הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין בזק / צילום מסך

סקר הפרסומות: בזק הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל ירדה למקום השני בשני הדירוגים - אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים 

שירות גלובס 30.03.2017
מתוך קמפיין קסטרו / צילום מסך

הזהב של סטטיק ובן אל: קסטרו - הפרסומת הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למותג בגדי הילדים של קסטרו אהודה בעיקר על נשים ועל צופים בני 18-54

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2017
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך

פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2017
קמפיין סלקום / צילום מסך

דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2017
קמפיין הוט / צילום מסך

חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי

ענת ביין-לובוביץ' 02.03.2017
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך

סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2017
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין

תואר כפול: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא זו של משרד החינוך להעצמת מורשת יהדות המזרח - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2017
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2017
קמפיין יס / צילום מסך

יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2017
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: 9 מיליון שוב הכי האהובה; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2017
קמפיין הגבינה של נעם / צילום מסך

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; נעם של טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2017
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

הכול ביטוח: 9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2017
עידו רוזנבלום  / צילום מתוך קמפיין השקיות

חוק השקיות - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לאתר האינטרנט של שופרסל היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2017
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך

שוב: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הוט רושמת שיעורי זכירה גבוהים מעט מהמתחרה - אך yes מצליחה הרבה יותר בפרמטר האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2016
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה בשבוע החולף; בזק - הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק לבית החכם היא גם המושקעת ביותר ■ משרד הפרסום אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2016
קמפיין הוט   / צילום מסך

9 מיליון בראש הפרסומות האהובות, הוט הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2016

   456789101112131415161718   

   נמצאו 543 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988