המרכז הישראלי לניהול

כתבות אחרונות

 
חוויית לקוח. להנחיל ולחזק תרבות ארגונית רצויה צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"חברות מתחילות לעסוק בחוויית לקוח רק כשהתלונות מגיעות"

פול לוי, סופר, מרצה ויועץ בינלאומי בתחום חוויית לקוח, אומר כי ארגונים רבים נוטים שלא לראות את חוויית הלקוח בצורה רחבה • בראיון עמו הוא מסביר כי על מנת לייצר חוויה שכזו נדרשת תרבות ארגונית ששואפת למצויינות, שבה העובדים חשים שכדאי להם לדווח על טעויות בכדי שיתוקנו

נתן סטולרו 25.04.2018

שידור חי - ששינסקי: לתשובה יש מונופול גז בגלל מצרים

(עדכון) - ועידת המי"ל: על דרכי יצירת מוטיבציה בארגונים, הקונפליקט בין הרגולציה לעסקים, ניהול סיכונים בארגונים ועוד

שירות גלובס 13.06.2011

שר השיכון אטיאס: "נפעל ליצור תקרה במחירי הדירות"

(עדכון) - פרייליכמן: "שחיקה בכוח הקנייה של שכירים לרכוש דירה" ■ אטיאס: "נמשיך גם השנה לפעול להגדלת ההיצע" ■ ניסים בובליל: "המחירים - לא גזירה משמיים"

יוסי ניסן 18.01.2011

המי"ל הכריז על הזוכים בפרס המצוינות בשירות לשנת 2010

בין הזוכים בפרס: ישראכרט, תדהר, אלקטרה, קופת-חולים כללית וקופת-חולים מכבי

אפרת אהרוני 29.12.2010

קמפיין "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות זכה ב"גראנד Effie"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, זכה בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי Effie Awards בפרס עבור מהלך השיווק והפרסום של השנה

חגית ברונסקי 11.07.2010

טקס פרסי מנכ"ל השנה בהיי-טק של המי"ל: גם יצחק ניסן, ישראל מזין וטובי בכר בין הזוכים

יצחק ניסן זכה בקטגוריית חברת היי-טק ישראלית גדולה; ישראל מזין, מייסד, יו"ר ומנכ"ל אופטיר, בקטגוריית חברת היי-טק ישראלית קטנה וכמנכ"ל חברת היי-טק רב-לאומית הפועלת בישראל זכה טובי בכר

שמוליק שלח 20.01.2009
צרו איתנו קשר *5988