הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין הוט / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2018

הפרסומת ל-yes כבר לא באוויר אבל עדיין הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, בעוד ששיעור הזכירות נמוך בכ-62%, כנראה בשל החגים

ענת ביין-לובוביץ' 04.10.2018

בזכות החשיפה של סטפן? קמפיין yes עדיין הכי זכור ואהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו מציגה ביצועים ממוצעים מבחינת זכירות ואהדה, למרות השיח הציבורי הנרחב שעוררה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2018

פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר

שירות גלובס 30.08.2018

לא יוצאת מהראש: "קומסי קומסה" של yes ממשיכה לככב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם הזכורה וגם האהובה בשיעורים הגבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2018

שוב: "קומסי קומסה" של yes לא יורדת מראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: נתוני האהדה לפרסומת של yes ממשיכים לטפס, למרות שהקמפיין נמצא תקופה לא מבוטלת באוויר • הפרסומת לטריווגו, שהופקה באופן עצמאי, היא המושקעת ביותר השבוע עם 1.07 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018
קמפיין סלקום / צילום מסך

הפרסומת הכי מושקעת השבוע: האקסטרות של משיח

גיאוקרטוגרפיה: היקף ההשקעה בפרסומת של סלקום TV נאמד ב-762 אלף שקל • "קומסי קומסה" של yes ממשיכה להוביל את דירוג הזכורות והאהובות - ובפער גדול מהשאר

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2018

גם השבוע: "קומסי קומסה" של yes - הקמפיין הכי זכור ואהוב

גיאוקרטוגרפיה: למרות שהפרסומת לסלקום עם אודי כגן אהובה יותר, הפרסומת לפרטנר עם נטע ברזילי הצליחה להכפיל את שיעורי האהדה אליה

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2018
הפרסומת של סלקום / צילום מסך

הפרסומות הזכורות והאהובות: אודי כגן מנצח את נטע ברזילי

קמפיין סלקום עם אודי כגן ממשיך להניב תוצאות יפות - ומנגד קמפיין פרטנר עם נטע ברזילי, בו הושקעו כמיליון שקל בשבוע האחרון, מצליח פחות במדד הזכורות והאהודות • קמפיין yes, "קומסקי קומסה", ממשיך להשקיף מגבוה על כולם

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2018
סטפן / צילום מסך

זכורות ואהובות: הפרסומת ל-yes שברה את השיא של השיאנים

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכובם של סטפן ואמילי הייתה האהובה והזכורה ביותר השבוע • ספרינג הוא הקמפיין המושקע ביותר עם 1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2018
סטפן / צילום מסך

"קומסי קומסה" של yes - בראש הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א ובכיכובם של סטפן והילדה "אמלי", כובשת את ראש הדירוג בשבוע הראשון להשקה

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2018
קמפיין יס / צילום מסך

למרות שכבר ירדה מהאוויר: הפרסומת ל-yes הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי ממשיכה להיות הזכורה ביותר, והפרסומת לתמי 4 היא המושקעת ביותר עם היקף השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2018
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

הפרסומת לטריפל של בזק בינלאומי - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: מדובר בפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם 1.1 מיליון שקל • הפרסומת של בזק היא האהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2018
קמפיין יס / צילום מסך

אף שלא שודרה כבר חודש: הפרסומת של yes עדיין הכי אהובה

הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של בזק בינלאומי • הפרסומת של בזק למונדיאל ממשיכה להוביל את רשימת הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2018
קמפיין בזק / צילום:מסך

עלות ההשקעה בקמפיין המונדיאל של בזק: 1.5 מיליון שקל

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק היא הזכורה ביותר השבוע בשיעור הגבוה בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2018
קמפיין בזק / צילום:מסך

מתכוננים למונדיאל: הפרסומת של בזק - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה של כ-800 אלף שקל בפרסומת המונדיאל של פרטנר, היא 
ממוקמת במקומות נמוכים בדירוג הזכירות והאהדה

ענת ביין-לובוביץ' 07.06.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 542 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988