פסטיבל הפרסום בקאן

כתבות אחרונות

 

אמש בפסטיבל הפרסום בקאן: 3 "אריות" לשלמור-אבנון-עמיחי

המשרד זכה ב-3 "אריות" - שני אריות ברונזה ואריה ארד ■ האריות ניתנו בקטגוריית ה-PR

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2011

באומן-בר-ריבנאי זכה באריה כסף בפסטיבל הפרסום בקאן

זאת בקטגוריית הדיירקט עבור קמפיין "הפרה מסביב לעולם" עבור שטראוס-עלית ■ שלמור-אבנון-עמיחי הכניס 11 מועמדויות לגמר התחרות

ענת ביין-לובוביץ' 20.06.2011

מועמדויות בפסטיבל קאן: שלמור, באומן ומקאן עלו לגמר בתחום הדיירקט

משרד הפרסום הישראלי המוביל בשלב זה במספר המועמדויות הוא שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2011

פסטיבל הפרסום בקאן יוצא לדרך בשבוע הבא

הפסטיבל ייערך בין התאריכים 19-25 ביוני, ובימים אלה כבר מתקיים השלב המקדים של שיפוט העבודות ■ בתחרות לוקחות חלק סוכנויות פרסום מרחבי העולם, כולל ישראל

שירות גלובס 16.06.2011

הגרנד פרי שלי: מיכל המאירי מסכמת את פסטיבל הפרסום בקאן

בקריאייטיב אין אמת אחת: יש עבודות שנשארות בחוץ בלי סיבה - ואחרות שזוכות בפרסים למרות שאין תמימות דעים לגביהן ■ מבט על כמה עבודות מעניינות, שלא בהכרח זכו בפרסים בפסטיבל קאן שננעל שלשום

מיכל המאירי 28.06.2010

פסטיבל הפרסום בקאן: מיהם הזוכים בחצי השני של הפסטיבל?

אחרי שבוע מרתק של הרצאות, עבודות פרסום עוצרות נשימה ואוויר פסגות קריאטיבי, הסתיים פסטיבל קאן

יורם לוי 27.06.2010

דברים שרואים מקאן: מה למדנו מפסטיבל הפרסום בצרפת?

האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום

מיכל המאירי 24.06.2010

ככה כן בונים קמפיין

שתי דוגמאות לקריאייטיב מעולה בפסטיבל קאן, שבו מילת המפתח השנה היא Engagement

יורם לוי 23.06.2010

פסטיבל קאן: קאנון זכו בקטגוריית המדיה; דיזל ובירה אנדס זכו בקטגוריית החוצות

‎מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה

אדוורטייזינג אייג' 23.06.2010

מיקרוסופט משיקה כלי פרסומי חדש שפותח במרכז הפיתוח בישראל

הכלי החדש DeepZoom, שהוצג במסגרת פסטיבל הפרסום בקאן, מאפשר לבנות בקלות באנרים פרסומיים אינטראקטיביים ■ הכלי גם מאפשר לגולשים לעשות "זום-אין" על תכנים מסוימים בבאנר

נועה פרג 23.06.2010

פסטיבל הפרסום בקאן: 3 "אריות" ברונזה לאדלר-חומסקי

הזכייה היא בקטיגוריית הפרינט על קמפיין לצבר נופש ותיירות ■ כל אחת מ-3 המודעות השונות בקמפיין זכתה ב"אריה"

חגית ברנסקי 23.06.2010

זכיות ראשונות בפסטיבל הפרסום בקאן: 3 אריות לשלמור, 1 לבאומן

‎שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-‏SDIA‏ ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"

‎‎חגית ברונסקי‏ 22.06.2010

מארק צוקרברג יציג בפסטיבל קאן מודלים של פרסום בפייסבוק

‎ההופעה הפומבית של מייסד פייסבוק בפסטיבל קאן היא במסגרת ניסיון להגדיל את הכנסות הרשת החברתית מפרסום ■ צוקרברג, שיגיע לכנס כדי לקבל את פרס "איש המדיה של השנה", יעניק בכנס ראיון לקהל המפרסמים והפרסומאים

נועה פרג 21.06.2010

יום הדין בפסטיבל קאן

לאחר 5 ימי שיפוט בפסטיבל, המסקנה הברורה היא כי חוויית הצרכן היא האלמנט השולט

קובי ברקי 21.06.2010

פסטיבל קאן: חברת ze@ שלחה מועמדות ל"שימוש הטוב ביותר במדיה חברתית"

חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות

נועה פרג 21.06.2010

פסטיבל קאן: 9 עבודות בגמר לשלמור, 3 לאדלר, 3 למקאן ו-1 לבאומן

מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט

חגית ברונסקי 21.06.2010

   123456   

   נמצאו 95 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988