אדלר חומסקי

כתבות אחרונות

 

3 משרדים עלו לגמר במכרז על תקציב המיתוג של ירושלים

היקף התקציב - כ-5 מיליון שקל ■ לשלב הגמר הגיע משרד ארד תקשורת, שאחד מבעליו, אייל ארד, שימש כיועץ לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ■ כן הגיעו לגמר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וערמוני

חגית ברונסקי 16.05.2010

ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה

טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות

אלי ציפורי 14.05.2010

מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום החברתי של תנובה

מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים בודדים ■ למעשה התקציב "נשאר בבית" - מאחר שמקאן מטפל כיום גם בתדמית תנובה

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2010

מצא את ההבדלים - בפרסומת

בעת האחרונה מופיעות שתי פרסומות בטלוויזיה, האחת לבירה של "סקול" והשנייה למשקה קל תוסס של "שוופס" ■ האם לדעתכם יש דמיון בין הפרסומות, ואם כן - במה?

אליאב אללוף 11.05.2010

מקאן וראובני עלו לגמר במכרז הפרסום החברתי של תנובה

משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2010

אחרי 6 שנים: תקציב הפרסום של טיב טעם יוצא למכרז

התקציב מטופל מאז 2004 במשרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי ■ ב-2009 עמד תקציב הפרסום של הרשת על 4.4 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2010

מקאן ואדלר-חומסקי לא יתחרו על תקציב קניוני ישראל

חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2010

אדלר וראובני יתחרו על תקציב הפרסום החברתי של תנובה

במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2010

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

רשת שקם אלקטריק משקיעה 5 מיליון שקל במהלך שיווקי חדש

המהלך, תחת הכותרת "ישראל משדרגת", ילווה בשפה פרסומית חדשה ובקמפיין טלוויזיה באמצעות אדלר-חומסקי שיימשך כ-3 שבועות

שירות גלובס 08.02.2010

קובי ברקי וגלעד כץ ישפטו בפסטיבל הפרסום בקאן

ברקי, מנהל הקריאייטיב בשמעוני-פינקלשטיין, יהיה הישראלי הראשון שישפוט בתחרות בקטגוריית הדיירקט ■ כץ משמש כסמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום

מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.01.2010

מסתמן: תקציב הפרסום של פולקסווגן יעבור לאדלר במהלך 2010

נכון להיום טרם נקבע תאריך יעד לביצוע המהלך ■ מערך הפרסום של צ'מפיון מוטורס מורכב כיום מאדלר-חומסקי&ורשבסקי ופוגל-אוגילבי ■ ב-2009 השקיעה צ'מפיון מוטורס כ-2 מיליון דולר בפרסום המותג פולקסווגן

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה במכרז לפרסום מנהרות הכרמל

מדובר במכרז סגור בהיקף 4 מיליון שקל בו התמודד באומן-בר-ריבנאי מול אדלר-חומסקי - שניהם מקושרים לחברות המפעילות את מנהרות האגרה בחיפה

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 397 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 25

צרו איתנו קשר *5988