הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין פוקס / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה; פוקס - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הרקדנים של סופר-פארם נמצאת בראש מדד האהובות שבוע שני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2015
קמפיין בזק / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סופר-פארם ממשיכה את הקו המוכר של הרשת - אסתטיקה אמנותית ■ שיעורי זכירות גבוהים במיוחד לפרסומת המאוירת של בזק

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2015
קמפיין שוקו מוו של טרה / יחצ עופר חג'יוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2015
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ

הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן האינדיאנית - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2015
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

שבוע רביעי ברצף: הפרסומת של 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2015
קמפיין בזק / צילום: יחצ

הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2015
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2015
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2015
קמפיין תאגיג המחזור אל"ה/ צילום: יחצ

קמפיין תאגיד המיחזור אל"ה - האהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין סלקום TV הוא הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף ■ הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון נכנסה השבוע למדד על אף שלא שודרה ■ קמפיין בנק הפועלים הוא המושקע ביותר תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2015
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן

ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2015
קמפיין בזק / צילום: יחצ

באומן-בר-ריבנאי - שיאן הפרסומות הזכורות והאהובות ב-2014

הכניס בשנה שעברה 93 פעמים פרסומות שלו לדירוגים ■ הקמפיין הזכור ביותר ב-2014 הוא קמפיין בזק לשדרוג האינטרנט, והקמפיין האהוב מכולם הוא של מכבי שירותי בריאות שמתמקד ברופאים המומחים של הקופה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2015
מתוך קמפיין לפמ/ צילום: יחצ

היונים של ביטוח ישיר - הכי אהובות; הצב של משרד הפנים - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: בשני השבועות האחרונים הפרסומות המושקעות ביותר תקציבית נעשו באמצעות לפ"מ

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2015
קמפיין מאוחדת / צילום: יחצ

קופ"ח מאוחדת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית מכניסה השבוע את הפרסומות של הוט, yes והמתחרה החדשה סלקום לדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 15.01.2015
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ

הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2015
קמפיין בזק / צילום: יחצ

הפרסומת למבצע ה-GoPro של בזק: - הכי זכורה ואהובה השבוע

קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית ■ גיאוקרטוגרפיה: הביקורת והשיח הציבורי על קמפיין "שישי ישראלי" סייעו לו להתברג בטבלאות השבועיות

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2015
קמפיין קוקה קולה / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 25.12.2014

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 548 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 35

צרו איתנו קשר *5988