אדלר חומסקי

כתבות אחרונות

 
מילקי / צלם: אריאל ירוזלימסקי

אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי

שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2019
מלון ישרוטל ים המלח. מתוך אתר המלון

ישרוטל יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והדיגיטל

תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד

ענת ביין לובוביץ' 19.02.2019
חנות גולף / צילום: איל יצהר

פיצוי על אובדן תקציב קסטרו? מסתמן: תקציב הפרסום של גולף יעבור לראובני-פרידן

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2019
אלפא רומיאו / צילום: יחצ

סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD

המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2019
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון / צילום: יונתן בלום
yes | בלעדי

מי יוביל את האסטרטגיה של הטריפל של בזק? מקאן ת"א ואדלר-חומסקי ראש בראש

משרדי הפרסום מקאן ת"א ואדלר-חומסקי הציגו לאחרונה מצגות אסטרטגיה בפני הנהלת החברה ונשלחו למקצה שיפורים, שאת תוצאותיו הם אמורים להציג בימים אלה - זאת כהיערכות ליום שבו תצורף yes להצעת הטריפל של בזק

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2019
אסף גורן / צילום: עמית שיסל

תקציב הפרסום של איסתא עובר מענבר-מרחב לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של חברת התיירות נאמד ב-5-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'

דרמה: שטראוס תעבור לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל

שטראוס, שהייתה המפרסמת הגדולה ביותר בישראל בשנת 2017, עוברת לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל ומוציאה את האפשרות למכרז בין באומן לאדלר חומסקי, במקביל אליהם יעבדו משרדים מתמחים קטנים • תמשיך במקביל לרכוש מדיה ביוניון ולהשתמש במשרדים מתמחים • היקף ההשקעה הריאלי של שטראוס בפרסום לשנת 2017 היה 125.7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2018
רותם סלע, פרזנטורית קסטרו / צילום: שוקה כהן

סוף עידן: תקציב הפרסום של קסטרו עוזב את ראובני-פרידן

זאת אחרי כמעט 30 שנה • מסתמן: תקציב קסטרו יועבר לאדלר-חומסקי שמטפל בתקציב דלתא - החברה ממנה הגיעה סמנכ"ל השיווק החדשה של קסטרו, מור אבלגון

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2018
סטפן  / צילום מסך

שנה קומסי קומסה: מהן הפרסומות הזכורות והאהובות של פירמה?

שני משרדי פרסום בלטו השנה במיוחד, לפחות מבחינת זכירות ואהדה, תודות לשני קמפיינים שעשו הרבה מאוד רעש: מקאן ת"א עם הקמפיינים ל-yes ואדלר-חומסקי עם בזק בינלאומי • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018
יורם נוה / צילום: תמר מצפי

אדלר חומסקי נפרד מתקציב הפרסום של הפניקס ויטפל בתקציב הביטוח של כלל ביטוח

היקף התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-30 מיליון שקל • עד היום משרד הפרסום גיתם BBDO טיפל בתקציב הפרסום של כלל, והשינוי נעשה על רקע השקה מחודשת של החברה בתחילת 2019

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2018
סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock

תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2018
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי

גליקמן ואדלר-חומסקי עלו לשלב הכספי במכרז הדואר

התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2018
לוגו יס YES
yes | לפני כולם

האם תקציב הפרסום של yes בדרך לאדלר-חומסקי?

שלא לייחוס, בכירים בקבוצה מספרים כי הנושא נשקל ונבדק • מנגד, במקאן ת"א, המטפל כיום בתקציב הפרסום של yes, לא מתכוונים לוותר עליו בלי להילחם • אדלר-חומסקי מטפל כבר בתקציבי הפרסום של בזק, בזק בינלאומי ופלאפון

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2018
בית מפעל הפיס/ צילום: איל יצהר

קמפיין השנה: "כל כך הרבה מיליונרים חדשים" של מפעל הפיס

תחרות קמפיין השנה, שהסתיימה הערב לימדה עד כמה הלך ענף הפרסום והתמרכז משהרוב המכריע של הפרסים התחלק בין שני משרדים בלבד: אדלר חומסקי ומקאן תל אביב

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2018
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

הפרסומת לטריפל של בזק בינלאומי - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם 1.1 מיליון שקל • הפרסומת של בזק היא האהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2018
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

3 פרסי "אריות" לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף • בנוסף זכה המשרד באריה כסף עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס"

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 396 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 25

צרו איתנו קשר *5988