בתחומים החדשים שלו: סופרמרקטים וסלולר ■ היקף הפרסום של המשביר ב-2010 היה 47 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

אלכס מ"היפה והחנון" יככב בקמפיין של ביטוח 9 מיליון

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, יעלה בהשקעה של 350 אלף דולר

שירות גלובס 05.01.2011

באומן-בר יפסיק לטפל בתקציב פלאפון; יעבור במלואו לאדלר-חומסקי

זאת אם HOT, אשר תקציב הפרסום שלה מטופל בבאומן-בר-ריבנאי, תיכנס לפעילות בסלולר ■ כיום מתחלק תקציב פלאפון, העומד על כ-15 מיליון דולר בשנה, בין אדלר-חומסקי ובאומן-בר

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2010

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 397 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 25

צרו איתנו קשר *5988