בני נוער

כתבות אחרונות

 
ליעם קימל / צילום: כפיר זיו

פרויקט מיוחד: ילדי ההיי-טק הישראלים

הם בקושי בני 20 - וכבר בדרך למיליון הראשון ■ "אני לא ילד פלא, לא מחונן ואפילו לא כזה חכם", אומר אחד מהם, "בסך-הכול החלטתי להשקיע בזה כפי שמשקיעים בכדורגל. בעבודה קשה אפשר להגיע להכול" ■ פרויקט מיוחד של מגזין G

יעל בן ישראל 24.04.2016

מועצת הכבלים והלוויין תקצה עשרות מיליוני שקלים להפקות לנוער

משמעות התיקונים הרגולטוריים: השחקנים הבולטים בשוק יצטרכו להפיק 7% מתוכני המקור לגילאי 14-18, אחרת המועצה לא תכיר בתוכן

לי-אור אברבך 18.04.2016
טיולי המחנות לפולין  / צילום: משה מילנר - לע``מ

ערכים או שופינג? מאחורי המסעות למחנות ההשמדה בפולין

סימני השאלה בנוגע לערכים שסופגים בני הנוער במסעות: האם הישראליות התמכרה יתר על המידה לנרטיב הקורבן כהצדקה לעצם קיומנו?

חן שליטא 29.01.2016
סלולר / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"אצל הנוער היום אין פלטפורמה אחת שהיא הכי פופולרית"

סקר שנערך עבור "ראש אחד" בקרב בני נוער: הווידיאו חלש בסמארטפון, אבל זה לא מונע מיו-טיוב לככב במחשב; מאקו מדורג גבוה אצל הבנות, אך נמוך בהרבה בקרב הבנים; ו-ynet פופולרי יותר אצל בני 12-14 מאשר בקרב בני 16-17 ■ לידיעת המפרסמים

רועי גולדנברג 17.12.2015
סלולר ילדים נוער / צלם: טינקסטוק

אירופה תצמצם את הגלישה של בני-נוער בפייסבוק ובאינסטגרם?

חקיקה חדשה עלולה להגביל את הגישה של צעירים מתחת לגיל 16 לרשתות חברתיות ואף למנועי חיפוש ■ "הרבה אנשים בהלם מהמהלך הזה, כי הוא מנוגד לחלוטין לדרך שבה העולם עובד בימים אלה"

רועי גולדנברג 15.12.2015
סלולר ילדים נוער / צלם: טינקסטוק

כך מכתיבים בני הנוער את הקניות במשפחה

שני סקרים מציגים את התחזקות כוח הקנייה הצעיר בארץ: יותר ממחצית מבני הנוער עובדים, מקבלים מאות שקלים כדמי כיס, 70% מהם מבצעים רכישות באינטרנט, ורובם מעורבים במערך הקניות המשפחתי

רועי גולדנברג 10.12.2015
ערוץ הילדים / צילום: יחצ

מתבגרים מוקדם מדי

ערוץ הילדים הגזים בגדול. ילדים לא אמורים לעסוק בסוגיות של יחסי מין

דניאל דותן 29.11.2015
נקניקיות  /צילום: IMAGEBANK/THINKSTOCK

סקר: האם המודעות התזונתית מחלחלת גם לדור הצעיר?

על רקע פרשת הבשר המעובד, סקר ערוץ ניקלודיאון ו"גלובס" מציג נתונים מעודדים: הנוער הישראלי מודע ברובו לערכים התזונתיים הנמוכים של נקניקיות ודומיהן ■ היכן הבעיה? בזמינות של מוצרי בשר מעובד בבית

אפרת אהרוני 18.11.2015
מלווה עסקי בהעברת סדנא מרכז יוניסטרים אור יהודה/צילום: דפנה גזית

משקיעים בדור העתיד: התוכנית שמקדמת יזמות אצל בני הנוער

במרכזי עמותת יוניסטרים עוזרים לבני נוער מהפריפריה להתוודע לתחום היזמות ולממש את הפוטנציאל הטמון בהם ■ במסגרת שיתוף-פעולה עם קבוצת ההשקעות בסדנו יושק בקרוב מרכז יזמות למגזר החרדי בירושלים

מיטל פלג 11.11.2015
ילדים אינטרנט גולש גלישה מחשב היי-טק הייטק בלוגים עולם רשת חברתית ילדות / צלם: פוטוס טו גו

סקר: שליש מבני-הנוער לא רואים פרסומות באינטרנט

זאת כיוון שהתקינו Adblock ■ אז איך בכל זאת אפשר להיות התוכן שהצרכן צורך ולא הפרסומת מלפניו, מאחוריו ומצדדיו?

שחר אור וארז יוסף 08.11.2015
אפליקציית SNAPCHAT / צילום: יחצ

משרד הפרסום teenk השיק ערוץ לצעירים בסנאפצ'ט

השיק פעילות בסנאפצ'ט תחת השם "SNAP.IL", כשהרעיון הוא ערוץ סנאפצ'ט שישדר בשידור חי מאירועים מרכזיים ומשמעותיים לנוער

רועי גולדנברג 20.10.2015
סטארט אפ  הון סיכון הייטק מנורה חממה /  צלם:   thinkstock

בני-נוער מארגנים כנס ליזמים צעירים שייערך באונ' ת"א

שון לוין (17) ומטר שטייגליץ (18) מפיקים את WOW Talks: "מקווים שזה יהפוך למסורת"

שירי דובר 01.10.2015
מה קוראים בני הנוער  / צילום:   Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

לא רק מסכים: סקר חדש מגלה - בני-הנוער עדיין קוראים ספרים

סקר "גלובס" עם ערוץ ניקלודיאון מגלה כי יש עדיין לא מעט בני-נוער שקוראים, בעיקר ספרי הרפתקאות ומתח וכאלה המבוססים על סדרות טלוויזיה ■ 15%-20% ממכירות הספרים ברשתות הגדולות הן של ספרי ילדים ונוער

אפרת אהרוני 21.09.2015
בני נוער קונים ברשת/ צילום:צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

70% מבני-הנוער קונים באינטרנט; מה הם רוכשים ואיפה?

רוב בני-הנוער קונים כיום ברשת, כשהארנק האמיתי הוא כמובן זה של ההורים - כך עולה מסקר של חברת הגל החדש ■ בראש מצעד הרכישות נמצאים גאדג'טים, והאתר המוביל הוא eBay ■ קווים לדמותו של הצרכן המקוון הצעיר

מיכל רז-חיימוביץ' 17.09.2015
סנאפצ'ט / צילום: רויטרס

16 מיליארד דולר ו-100 מיליון משתמשים: מה הקסם של סנאפצ'ט?

עם פריצה מסחררת בקרב בני-הנוער בישראל, לא מפתיע לראות מותגים מובילים, דוגמת קוקה-קולה וקוטקס ובקרוב גם שטראוס וסופר-פארם, שמגלים עניין באפליקציית המסרים החברתית ■ איך היא עובדת, ובמה היא נבדלת מרשתות חברתיות אחרות?

רועי גולדנברג 19.08.2015
פאנל הדור האבוד/ צילום :תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

איך משכנעים את הנוער של היום לרכוש מוצרים?

מושב "הדור האבוד" בוועידת MAD של "גלובס" ניסה לבדוק את האפשרויות לפנות לבני דור ה-Y וה-Z

צחי הופמן 15.07.2015

   1234567891011   

   נמצאו 167 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988