הפרסומות המדוברות

כתבות אחרונות

 
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית. זכו לחיקוי בארץ נהדרת

מהבחירות לכנסת ועד נבחרת "נינג'ה ישראל": אלה הדרכים ליצור באזז ברשת

החודש שעבר, שהיה עמוס בקמפיינים, חיזק את הצורך לבלוט ברשת, למרות שבאופן יחסי השיח בה היה דל • הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית הובילה את מדד הפרסומות המדוברות, ואינטראקציות היו גם למהלך של פרטנר TV • ומי המצטיינים?

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2021
“מעבירים צד את הבושה”. שירה איסקוב כמודל חיקוי / צילום: גולי כהן + נור מדיה

על המפרסמים להפנים: נשים מתעניינות בעוד נושאים חוץ מבישול, איפור ולייקים

בתוך שלל הקמפיינים שעלו בחודש מרץ, בלט במדד הפרסומות המדוברות קמפיין "הבושה עוברת צד", עם תמונתה של שירה איסקוב על שלט חוצות ענק בנתיבי איילון • אילו עוד פרסומות בלטו, ולמה? שופטי המדד מנתחים

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2021
שקע, תקע וג'ין בורדו לחברת החשמל. קלילות לצד עודף מסרים / צילום: צילום מסך

זה קורה גם בקמפיינים: כשזוג נשוי ומשועמם מחליט לצרף זוג אחר

כוכבי "לא כולל שירות", ג'יין בורדו וישראל קטורזה כיכבו במדד הפרסומות המדוברות של חודש ינואר, אבל השיח שיצרו ברשתות לא היה בהכרח חיובי • מתי, אם בכלל, עבר המסר הפרסומי? • שופטי ושופטות המדד מנתחים, וב־Creative first החליטו שלא לבחור מצטיינים

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2021
מתוך קמפיין AM:PM. פרודיה על קרנבל השחיתות / צילום: יוטיוב

במקום אסקפיזם: פשטות, אותנטיות וזיכרונות ילדות בפרסומות המדוברות

למרות שניתן היה לצפות בתקופה זו לבריחה מהמציאות, שופטי מדד הפרסומות המדוברות של גלובס, זיהו דווקא געגוע למוכר וכמיהה נוסטלגית • מה הם חשבו על הבחירה בפרזנטורים?

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2021
נעמת. ההשקעה המינורית הוכיחה את עצמה / צילום: דניאל חנית
פרסומות | ניתוח

הקמפיין החברתי דל התקציב שיצר את הבאזז המשמעותי ביותר ברשת

מבצעי נובמבר הולידו לא מעט קמפיינים שדווקא לא באו לידי ביטוי במדד הפרסומות המדוברות של גלובס • מנגד, הטריק של שימוש בפרזנטורים מוכרים הצליח לעורר את השיח • ומעל כולם בלט הקמפיין של נעמת

ענת ביין לובוביץ' 12.12.2020
ישראל קטורזה כפרזנטור המסכות / צילום: לפ"ם

יולי-אוגוסט של קורונה: הפרסומות הציעו לנו תרבות אלטרנטיבית

נתוני מדד הפרסומות הזכורות והאהובות של גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מאפשרים לראות כיצד התמודדו המפרסמים עם אתגרי התקופה בהיבטי חשיפה ואפקטיביות • גם בקיץ הזה חיפשנו את המזגן, וגם: משרד הבריאות משנה גישה •  אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מנתח

אלי משולם 04.09.2020
קמפיין סופר פארם / צילום מסך

מדד הפרסומות: סופר-פארם הזכורה, 9 מיליון האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום TV ושל 9 מיליון צמודות גם השבוע בשיעור האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2018
קמפיין מזרחי טפחות/ צילום: יחצ

פוחדים מלוח שפיצר? מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע

גיאוקטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא פעם נוספת ל-9 מיליון, והפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2017
פרסומת בזק /  צילום: מסך

מדד הפרסומות המדוברות בדצמבר: הבית החכם של בזק בראש

בדצמבר השתלטו רשמית סלבריטאים גם על הפרסומות בדיגיטל ■ דורין אטיאס, נועה קירל ושחר חסון הצטרפו לפיוז טי, שרון פרי בפרובוקציה של פלאפון ונדב גדג' בקליפ למותג גרנייה

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2017
סודה סטרים / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות המדוברות בנובמבר: קמפיין סודהסטרים בראש

בחודש נובמבר דווקא משרדים קטנים יחסית הצליחו ליצור קמפיינים שזכו לתהודה הרבה ביותר: סודהסטרים בפרסומת נוספת עם דמויות מ"משחקי הכס", שימי תבורי בפרסומת לאבקת הכביסה קולון וקמפיין פוליטי לכאורה ליד2

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2016
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר

מדד הפרסומות המדוברות באוקטובר: קמפיין הרכבת בראש

הקמפיינים של רכבת ישראל ושל משרד החקלאות הגיעו למקומות הראשונים במדד הפרסומות המדוברות, והחיים האמיתיים של הדוגמניות נדחקו לתחתית הטבלה - אולם לא מעט מהשיח שהתעורר החודש ברשת היה שלילי

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2016
רויאלטי/ צילום:youtube

מדד הפרסומות המדוברות בספטמבר: קמפיין רויאלטי בראש

קמפיין המתיחות של תכשיטי רויאלטי, בכיכובה של ריטה ובאמצעות פרסום חברון-זלצמן, הגיע למקום הראשון במדד ■ קמפיין הגן הדיגיטלי של מזרחי-טפחות עורר אהדה, אך היקף השיח עליו היה נמוך יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 09.10.2016
סמארטפון LG v20 מובייל, טכנולוגיה, סלולר / צילום: וידאו

מדד הפרסומות המדוברות באוגוסט: קמפיין קסטרו סקול בראש

הפרסומות המדוברות בחודש האחרון פנו לצעירים ודיברו בשפתם ■ קסטרו, במקום הראשון, עשתה זאת עם הקולקציה לבית הספר, והמשטרה עשתה זאת בקמפיין גיוס מפתיע

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2016
קווי לילה / צילום: יוטיוב

מדד הפרסומות המדוברות בחודש יולי: קמפיין "קווי לילה" בראש

עוברים לאינסטגרם: יותר ויותר קמפיינים מתבססים על הרשתות החברתיות, במיוחד בתקופת החופש הגדול ■ קמפיינים הפונים לנוער כמעט לא השתמשו במדיה מסורתית

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2016
פרסומות מילקי / צילום: יחצ

מדד הפרסומות המדוברות לחודש יוני: קמפיין מילקי מוס בראש

הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 11.07.2016
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק

קמפיין הוט הצליח לשפר את הסנטימנט בנוגע לשירות בחברה

כך עולה ממדד הפרסומות המדוברות ■ שירותי בריאות כללית השתמשו בפייסבוק לייב כדי להראות יום אחד בבית החולים בילינסון

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2016

   1234567   

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988