חברון זלצמן

משרד פרסום ישראלי בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן

כתבות אחרונות

 
סולגאר / צילום: יחצ
אמברוזיה סופהרב | לפני כולם

משרד הפרסום חברון-זלצמן יטפל בתקציב סולגאר

היקף התקציב, שנוהל בשנים האחרונות ע"י משרד הפרסום "לעומק התודעה", צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 12.04.2015
אסי שביט / צילום: איל יצהר
חברון זלצמן | לפני כולם

אחרי 4 שנים: אסי שביט פורש מחברון-זלצמן-שביט

שביט יפתח משרד הבוטיק עצמאי, שייקרא "שביט וזהו", שיטפל בלקוחות בינוניים-קטנים שתקציב הפרסום שלהם אינו עולה על 3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2014
מגה גלופלקס / צילום : יחצ
חברון זלצמן | לפני כולם

מכרז על תקציב הפרסום של אלטמן בהיקף 12 מיליון שקל

המכרז הצפוי יהיה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2014
עוגיות עבאדי / צילום: יחצ
חברון זלצמן | לפני כולם

תקציב הפרסום של עבאדי עובר לחברון-זלצמן-שביט

תקציב ההשקה של חטיפי עבאדי עומד על 1.5 מיליון שקל שיופנו בעיקר לאינטרנט

ענת ביין-לובוביץ' 01.09.2014

"ענף הפרסום ירד לזנות; צריך לסגור הענף ולפתוח מחדש"

גם כשהיה חלק מהמשרדים הגדולים, אסי שביט - איש הקריאייטיב המוכשר אך שנוי במחלוקת - לא חסך ביקורת מהענף ■ היום, כשותף במשרד בינוני-קטן, הביקורת שלו חריפה מתמיד ■ "יש עדיין כמה לקוחות מספיק אינטליגנטיים"

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2014

5 משרדים השתתפו במכרז מכללת אשקלון - והמכללה חזרה לסטודיו הקודם

היקף התקציב במכרז של מכללת אשקלון עמד על כמיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2014
חברון זלצמן | לפני כולם

תקציב הפרסום של יקבי כרמל עובר לשטרית מדיה גרופ

בשנתיים האחרונות עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 18.08.2013

FREE טלקום: חברות הסלולר - חזירים

עקב תקציב פרסום נמוך, חברת הסלולר החדשה FREE טלקום מכוונת לקמפיין פרובוקטיבי ונשכני שיספק לה יחסי ציבור טובים

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2011

תקציב הפרסום של מועצת החלב עובר לחברון-זלצמן-שביט

התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל עד כה ברגב-קוויצקי ■ תקציב המועצה הינו קטן יחסית, אך הוא הצליח לעורר לא אחת רעש תקשורתי

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2011

חברון-זלצמן-שביט מצטרף למערך הפרסום בקופ"ח מאוחדת

בקופה טוענים כי לא היה מכרז על תקציב הפרסום אלא בדיקה קריאייטיבית בלבד, אך מודים כי בעקבות הבדיקה יהיו שינויים במערך הפרסום ■ JWT הוא משרד הפרסום של הקופה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.11.2010

אסי שביט מצטרף כשותף במשרד הפרסום חברון-זלצמן

שימש בעבר בתפקידים בולטים בתעשייה המקומית ואף עבד בחו"ל ■ המשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט ■ שביט: "יש ואקום בענף, אי-אפשר שהכול יתרכז ב-5 משרדים גדולים"

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2010

משרד חברון-זלצמן יטפל בתקציב הפרסום של פטרוטק

פטרוטק היא הנציגה של חברת BG האמריקנית, אחת החברות המובילות בעולם לייצור שמנים ותוספי דלק

שירות גלובס‏ 07.01.2010

טעם טבע-אלטמן מפצלת את תקציב הפרסום שלה

תקציבי המותגים פרוטק, 2diet ופרוביוטיק פמינה בהיקף של כמיליון דולר עוברים לחברון-זלצמן, ותקציבי מגה גלופלקס, אלספה ו-HRroots ישארו בשלמור-אבנון-עמיחי

שירות גלובס 01.11.2009

תקציב הפרסום של חברת הריהוט 5 נגרים עובר למשרד הפרסום חברון-זלצמן

התקציב, שהיקפו השנה יעמוד על 2 מיליון שקל, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו ; בשנה שעברה טופל התקציב ע"י משרד אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי

שירות גלובס‏ 18.03.2009

   1   

   נמצאו 14 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988