בזק: "טרם נתקבלה החלטה בדבר מכירת החברה" ■ בין המתעניינות ביד2: ענקית ההוצאה לאור הגרמנית אקסל שפרינגר
חברת האינטרנט רכשה את השליטה באתר בשתי פעימות ב-2008-9 תמורת כ-9 מיליון שקל ■ וואלה: "הטראפיק צנח בשנה האחרונה ואין כדאיות כלכלית להמשיך להחזיק אותו באוויר"
בכל כמה דקות מצפצף הסלולרי שלכם עם התראה מאחד מאתרי החדשות ■ הקרב על שליחת ההתראות מתחמם, וכל אתרי החדשות רוצים להשיג את הטראפיק שמגיע מלחיצה על ההתראות ■ איך מחליטים איזה סיפור שווה התראה?
מגל חוצה למעשה את הקווים, לאחר שעד לפני כשנה שימש באותו תפקיד ב-ynet ■ יחליף את דודו בקר, שעוזב את וואלה לאחר 7 שנים
וואלה, שמחזיקה כיום ב-75% מהאתר הלוחות הפופולרי, תרכוש את היתרה ממקימת האתר, חברת קורל תל, בתמורה ל-30-40 מיליון שקל ■ המהלך מבוסס על מתווה העסקה שנחתמה לפני 3 שנים, ששיקף ליד2 שווי של 156 מיליון שקל
זאת לאחר פרישתן של ynet ו-וואלה מהמדידה בחודש האחרון ■ האסיפה הכללית של הוועדה התכנסה היום והחליטה להיכנס להליך של פירוק הוועדה מרצון ■ סגירת פעילות הוועדה היא מיידית - לא יפורסמו הנתונים החודשיים לספטמבר
הנהלת "מעריב" בוחנת אפשרות לאחד את תכני הספורט עם עמודי החדשות של העיתון ■ מו"ל "מעריב", שלמה בן-צבי, בוחן שיתוף-פעולה עם אתר וואלה
עקב פרישת וואלה מהוועדה למדידת האינטרנט, הוועדה דורשת ממנה פיצוי כספי ■ טוענת: "וואלה חתומה על הסכם חברות בוועדה למדרוג עד מאי 2015"
גלגל הצלה למדידת האינטרנט? ההפחתה בתשלום לא רק תכסה על החלק של וואלה שפרשה, אלא תפחית עוד מהתשלומים השוטפים של חברי ועדת המדרוג
האתרים הגדולים פורשים, המפרסמים לא מנצלים את המידע השיווקי שעולה מהמדידה, ומשרדי הפרסום לא מצליחים לקדם את הפרסום בדיגיטל ■ כל הסיבות לכישלון הפיכת האינטרנט בישראל לשחקן מרכזי בשוק הפרסום
יו"ר נענע10, מיכל גרייבסקי, הורתה למנכ"ל האתר יריב ג'יבלי לקדם את ההליך ■ מנכ"ל ועדת המדרוג: לא קיבלנו על כך הודעה
מקורבים לאתר מציינים כי אחת הסיבות לפרישה דומה לזו של וואלה - חוסר שביעות-רצון מהשלכות המדידה על שוק הפרסום המקוון
בוועדה צריכים לטפל משפטית בכל אחד מהאתרים שפורשים ממנה
וואלה הסיר את כלי המדידה מאתריו, אך הוא מחויב כספית כלפי הוועדה וינסה להגיע עמה להסדר ■ ועדת המדרוג: הדבר לא מעיד על מצב או עתיד הוועדה
וואלה, המובילה בדירוג הרייטינג באינטרנט בישראל, הסירה כבר לפני שבוע את אמצעי המדידה באתריה, והיא אינה נמדדת יותר בדירוג היומי של ועדת המדרוג
בחודש שעבר, בכנס MAD של "גלובס", הביע ישועה אכזבה גלויה ממדידת הרייטינג באינטרנט: "לא קרה כמעט כלום מאז שהמדידה נכנסה, וזה מאכזב. המדידה לא הצליחה להביא את הפרסום הדיגיטלי למקום הראוי לו"
אבי אלקלעיאילן ישועהאלי עזורבזקבנימין נתניהויאיר נתניהוידיעות אחרונותלי-אור אברבךשאול אלוביץ'תיקי נתניהו