הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ

בזכות רותם סלע? הפרסומת של טורנדו - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך

ענת ביין-לובוביץ' 13.06.2019
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ

רותם סלע עדיין בראש: הפרסומת לטורנדו היא הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת חדשה של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן תופסת מחדש את ראש דירוג הפרסומות האהובות • הפרסומת לכלל היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2019
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ

רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2019
גל גדות / צילום: Mario Anzuoni, רויטרס

הפרסומת של גל גדות להוט - הזכורה והאהודה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק לאומי היא המושקעת ביותר - כמעט מיליון שקל, אך הגיעה רק למקום החמישי במדד האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 23.05.2019
לוגו הוט 2019

הפרסומת של מדלן - הזכורה ביותר השבוע; הוט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: למרות הפופולריות של נועה קירל, הפרסומת בכיכובה להצגת השינוי בטסטים מדורגת במקום טוב באמצע בדירוג הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2019
הפרזנטורים של לאומי קארד קרן מור ויובל סגל /  צילום: רפי דלויה

הפרסומת לכרטיס האשראי MAX - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת עולה עם הירידה בגיל, והיא גבוהה יותר בקרב צעירים

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2019
קלפי בבחירות 2019 / צילום: שלומי יוסף

הפרסומת של ועדת הבחירות - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון השבוע בדירוג הזכורות והאהובות - הפרסומת של ועדת הבחירות עברה את אחוז החסימה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2019
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

גידי הכבאי עושה זאת שוב: הפרסומת לבזק אינטרנט הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2019
הפרזנטורים של לאומי קארד קרן מור ויובל סגל /  צילום: רפי דלויה

סקר הפרסומות: לאומי קארד - הכי זכורה השבוע, ביטוח ישיר - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין מפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-800 אלף שקל, אך למרות ההשקעה הוא לא נכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2019
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע: גידי הכבאי לבזק אינטרנט

גיאוקרטוגרפיה: בפרסומת של בזק אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • שיעורי זכירות לקמפיין נמוכים בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2019
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת לאינטרנט של בזק - המושקעת, האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הסערה התקשורתית סביב רותם סלע, הפרזנטורית של קסטרו, לא פגעה בינתיים בקמפיין החדש בכיכובה, והוא מדורג במקום השלישי באהדה ובמקום הרביעי בזכירות

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2019
גידי גוב בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

הפרסומת החדשה לבזק אינטרנט - הזכורה, האהודה והמושקעת ביותר השבוע

בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הושקעו כ-1.1 מיליון שקל • הפרסומת לקסטרו עם רותם סלע המחליקה על גלגליות - במקום שני בדרוג האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2019
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2019
יהודה לוי / צילום: רפי דלויה

איש חשוב מאוד: הקמפיין לרנואר עם יהודה לוי - המושקע ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2019
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב

הפרסומות למזרחי טפחות ול-9 מיליון שומרות על הובלה: הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 14.02.2019
סניף בנק מזרחי טפחות / צלם: יח"צ

גם השבוע: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזרחי טפחות, בהשראת הסדרה המצליחה "בית הנייר", ממוקמת גם במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, אחרי הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין ל-yes הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 542 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988