הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
מורן אטיאס בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: זוכרים את מורן אטיאס, אוהבים את רשף לוי

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר • הפרסומת לקוטג' תנובה היא האהובה ביותר • ואיזו פרסומת היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף?

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2020
רשף לוי בפרסומת לקוטג' תנובה / צילום: יח"צ

ממש לא טריוויאלי: קוטג' תנובה – הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של תפוזינה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם השקעה של כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: מדברים עם שוקה, משקיעים בקורונה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה" • הפרסומת של קוטג' תנובה - הכי אהובה • קמפיין לפ"מ על ההתגוננות מנגיף קורונה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: צילום מסך מיוטיוב

גילה אלמגור מכתתת רגליים: 9 מיליון - הפרסומת הכי זכורה ואהובה בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לקוטג' תנובה היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2020
בנק לאומי / איל יצהר

הפרסומת לבנק לאומי - הזכורה ביותר השבוע; מפעל הפיס - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2020
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר ו-9 מיליון עדיין בראש הדירוג

גיאוקרטוגרפיה: ביטוח ישיר שוב הכי זכורה, 9 מיליון שוב הכי אהובה • הפרסומת החדשה של מפעל הפיס, בכיכובם של ערן זרחוביץ' וניקול ראידמן, היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-966 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, ביטוח ישיר הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

אין קץ לזכירות: גם השבוע בזק אינטרנט בראש סקר הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות אדלר-חומסקי • ואיזו פרסומת היא האהובה ביותר?

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

שבוע גוב: הפרסומת של בזק מככבת בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס • הפרסומת היא גם האהודה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2020
תשעה מיליון / צילום מסך

פרסומות השבוע החולף: 9 מיליון ממשיכה לזכות באהדה

גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע החולף ממוקמת טורנדו • ישראכרט - הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-606 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2019
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

בנג בנג בום: הפרסומת ל-yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר • ומה היה הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית?

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2019
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

הפרסומת של yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה יוצאת דופן שעומדת עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.9 מיליון שקל • הפרסומת האהובה ביותר השבוע - תאגיד מיחזור האריזות תמיר

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2019
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

סקר הפרסומות: דניאלה פיק ו-yes כבשו את הצמרת

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - כרטיס פליי קארד של אל על עם השקעה של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2019
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה השבוע, דלתא - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - סלקום TV עם השקעה של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2019
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - מפעל הפיס עם השקעה של כ-607 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 543 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988