ג'ינס

כתבות אחרונות

 

לא הג'ינס של הבת שלך: המותג NYDJ מרחיב את פעילותו בישראל

יימכר ב-60 חנויות ובוטיקים בארץ ■ סטפן ואן קרוסלברג, מנכ"ל החברה, מספר איך השתלט על השוק הנשי של גילאי 40 פלוס, ואיך מילה טובה מאופרה ווינפרי הזניקה אותו קדימה

חגית ברונסקי 27.02.2011

עוד סימן לתחרות בג'ינסים: קרוקר סוגרת 5 סניפים

הרשת תסגור החנויות בקניון מול הים, ממילא, קניון איילון, קניון בת-ים וקניון מודיעין ■ אתי לוי: "נכון שאין מקום להרבה חנויות בישראל, אבל אני מעדיפה להישאר איכותית ופרימיום"

אילנית חיות 25.11.2010

S.Wear תכפיל את גודל הסניפים ותייצר חולצות מכופתרות

רשת אופנת הבייסיק, שמוכרת יותר בשמה הקודם "היינס", מתרחבת ■ עוד בתוכנית: הרחבת הפעילות בהלבשה התחתונה, בעיקר בחזיות, ואפשרות לכניסה גם לתחום הג'ינסים

אילנית חיות 16.11.2010

תעלומה: למה מידת הג'ינס המתאימה לכם שונה מחנות לחנות?

שתי נסייניות, 7 רשתות, 3 מידות שונות לכל אחת - אלה תוצאות סיבוב המדידות של "גלובס" ברשתות האופנה, בניסיון לבדוק איך זה שהג'ינס במידה שביקשתן בקסטרו קטן עליכן בדיזל

אפרת אהרוני 09.11.2010

"אני מצפה לגידול דו-ספרתי במכירות של ליוויס בישראל"

נשיא ומנכ"ל ליוויס, ג'ון אנדרסון, חושף את תוכניות החברה בישראל: השקת קו נעליים ופתיחת חנות דגל בירושלים ■ "מותגי ג'ינס אחרים הם טרנד, ולכן מעגל החיים שלהם קצר יחסית"

אילנית חיות 21.09.2010

המותג ליווי'ס משיק קו ג'ינסים חדש לנשים

בליווי'ס העולמית טוענים כי קו העיצוב החדש GWI כולל 3 גזרות, שעפ"י מחקרי שוק מתאימות ל-80% מהנשים בעולם

אילנית חיות 09.08.2010

בעלי המותג קרוקר: "יש כמה קניונים שהעיפו אותנו לקיבינימט"

עם עבר מרשים והווה לא ברור, מותג הג'ינס הישראלי קרוקר מנסה לצאת לדרך חדשה ■ בראיון ל"גלובס" הבעלים דוד לוי תוקף את הקניונים, מתייחס לתחרות ההולכת וגוברת בשוק ומדבר על הקשר האמיץ בינו ובין אשתו לבין המותג

אילנית חיות 29.06.2010

לי קופר יוצאת במהלך שיווקי חדש: קבוצות רכישה לג'ינסים

הרעיון הוא לקדם מכירה של כמות ג'ינסים באמצעות מתן הנחות מדורגות בהתאם למספר הרוכשים ■ שיעור ההנחה נע בין 10% לג'ינס אחד ועד ל-40% עבור 4 ג'ינסים

אילנית חיות 06.12.2009

קרוקר פותחת חנות למותג הג'ינסים DLV 77 בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

זאת בהשקעה של מיליון שקל ■ היקף ההשקעה בייבוא המותג האיטלקי לארץ - 1.7 מיליון דולר

שירות גלובס‏ 12.08.2009

סגן נשיא ליוויס אירופה: "ההייפ של מותגי הפרימיום עבר"

בראיון מיוחד ל"גלובס" מסביר יו נגווין, בכיר בליוויס אירופה, איך מרעננים מותג ותיק ומנומנם, מנמק את ההחלטה להעביר את כובד המשקל הפרסומי לאינטרנט ומדבר על תל-אביב כמקור השראה

חגית ברונסקי 11.08.2009

קסטרו מעירה את השוק: מציעה זיכוי בגובה 100 שקל על כל ג'ינס ישן

הג'ינסים הישנים ייתרמו לעמותות למען נוער בסיכון ; מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר: "חשבנו איך אנחנו מצד אחד תורמים למען מטרה נעלה ומצד שני יוצאים מורווחים" ; המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל

אילנית חיות 04.02.2009

   123   

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988