לאחר ישיבה בת 13 שעות אפשר לומר בוודאות כי הסערות המלוות את השלב האחרון בשיפוט אינן מאכזבות
הניסיון להיות "היפר חדשני" אינו משכנע ברוב המקרים את שופטי פסטיבל הפרסום בקאן
איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יקיימו, במשותף עם קרן ישראל-צרפת, אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית כחלק מאירועי הפתיחה של פסטיבל הפרסום בקאן ■ במסגרת האירוע יוצגו העבודות שזכו בקקטוס הזהב
הצצה ראשונה אל מאחורי הקלעים של חדרי השיפוט בפסטיבל הפרסום בקאן, שבו קיים רק ציון אחד לעבודות - "מעולה"
קשיים אובייקטיבים כמו מיתון, פגעי טבע ואי-שקט פוליטי אינם מרתיעים יוזמות חדשות של תחרויות פרסום
ברקי, מנהל הקריאייטיב בשמעוני-פינקלשטיין, יהיה הישראלי הראשון שישפוט בתחרות בקטגוריית הדיירקט ■ כץ משמש כסמנכ"ל חברת המדיה מדיה קום שבבעלות אדלר-חומסקי
בסטהולם, לשעבר שותף בסוכנות הבוטיק המהוללת AKQA וכיום מנהל ראשי של הקריאיטיב הדיגיטלי באוגילבי, מאמין כי סוכנויות פרסום שלא יהיו אינטגרטיביות וייצרו קמפיינים טוטאליים - לא ישרדו
לטענת גארפילד, הקמפיין של אובמה שזכה בפרס הראשון בפסטיבל אמנם עבד בקלפי, אבל לא היה בו שום דבר מעורר השראה ■ גם הסרטון של Tribal DDB לפיליפס לא היה קשור לשום דבר פרט לעצמו
האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים
שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה
קמפיין הרדיו הטוב ביותר בעיניי הוא הקמפיין לשפ"מ של שלמור-אבנון-עמיחי
היום מנסים לעשות פרסום קטן וחכם. הבא שייצא בהפקת ענק חכמה יזכה בבולטות
לא יד המקרה היא שאותו קומץ קטן של משרדי פרסום זוכה בקאן שנה אחרי שנה
אמר בפסטיבל הפרסום בקאן: "ניתן להיות אופטימיים במידה סבירה לגבי 2010" ■ "ההתאוששות בארה"ב תתחיל בסתיו" ■ על מנוע החיפוש המתחרה של מיקרוסופט: "בינג הוא מתחרה"
גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE
חיפשתי בקאן מלוכה ומצאתי אתונות - ועוד בכפכפים
גדעון עמיחיהמחאה החברתיתליידי גלובסמשרדי פרסוםשלמור אבנון עמיחי