זניט מדיה

כתבות אחרונות

 
צביקה ליבליך/ צילום: ינאי יחיאל
זניט מדיה | לפני כולם

קשת לחברות המדיה: "מכתב ליבליך" לא יחודש

הזכיינית הבהירה לחברות המדיה: כל עוד יישמר יתרון ההסכמים השנתיים - לא נתערב במלחמות ביניכן ■ הגיעה להבנות עם רוב החברות כי מול הגמישות שתיתן להן, הן יתחייבו להגדיל את המחזורים לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2016
צביקה ליבליך / צלם:  יניב אדרי

הממונה על ההגבלים פנה לחברות המדיה בנוגע ל"מכתב ליבליך"

צביקה ליבליך, סמנכ"ל קשת, שלח לחברות המדיה מכתב, שבו הבהיר כי לקוח שיעבור חברת מדיה בלי שיש לו הסכם ישיר עם הזכיינית, יידרש לשלם מחירי מחירון ■ זניט מדיה הגישה תלונה - וכעת מעמיקה הבדיקה שנפתחה בעקבותיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2016
יורם באומן ועדי כהן יוצאים ממשרדי קשת/ צילום: ענת ביין
זניט מדיה | לפני כולם

הסולחה בדרך? יורם באומן ועדי כהן הגיעו לפגישה בקשת

האם אחד המשברים הקשים של השנים האחרונות בענף המדיה בין זכיינית ערוץ 2 קשת לחברת זניט מדיה בדרך לפתרון? ■ כהן: "זניט וספקיה, ובכללם קשת, נפגשים כעניין שבשגרה"

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2016
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

הממונה על ההגבלים ביקשה מקשת להגיב לתלונה של זניט

זניט התלוננה על התנהלות קשת במו"מ מולה וטענה כי היא עוברת על חוק ההגבלים ■ קשת: "התנאים שזניט דרשה אינם עולים בקנה אחד עם תנאי השוק"

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2016
אלון ברנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

K Logic רוכשת את פרסום הווידאו הדיגיטלי עבור פרטנר

מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2016
הפרסומת לטורנדו / צילום מהיוטיוב
זניט מדיה | לפני כולם

מחריף הסכסוך: קשת השאירה לקוחות זניט מחוץ לפריים-טיים

זניט: "קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי בשוק הפרסום בטלוויזיה באופן הפוגע בתחרות" ■ קשת: "זניט מהלכת אימים במטרה להפיק יתרונות מסחריים"

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

"ידיעות" סירבה לתת לקמפיין פרטנר מיקומים מועדפים בסופ"ש

זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2016
קשת לוגו / צילום: יחצ

הסכסוך בין זניט וקשת הגיע לממונה על ההגבלים

עוד לפני שהחליטה להוריד את הקמפיין של פרטנר, פנתה חברת המדיה לרגולטור כדי שיבדוק אם המכתב של סמנכ"ל השיווק של קשת, שהתווה חוקי משחק חדשים

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

לא מחוברים: פרטנר מורידה את הקמפיין מהטלוויזיה

חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

פרטנר מעלה קמפיין טלוויזיה - בלי מיקומים מועדפים בערוץ 2

טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

לא מתחברים: פרטנר נקלעה למאבק בין זניט לזכייניות

לזניט אין הסכם שנתי עם אף אחת מזכייניות הטלוויזיה, וכעת נדרשת פרטנר להתקשר עמן ישירות - או לשלם מחיר גבוה משמעותית דרך חברת המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2016
אורנג / צילום: תמר מצפי יחצ

תקציב המדיה של חברת פרטנר עובר לזניט מדיה

התקציב נוהל בשנים האחרונות באמצעות חברת המדיה יוניון וקודם לכן בגלגולה הקודם כחברת יונייטד

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2016
אאודי A4 2 TFSI/ צילום: יחצ
אאודי | לפני כולם

תקציבי רכש המדיה של אאודי וסקודה עוברים לזניט מדיה

העברת התקציבים היא צעד לא שגרתי, שכן היא מרכזת מספר רב של מותגי רכב בטיפולה של זניט

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2016
אאודי / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

צ'מפיון מוטורס עשויה להעביר את תקציב המדיה לזניט

משרדי הפרסום של הקבוצה רוכשים כיום מדיה באמצעות יוניברסל ויוניון ■ זכיינית ערוץ 2 קשת הודיעה באחרונה כי מעברים מסוג זה יגררו העלאת מחיר משמעותית

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2015
גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב

חיזוק לפובליסיס: זניט תרכוש מדיה עבור גליקמן

בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2015
אדוויל וצנטרום של ניאופרם / צילומים: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

תקציב המדיה של ניאופרם עשוי לעבור ליוניברסל מקאן

התקציב מטופל כיום בקבוצת זניט מדיה ■ היקף הפרסום השנתי של ניאופרם עומד על כ-6 מיליון שקל, המופנים בעיקר למותגים אדוויל וצנטרום

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2015

   12345   

   נמצאו 72 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988