זניט מדיה

כתבות אחרונות

 
אלון הוכדורף | לפני כולם

פובליסיס תשיק בישראל את חברת המדיה סטארקום

החברה החדשה תעבוד לצד זניט מדיה, כמענה לניגודי אינטרסים בין משרדי הקבוצה ■ אלון הוכדורף, מנכ"ל משותף בזניט, עוזב את תפקידו

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2012
איי.די.אי גרופ | לפני כולם

הפרדת כוחות: יוניון תרכוש את המדיה של ביטוח ישיר

‎תקציב הקריאייטיב של ביטוח ישיר עבר באחרונה למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הפועל עם חברת המדיה זניט

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2012
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

זניט, רוכשת המדיה עבור "ידיעות", רכשה קמפיין ל"מעריב"

זניט מדיה בתגובה: "במסגרת מאמצינו לחלץ חובות אבודים בהיקף של מיליוני שקלים שנוצרו לנו כתוצאה מקריסת רשת ACE, ביצענו עסקת בארטר עם 'מעריב'"

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2012
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

זניט מדיה זכתה במרכז לייעוץ שיווקי עבור הטוטו

‎‎תפקח על יישום ההסכם המתגבש בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 14.06.2011

באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"

אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2011

קמפיין במיליונים? סקר: רק 13% מרוכשי הדירות - מהטלוויזיה

ההוצאה לפרסום נדל"ן זינקה ב-4 החודשים הראשונים של 2010 ל-34 מיליון שקל, לעומת 13 מיליון שקל אשתקד ■ נתוני חברות אזימוט וזניט מדיה מגלים כיצד מתחלקת עוגת הפרסום ואיזה מדיה היא הכי אפקטיבית

עינת פז-פרנקל 08.06.2010

הסתיים הסכסוך בין זניט מדיה וערוץ 10: יחתמו חוזה חדש

בשבועות האחרונים הגדילה זניט את ה-Share המועבר לערוץ, לאחר מספר חודשים של העברת חלק קטן משמעותית מה-Share הטבעי

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2010

פרוקטר&גמבל הורידה דרמטית את היקף הפרסום בערוץ 10

בחברה מכחישים סכסוך מסחרי עם הערוץ, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי בחודשים האחרונים חל קיטון של כ-65% בזמן הפרסום שהקצתה P&G לערוץ 10 - לעומת יציבות בזמן הפרסום שהופנה לערוץ 2

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2009

טופ מדיה: איציק פרקש רכש את מניותיו של נמרוד רותם בחברה

זאת לאחר הליך בוררות שארך למעלה מחצי שנה ■ טופ מדיה היא מחברות המדיה העצמאיות האחרונות שנותרו בענף תכנון ורכש המדיה בארץ ■ שיתוף-הפעולה עם זניט מדיה יימשך

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2009

זניט מדיה ו-TMF בוחנות הקמת מיזם לרכישת מדיה באינטרנט

המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2009

סכסוך מסחרי על עמלות היתר בין חברת זניט מדיה לערוץ 10

בערוץ מסרבים לשלם לזניט עמלות יתר, וזניט לא מספקת לערוץ את חלקו היחסי בטלוויזיה ■ זניט: "אנו מפרסמים לפי שיקול דעתנו המקצועית"

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2009

MPG של יורו ישראל תטפל בתקציב המדיה הבינלאומי של קיה

החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה

השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

מנכ"ל קשת, אבי ניר: "ברור שאני מסמס למתמודדי 'כוכב נולד', כמה שמותר אני מסמס"

אבי ניר ורן תלם מסכמים עונה שביעית של "כוכב נולד", מותג הטלוויזיה המוביל בארץ ■ "חושבים שהעבודה שלנו היא למתג ולשווק, אבל העבודה שלנו היא לגרום לאנשים ליהנות; 'כוכב נולד' הוא חלק מהתרבות ומהחיים"

מתן שירם 26.09.2009

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2009

   12345   

   נמצאו 72 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988