ארטימדיה

כתבות אחרונות

 
עופר מילר/ צילום:יחצ
אדלר חומסקי | לפני כולם

סוף לסכסוך: נפתר המשבר בין מדיה קום וארטימדיה

הצדדים הבינו כי לנתק ביניהם יהיה מחיר כלכלי - והגיעו להסכמות מסחריות

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2016
המתחם החדש ל יס פלנט בירושלים / צילום: ערן לם

פורום פילם דורשת לעיין בתיק שהביא לאישור פעילות ארטימדיה

פורום פילם, החברה-הבת של יס פלאנט, פנתה בעניין לרשות ההגבלים, זאת על רקע הזינוק במחירי הפרסום שהיא נדרשה לשלם ■ בעבר ביקשה פורום פילם להכריז על ארטימדיה כמונופול

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2016
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

"בשוק הפרסום עדיין קיים מצב של הסכמים בעייתיים"

הסכסוך בין ארטימדיה ומדיה קום - כשבתווך נמצא אחד המפרסמים הגדולים, P&G - מפנה את הזרקור למקום שבענף הפרסום מעדיפים להשאיר בחשכה - עמלות יתר ועסקאות תשלום מראש ■ "גלובס" מציג תמונת מצב של שוק במעבר

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הסכסוך מחריף: ארטימדיה מאיימת על מדיה קום בתביעת דיבה

טוענת כי חברת המדיה מקבוצת אדלר-חומסקי מכפישה אותה בפני לקוחות ■ היום שלחה ארטימדיה מצגת למפרסמים המראה את יכולותיה

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2016
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

אדלר-חומסקי לארטימדיה: אם לא תשיבו ההסכם על כנו, נפנה לממונה על ההגבלים

מדיה קום טוענת כי רשת הפרסום הדיגיטלי פגעה בהכנסותיה ■ ארטימדיה: חבל שהיא מגנה על אתרים גלובליים על חשבון תוכן מקומי

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2016
עופר מילר / צילום: תמר מצפי

"גוגל ניצלו את חוסר הרגולציה והפכו לחברת מדיה - כמו סוס טרויאני"

50 מיליון שקל השקיעה ארטימדיה בשוק המקומי, כדי לגייס אתרים ישראליים ולמכור את פרסום הווידאו שלהם ■ כעת היא פועלת לעצירת בריחת תקציבי הפרסום מהאתרים ליו-טיוב, פלטפורמת הווידאו של גוגל ■ ד"ר עופר מילר, מנכ"ל ומייסד ארטימדיה, מספר איך מתמודדים מול הענקית העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 29.02.2016
"הישרדות". איחוד מסכים / צילום: יח"צ
רשת | לפני כולם

ארטימדיה וזכיינית ערוץ 2 רשת חתמו על שיתוף-פעולה

באמצעות ארטימדיה יוכלו מפרסמים להעלות קמפיינים בסדרות של רשת ולהגיע לקהל מפולח ■ לחברה יש הסכמים עם קשת, ערוץ 10 ואתרי תוכן שונים

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2016
שוקי העולם הייטק / צלם:  thinkstock

פטור לארטימדיה בווידאו באינטרנט - בתנאים

התנאים שמעמידה רשות ההגבלים: אסור יהיה לארטימדיה להתערב במחיר, להעביר או לקבל מידע מסחרי מהאתרים או לחסום תחרות בעתיד ■ מול זאת, החברה תוכל להמשיך לעבוד עם כל האתרים הגדולים בשוק האינטרנט הישראלי

23.02.2016
אבי בן-טל-ynet אילן ישועה-וואלה אורי רוזן-מאקו/ צילום: עודד קרני

מנכ"ל ynet: הצפיות בפרסום בווידיאו עלו, אבל ההכנסות לא

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "מוקדם לקבוע אם ההשקעה שלנו באולפן השקוף משתלמת" ■ מנכ"ל מאקו, אורי רוזן: "תוכניות האולפן של וואלה ו-ynet מזכירות לי את 'ערב חדש'"

רועי גולדנברג 01.12.2015
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום בווידיאו: איך התקבלו השינויים שארטימדיה הכניסה לשוק?

ארטימדיה הגיעה לארץ עם גב בינלאומי, כיסים עמוקים וטכנולוגיה, כדי לשפר את הפרסום בווידיאו ועל הדרך גם למשוך את מחירי הפרסום בדיגיטל למעלה ■ האתרים הגדולים בפנים ואפילו חברות המדיה הגדולות מצדדות, אבל יש מי שהשינויים בשוק לא נוחים עבורו ■ כעת גם הממונה על ההגבלים בתמונה

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2015

   123   

   נמצאו 42 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988