במסגרת הפורטל של פלאפון ניתן יהיה להוריד שורה של סרטי קאלט ישראלים באורך מלא לצפייה ממכשיר הסלולר, במחיר של 3.90 שקלים לסרט
בתחילת העשור היו אלו חברות התקשורת האופטית והאינטרנט, שגייסו יותר מוקדם ונפלו כשמשבר הדוט.קום פרץ ■ עתה, לי - שותף בקרן קיינן פרטנרס, מסמן את הווידיאו באינטרנט
הנזק הגדול ביותר נגרם עד כה לתעשיית המוזיקה, שעדיין לא מצליחה לייצר מקור הכנסה חלופי לירידה במכירות התקליטורים
רשת הווידיאו והבידור צופה ירידה בהכנסות ברבעונים הבאים, אך שומרת על הערכה קודמת שפירסמה לגבי התחזית השנתית ■ רווחיה נפלו ברבעון הראשון ב-40% ל-27.7 מיליון דולר; ההכנסות ירדו ב-20%
כשהוא מנסה להפוך את המחשב האישי שלנו לטרמינל של תקשורת וידיאו, בועז רביב לא מפסיק להיות אופטימי: "אנחנו יכולים לייצר עוד הרבה ערך לבעלי המניות בתור חברה עצמאית"
בהתחשב בכמות המבקרים באתר טוויטר בימים אלה, מסרה YouTube כי היא הוסיפה את טוויטר לאופציות ההשתתפות בקבצים שלה, כך שמשתמשי YouTube יכולים לשלוח בקלות קבצי וידיאו לטוויטר
ההתחלה היתה מבטיחה: חברות הסלולר היו משוכנעות כי שיחות הווידיאו יהיו להיט ויקדמו את שירותי הדור השלישי בפועל, למרות העלות הנמוכה - הלקוחות מסתפקים בשיחות טלפוניות רגילות
כך נודע ל"גלובס" בכך משלימה החברה, שמפתחת מודם להעברת וידיאו בין התקני זיכרון או מולטימדיה לבין מסכי LCD, סבב גיוס בהיקף של 17 מיליון דולר עד כה גייסה אמימון 46 מיליון דולר
"יצירת וצריכת הווידיאו במגמת עלייה מתמדת, אולם כל דקת וידיאו מחייבת כ-100 מגה-בייט נפח אחסון, והעלאת קטע וידיאו לשירותי וידיאו כדוגמת YouTube יכולה להימשך זמן רב"
כך עולה מסקר שערכה comScore במהלך נובמבר 2008 צפו גולשי האינטרנט בארה"ב ב-12.7 מיליארד סרטוני וידיאו ברשת הודות לפופולריות של YouTube זוכים גוגל ואתריה במקום הראשון במדד שכיחות הצפייה
וגם: קשה לכם לעקוב אחר מבול קטעי הוידיאו שמועלה ל-YouTube ? שירות חדש שנקרא Video-Alerts מתיימר לסייע למשתמשים רשומים לפלס את דרכם בריבוי תוכני הווידיאו ולמצוא את התוכן שמעניין אותם
אחרי תקופה ארוכה של גסיסה איטית, קלטות הווידיאו נפרדות מהעולם ומשאירות את השטח ל-DVD, לבלו-ריי ולשאר הטכנולוגיות הדיגיטליות
יצרני מכשירי הבלו-ריי נאבקים ביישומי הדור האחרון של האינטרנט, שמאיימים לגזול את זמן הצפייה מהטלוויזיה
כך לפי מחקר חדש שפרסמה חברת eMarketer מחקר אחר, שערכה חברת TDG, הצביע על כך שב-2013 תוכני וידיאו ארוכים יהיו אחראים ל-69.4% מההכנסות מפרסום, בהשוואה ל-41.6% ב-2008
עפ"י מחקר של ABI ריסרץ', מספר הצרכנים שצופים בווידאו על גבי המחשב הוכפל בשנה האחרונה
אמנותארטליסטהתחדשות עירוניתחגית פלג רותםכדורגלמדריך למשתמשמוזיאוןמונדיאלפינוי בינויתערוכה