פסטיבל הפרסום בקאן

כתבות אחרונות

 
הדס ליבר / צילום: יחצ

האם אפשר לאלץ משרד פרסום לשלוח נציג לפסטיבל קאן?

‎‎הדס ליבר, סמנכ"לית הקריאייטיב שפוטרה ממשרד הפרסום ‏‏JWT‏, ביקשה לאלץ את המשרד לשלוח אותה לפסטיבל הפרסום בקאן ■ שופט בית הדין לעבודה הבהיר כי לא יחייב את המשרד לעשות זאת, וליבר משכה את עתירתה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 15.06.2014

הצרכן מחפש משמעות: סיכום פסטיבל הפרסום בקאן 2013

הקמפיינים הזוכים בפסטיבל קאן מוכיחים כי המותגים שבולטים הם כאלה שנוקטים תפקיד אקטיבי בהפיכת העולם למקום טוב יותר ■ וגם: למה הישראלים לא זכו?

נדב פרסמן וענת ביין-לובוביץ' 23.06.2013

המסר מת, יחי הערכים

לשם הולך עולם הפרסום. ולראיה - קמפיין קוקה-קולה שזכה בקאן

נדב פרסמן 19.06.2013

לקראת פסטיבל הפרסום בקאן: בכירי הענף בוחרים קמפיין פורץ דרך

בעוד כשבועיים ייצא לדרך פסטיבל קאן - תחרות הנחשבת לאולימפיאדה של ענף הפרסום ■ בכירי הענף המקומי בוחרים קמפיין בחו"ל שעורר בהם השראה

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2013

קאן זה כאן

הלקח מהפסטיבל: מקום הקריאייטיב בעשייה הפרסומית חשוב יותר מהכול

מירב עוז 24.06.2012

פסטיבל הפרסום בקאן 2012: פסטיבל מספרי סיפורים

המסר העיקרי שיוצא מהפסטיבל הוא שלא משנה כמה הטכנולוגיה מתקדמת, בסופו של יום מה שהופך פרסומת לעבודה מצוינת זה סיפור טוב

יורם לוי, קאן 24.06.2012

חוויות מקאן: מלחמה ושלום, גרסת הקריאייטיב

‎פסטיבל הפרסום בקאן מעלה הילוך. באומן עלו אמש שוב לבמה עם אריה זהב, רביעי במספר ■ ועוד הפתעה נעימה - ארועטי ברמן ‏GPS‏ לקחו ברונזה עם קמפיין "המוקשים"

‎‎מירב עוז‏ 20.06.2012

"ברוב משרדי הפרסום בארץ הקריאייטיב סביר פלוס"

הזוכים הגדולים של "קקטוס הזהב" המריאו אתמול לפסטיבל הפרסום בקאן ■ בראיון מיוחד לקראת התחרות חושפים טל ריבן, מנהל הקרייאיטיב באדלר-חומסקי, ובן סבר, מקבילו ביורו ישראל, את המנוע הקריאטיבי של ענף הפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2012

3 אריות זהב לבאומן-בר-ריבנאי בפסטיבל הפרסום בקאן

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זוכה באריה ברונזה בקטגוריית הדיירקט

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2012

גדעון עמיחי: "מצאתי עצמי עושה יותר דברים שאני חייב, ופחות דברים שעליהם אני חולם. והחלטתי להתקדם"

אחרי 18 שנה חתך גדעון עמיחי ממשרד הפרסום שלו, שלמור-אבנון-עמיחי, עשה אקזיט שמן של עשרות מיליוני שקלים ועבר לניו-יורק

נורית דברת 04.04.2012

גדעון עמיחי: "פרשתי משלמור-אבנון-עמיחי כדי לממש חלומות"

על ההידרדרות של שלמור-אבנון-עמיחי מאז עזיבתו אומר עמיחי: "אני מקווה שהתקופה הזו תחלוף ותהיה התאוששות" ■ הצצה ראשונה למגזין "ליידי גלובס"

נורית דברת 02.04.2012

גדעון עמיחי יכהן כיו"ר צוות שופטים בפסטיבל הפרסום בקאן

עמיחי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים בישראל, יכהן כיו"ר צוות השופטים בקטגוריית הדיירקט ■ זו הפעם הראשונה שנציג ישראלי ישמש כיו"ר צוות שופטים בפסטיבל

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2012

משרד פרסום מברזיל הגיש בקאן עבודות מזויפות - ויושעה מהתחרות

המשרד, מומה פרופגנדה, לא יורשה להשתתף בפסטיבל הפרסום ב-2012 ■ הנהלת הפסטיבל לקחה בחזרה את ה'אריות' שניתנו למשרד על עבודות מזויפות שעשה למותג הרכב KIA

אדוורטייזינג אייג' 25.07.2011

במה מתעסק ענף הפרסום? פסטיבל קאן מדובר יותר מהקקטוס

מבדיקת Buzzilla עולה כי מספר הדיונים ברשת על פסטיבל קאן גבוה מהשיחה על קקטוס הזהב

יניב פוהורילס 27.06.2011

פסטיבל הפרסום בקאן: עבודות פרו-בונו קריאטיביות במיוחד

הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל

מיכל המאירי 27.06.2011

גם גדולים יכולים להיות קריאטיביים: ניתוח הקמפיינים הבולטים בקאן

מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש

יורם לוי 21.06.2011

   123456   

   נמצאו 95 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988