בעקבות פרסומים הבוקר לפיהם שוקלת אסתי לאודר להעביר את תקציב יחסי הציבור מרהב תקשורת לעיתונאית לשעבר מיכל גרייבסקי - מכחיש מנכ"ל החברה, אורן רווח, כי יש כוונה כזו
בטלוויזיה המסחרית נהנים בשבועות האחרונים מעודפי ביקוש ■ בחברות המדיה מעריכים כי מחירי זמן האוויר לפרסום עלו בכ-5% יחסית לשנה שעברה ■ אבל לא כולם חוגגים: ערוץ 10, שסובל מירידה ברייטינג, מרוויח פחות
זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF
ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
בסיבוב הראשון של המכרז השתתפו רוב חברות המדיה הגדולות - זניט מדיה, יוניון, קראט מדיה וואן ו-TMF הרשת השבדית לא תתקשר עם משרד פרסום ישראלי, וכל הקריאייטיב הפרסומי ייובא מחו"ל
קניינית המדיה צופה ירידה ניכרת בהוצאות על פרסום בעיתונות ועלייה מתונה בפרסום באינטרנט המדינות הצפויות להתכווצות ניכרת בשוק הפרסום שלהן: רוסיה, אוקראינה, בריטניה וספרד
על התקציב התמודדו גם חברות המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF בשלב ראשון רוכשת החברה את המדיה לקמפיין החדש של דן בכיכובו של חיים יבין
שימש עד כה כמשנה למנכ"ל החברה, וכעת ינהל את החברה במשותף עם אלון הוכדורף
הרשות השנייהחברות מדיהיוניברסל מקאןפרסום בטלוויזיה