פסטיבל הפרסום בקאן

כתבות אחרונות

 

פסטיבל הפרסום בקאן: המיתוס על ישיבת הגמר מתברר כנכון

לאחר ישיבה בת 13 שעות אפשר לומר בוודאות כי הסערות המלוות את השלב האחרון בשיפוט אינן מאכזבות

קובי ברקי 20.06.2010

משהו שלא עשו לפני

הניסיון להיות "היפר חדשני" אינו משכנע ברוב המקרים את שופטי פסטיבל הפרסום בקאן

קובי ברקי 17.06.2010

אירוע לקידום הפרסום הישראלי ייערך במסגרת פסטיבל קאן

איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יקיימו, במשותף עם קרן ישראל-צרפת, אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית כחלק מאירועי הפתיחה של פסטיבל הפרסום בקאן ■ במסגרת האירוע יוצגו העבודות שזכו בקקטוס הזהב

שירות גלובס‏ 17.06.2010

לא פיקניק: תהליך השיפוט פסטיבל הפרסום בקאן הוא מהיר ואכזרי

הצצה ראשונה אל מאחורי הקלעים של חדרי השיפוט בפסטיבל הפרסום בקאן, שבו קיים רק ציון אחד לעבודות - "מעולה"

קובי ברקי 16.06.2010

למרות יוזמות מתחרות, מארגני פסטיבל הפרסום בקאן רגועים

קשיים אובייקטיבים כמו מיתון, פגעי טבע ואי-שקט פוליטי אינם מרתיעים יוזמות חדשות של תחרויות פרסום

אדוורטייזינג אייג' 16.06.2010

קובי ברקי וגלעד כץ ישפטו בפסטיבל הפרסום בקאן

ברקי, מנהל הקריאייטיב בשמעוני-פינקלשטיין, יהיה הישראלי הראשון שישפוט בתחרות בקטגוריית הדיירקט ■ כץ משמש כסמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

לארס בסטהולם: "אם רעיון הוא חזק מספיק, ניתן ליישמו בכל רמת תקציב"

בסטהולם, לשעבר שותף בסוכנות הבוטיק המהוללת AKQA וכיום מנהל ראשי של הקריאיטיב הדיגיטלי באוגילבי, מאמין כי סוכנויות פרסום שלא יהיו אינטגרטיביות וייצרו קמפיינים טוטאליים - לא ישרדו

יוני קיש, מקאן-אריקסון, קאן 21.07.2009

בוב גארפילד, גורו הפרסום של אד אייג': הקריאייטיביות הלכה לאיבוד בפסטיבל קאן

לטענת גארפילד, הקמפיין של אובמה שזכה בפרס הראשון בפסטיבל אמנם עבד בקלפי, אבל לא היה בו שום דבר מעורר השראה ■ גם הסרטון של Tribal DDB לפיליפס לא היה קשור לשום דבר פרט לעצמו

אדוורטייזינג אייג' 30.06.2009

יצירתי, זול ואפקטיבי: בכירי מקאן מסכמים את הזוכים והמגמות בפסטיבל הפרסום בקאן

האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים

יונתן קיש, קאן 29.06.2009

אנחנו על המפה: 230 עבודות ישראליות הוגשו השנה לפסטיבל הפרסום בקאן

שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

הפרסום ברדיו עובד?

קמפיין הרדיו הטוב ביותר בעיניי הוא הקמפיין לשפ"מ של שלמור-אבנון-עמיחי

הבלוגר קופי מעפן 28.06.2009

מיעוט הפקות הענק

היום מנסים לעשות פרסום קטן וחכם. הבא שייצא בהפקת ענק חכמה יזכה בבולטות

אורי עיני 28.06.2009

פסטיבל קאן הוא איבר חיוני

לא יד המקרה היא שאותו קומץ קטן של משרדי פרסום זוכה בקאן שנה אחרי שנה

קובי ברקי 28.06.2009

אריק שמידט, מנכ"ל גוגל, בקאן: "הרע כבר מאחורינו"

אמר בפסטיבל הפרסום בקאן: "ניתן להיות אופטימיים במידה סבירה לגבי 2010" ■ "ההתאוששות בארה"ב תתחיל בסתיו" ■ על מנוע החיפוש המתחרה של מיקרוסופט: "בינג הוא מתחרה"

ארז וולברג 26.06.2009

הדינוזאור קם לתחייה

גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE

שי גורן, קאן 25.06.2009

קולקציית הכלום של קאן

חיפשתי בקאן מלוכה ומצאתי אתונות - ועוד בכפכפים

סיגל עבודי, קאן 25.06.2009

   123456   

   נמצאו 95 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988