הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ

ביטוח מקיף: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, ביטוח ישיר - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד עם קמפיין מושקע, הממקם אותה במקום השני בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2016
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ

הולכים על ביטוח: פרסומת אי.די.אי בראש הדירוגים

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה, וביטוח ישיר - הזכורה ■ למרות ההשקעה הגבוהה, הקמפיין של משרד החינוך לא נכנס לעשיריות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2016
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; הוט מובייל עדיין הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בשוק שמתבסס על לוח שידורים שאינו מלא, הכסף המושקע במדיה שווה יותר מבחינת הבולטות של הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2016
קמפיין הוט/ צילום: יחצ

דאבל לטריפל: הוט - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2016
קמפיין תשעה מיליון/ צילום: יחצ

הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; הוט טריפל - שוב הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2016
קמפיין הוט / צילום: יחצ

9 מיליון - הפרסומת האהובה; רונאלדו בעט את הוט לראש הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: אף שההשקעה בקמפיין של דן דיזיין עם אסי עזר ורותם סלע הייתה הגבוהה ביותר, הוא לא נכנס כלל למדד השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2016
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בנק לאומי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: גל הפרסום החדש של סלקום הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון דולר; כמו בפעמים הקודמות, הקמפיין לא השתלב מיד בצמרת הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2016
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה

למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2016
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ

הפרסומת של בזק - עדיין הכי אהובה; הוט מובייל - הזכורה והמושקעת

גיאוקרטוגרפיה: למרות התמהיל המנצח, הפרסומת של מחסני חשמל עם אלי פיניש לא מצליחה להעפיל לפסגת הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2016
קמפיין בזק / צילום: יחצ

בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2016
קמפיין בזק / צילום: יחצ

הפרסומת לבזק עם גוב וביילין - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של חברות הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להיות מדורגות במקומות גבוהים בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2015
קמפיין 9 מיליון

שוב בראש: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2015
קמפיין 9 מיליון

9 מיליון חוזרת לראש דירוג האהובות; ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן כובשת את צמרת הטבלה אחרי שבוע אחד של היעדרות ממנה

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2015
קמפיין תמיר פח כתום/ צילום: יחצ

החתול של תאגיד המיחזור תמיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה ביותר ■ קמפיין מפעל הפיס, באמצעות גיתם BBDO, היה המושקע ביותר השבוע עם 1.4 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2015
קמפיין AIG / אורן דאי

AIG - הפרסומת האהובה השבוע; מילקי גולד - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: למרות שאינה טלוויזיונית, הפרסומת הגזענית של חברת הנדל"ן באמונה נכנסה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2015
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

נבחרה שוב לאהובה ביותר: הפרסומת של 9 מיליון

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח ישיר מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 26.11.2015

   789101112131415161718192021   

   נמצאו 543 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988