אדלר חומסקי

כתבות אחרונות

 
סימילאק אדבנס פלוס /  צילום: סטודיו שתיים

הבייבי החדש של אדלר-חומסקי: תקציב הפרסום של סימילאק

התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2020
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

משרדי הפרסום הצביעו ברגליים: תקציב חברת החשמל נשאר באדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של חברת החשמל הוא כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל משרדי הפרסום הגדולים לרצות להתמודד עליו • עם זאת, במשרדים חשו שבחברה הייתה העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב – ולכן הם בחרו שלא להתמודד

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2020
קק"ל / צילום: יחצ

בדרך לבית משפט? באומן דורשים לבטל זכיית אדלר חומסקי במכרז קק"ל

באומן-בר-ריבנאי התמודד מול אדלר-חומסקי בשלב הגמר של מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל, ונפסל בשל מה שהגדירו בקק"ל כ"טעות חריגה מהוראות המכרז" • כעת בבאומן מבקשים שימוע בעל-פה לפני הכרזה על הזוכה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2019
קק"ל / צילום: יחצ

אדלר חומסקי זכו במרכז על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל

על התקציב התמודדו בשלב הגמר חמישה משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על שבעה מיליון שקל, מתוכם שני מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2019
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

אמיר גיא יקים עבור אדלר-חומסקי משרד פרסום בארה"ב

גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

רק אדלר-חומסקי מתמודד על תקציב הפרסום של חברת החשמל

משרדי הפרסום הגדולים האחרים - ביניהם מקאן ת"א, גיתם, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגליקמן-שמיר-סמסונוב - בחרו שלא להתמודד • היקף התקציב: כ-15 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

מסתמן: רוב משרדי הפרסום הגדולים לא יתמודדו על תקציב חברת החשמל

תקציב הפרסום של חברת החשמל עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל המשרדים הגדולים לרצות להתמודד עליו, אולם במשרדים חשים כי בחברה יש העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז

התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019
הפרסומת לאפליקציית Bit / צילום: צילום מסך מיוטיוב
Effie Awards | בלעדי

קבוצת הפועלים ואדלר-חומסקי יזכו הערב באפ"י פלטיניום

בנק הפועלים ומשרד הפרסום אדלר-חומסקי יזכו הערב בפרס עבור השקת אפילקציית התשלומים bit • פרס האפ"י פלטיניום מוקיר מהלכי שיווק בהסתכלות לאורך זמן

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2019
רועי כפרי / צילום: יח"צ
אדלר חומסקי | לפני כולם

שיתוף-הפעולה בין כפרי למילקי של שטראוס מגיע לסיומו

שטראוס מסיימת את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, שבמהלכן יצר כפרי 11 סרטונים, בהם הוא היה הכותב והשחקן ואפילו הפיץ אותם בעמוד הפייסבוק שלו • ייחודם של הסרטונים היה שהמותג עצמו הופיע בהם באופן שולי יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2019
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

מועמדויות נוספות למשרדים ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן

הקמפיין של מקאן לאיקאה, שכבר הניב שלוש מדליות, מביא עוד שש מועמדויות • גם לליאו ברנט, אדלר-חומסקי וגפן טים יש מועמדויות בתחרות

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2019
גל גדות בפרסומת לוואווי/ צילום: מתוך ערוץ יוטיוב

יוניברסל מקאן זכתה במכרז המדיה של קמפיין וואווי

זאת למרות שבכל העולם תקציב המדיה של המותג וואווי מטופל באמצעות מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2019
קמפיין yes/ צילום:מסך
yes | בלעדי

אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2019
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'

אדיר רגב עוזב את קבוצת אדלר-חומסקי

כ-3 שנים לאחר שקבוצת אדלר-חומסקי רכשה את סוכנות הדיגיטל GO אינטראקטיב, מגיע הרומן של הקבוצה עם מייסד הסוכנות אל קיצו

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2019
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע

בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
אדלר חומסקי | פרשנות

הניסיון של שטראוס לחסוך עלול להתברר כיקר בהמשך

אם מתבוננים על הרוח השטראוסית המסורתית, קשה להסביר את המהלך הנוכחי, שבו אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי • אפשר אולי לנמק את המהלך ברוח המנכ"ל החדש של שטראוס ישראל, אייל דרור • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 396 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 25

צרו איתנו קשר *5988