בני נוער

כתבות אחרונות

 

הספרייה ממציאה עצמה מחדש

עמדות אינטרנט וקונסולות משחקים - כך מחזרות הספריות של היום אחר בני-הנוער

שמחה סיגן 20.05.2009

קוקה-קולה תשקיע 15 מיליון שקל בכפר הנוער באכזיב

בכירים בחברה העולמית שוקלים להעתיק את הקונספט של כפר הנוער הישראלי למקומות נוספים בעולם

אורי רודריגז-גרסיא 18.05.2009

בני-הנוער מהדקים חגורה: מנסים לחסוך בהוצאות המשפחה ומחפשים עבודה יותר מתמיד

מחקר Treport החמישי, בשיתוף ZooZoo ייעוץ שיווקי, מכון "מדגם" ו"גלובס", מתמקד הפעם בהשפעות המשבר הכלכלי על הנוער הישראלי - ומגלה כי הם כבר מרגישים שינוי בסל הקניות ומשנים את הרגלי הבילוי

דנה בן-נפתלי 13.05.2009

מרכז שניידר יוצא בקמפיין הסברה להתמודדות עם דיכאון בקרב ילדים ובני-נוער

הקמפיין, שבוצע בהתנדבות ע"י משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, כולל תשדירי שירות בטלוויזיה, מודעות בעיתונות המודפסת וקמפיין אינטראקטיבי באמצעות סאצ'י אינטראקטיב

שירות גלובס‏ 07.05.2009

ערוץ yes stars ישראלי משיק לוח שידורים הכולל רצועת נוער חדשה

המהלך ילווה בפעילות שיווקית נרחבת בהשקעה מדווחת של כ-3.5 מיליון שקל, כולל קמפיין שיעלה בטלוויזיה ובקולנוע ויתקשר את הסדרה "תיכון השיר שלנו" ; בנוסף יעלה הערוץ תוכנית חדשה של טל ברמן, "תרבות רעה"

יעל גאוני 21.04.2009

דירוג המותגים השנתי - שוק החלב: תנובה מגדילה את הפער מול המתחרים

תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים ; גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007

אילנית חיות 16.03.2009

דירוג המותגים השנתי - רשתות אופנה: בר רפאלי הזניקה את פוקס; קסטרו וזארה נחלשים

קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור ; פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר ; בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון

אילנית חיות 10.03.2009

דירוג המותגים השנתי - מזון מהיר: בורגרס בר פורץ למקום השלישי, מקדונלד'ס נחלשת

ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל ; בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ; ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים

אילנית חיות 09.03.2009

סקר ZooZoo ו"גלובס": בני-הנוער מעדיפים "הישרדות" על "האח הגדול", וואלה על פייסבוק ואסם על עלית

"האח הגדול" בראש טבלת התוכניות שאין לפספס בתקופה זו, עם 20% מכלל הנשאלים - אך לעומת 49% ל"הישרדות" בסקר הקודם ; להורדת הסקר המלא

דנה בן-נפתלי 02.12.2008

ארה"ב: 75% מבני הנוער נופלים קורבן לבריונות מקוונת ושומרים על כך בסוד

כך מגלה מחקר שנערך לאחרונה במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת UCLA שבלוס אנג'לס

שירות גלובס‏ 07.10.2008

   1234567891011   

   נמצאו 170 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988