טלוויזיה באינטרנט

כתבות אחרונות

 

בזק תציע לפרטנר ולסלקום לשלם 15 שקל לחודש למנוי טלוויזיה

החברה הציעה להפחית את התשלום שישלמו המפעילים שרוצים להעביר טלוויזיה על גבי הרשת שלה

גד פרץ 11.06.2012

החו"ל משתלם

חברות הסלולר החדשות ראויות לשבח, אך מה עם הרישיונות לשיחות בינ"ל?

גד פרץ 05.06.2012

"נשקלת הטלת רגולציה על שידורי הטלוויזיה באינטרנט"

‎‎כך אמר מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, בדיון בוועדת הכלכלה על הכוונה של שחקנים חדשים להיכנס לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית ‏באמצעות האינטרנט

‎‎רועי ברק‏ 30.05.2012

AOL ונילסן יתמחרו פרסומות וידיאו לפי רייטינג טלוויזיוני

חברת המחקר נילסן תשיק השבוע שיתוף-פעולה ייחודיי עם חברת AOL, כדי לנסות להביא להגדלת היקף הפרסום במסגרת תכנים טלוויזיוניים באינטרנט

רועי גולדנברג 16.04.2012

לארי קינג יגיש תוכנית באתר TV של האיש העשיר בעולם

קינג, לשעבר המגיש הבכיר ב-CNN, עובר למיזם טלוויזיה באינטרנט של קרלוס סלים

שירות גלובס 12.03.2012

ניסיון נוסף: גוגל חשפה את הגירסה החדשה של גוגל TV

הגירסה כוללת כלים חדשים המאפשרים להמליץ על סרטים, תוכניות טלוויזיה וסרטונים באינטרנט ישירות לטלוויזיה ■ "יש רעב גדול בקרב הצרכנים להשתמש באינטרנט דרך הטלוויזיה"

טל מויסה 28.10.2011

ועדת הניו-מדיה ממליצה לפקח על שידורי טלוויזיה באינטרנט

הוועדה המליצה לכחלון להקים צוות שיבחן את התאמת הרגולציה ל"עולם השידורים המתהווה" ■ הצוות יכלול נציגים ממשרד התקשורת, מועצת הכבלים והלוויין, רשות השידור והרשות השנייה

לי-אור אברבך וגד פרץ 11.10.2011

אודי מירון: "הוט ו-yes נערכות לחבק את האינטרנט"

מנכ"ל ענני תקשורת אמר את הדברים בפאנל "אינטרנט בטלוויזיה" שערכה החברה ■ מנכ"ל דפי זהב, ניר למפרט: "רוב השחקנים בארץ לא יוכלו לעמוד כלכלית בהקמת אינטרנט בטלוויזיה"

רועי ברק 11.09.2011

בדיקת "גלובס": איך ייראו שירותי הטלוויזיה בישראל בעתיד?

חברות הכבלים והלוויין חייבות להציע יותר שירותים טכנולוגיים מתקדמים כדי לא לאבד לקוחות לטובת הורדת תכנים וצפייה בסטרימינג ■ בעוד שהוט ו-yes מציעות היום רק שירותי VOD וממירים מקליטים, מעבר לים חברות הכבלים והלוויין מאפשרות צפייה בתוכן מוקלט מכל מקום

צחי הופמן 28.05.2011

אמזון מציעה 5,000 סרטים ותוכניות באינטרנט, כתשובה לגוגל ולאפל

הנה קרב שממנו הלקוח נהנה: אמזון מציעה צפייה מקוונת בתכני קולנוע וטלוויזיה - ומשפרת עמדות בקרב על הסלון הביתי ■ נטפליקס היא מובילת השוק עם 20 מיליון לקוחות בארה"ב

שירות גלובס 23.02.2011

מהי אסטרטגיית 3 המסכים - ואיך זה אמור לעבוד?

חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית יתקשו לשרוד אם לא יישמו בקרוב את אסטרטגיית 3 המסכים ■ "גלובס" מסביר מהי אסטרטגיה זו, איך היא מיושמת בעולם ומי ירוויח ממנה כשתגיע לארץ

לי-אור אברבך 26.01.2011

אחרי אפל וגוגל, מיקרוסופט נכנסת לשוק הטלוויזיה הצפוף

מיקרוסופט רוצה שהצרכנים יעשו שימוש ב-XBOX כפלטפורמה לתכנים טלוויזיוניים ■ שוקלת גם הקמת חברת כבלים וירטואלית

שירות גלובס 30.11.2010

"רוצה לבחור סוף אחר לסרט? כנס לאינטרנט"

המוזיקאי יוני בלוך ואיש השיווק יוני סער מצאו דרך לאפשר לגולשים לקבוע לבד את המשך הקליפ מתוך 250 אפשרויות, בעלות של 150-100 אלף שקל להפקת קליפ בטכנולוגיה החדשה

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2010

להיות משפחת סימפסון

על ישום iPhone שיהפוך כל סרטון משפחתי לקומיקס, ומדריך יעיל לשידורים ישירים ברשת

נועה פרג 24.09.2010

הטלוויזיה החכמה תתעכב בדרך

כשיגלוש הצופה הישראלי ל-Hulu הוא יקבל הודעת שגיאה המבשרת שאינו תושב ארה"ב

רועי גולדנברג 02.09.2010

גוגל רוצה להיכנס לסלון שלכם - האם תצליח במקום בו אחרות נכשלו?

מיקרוסופט, יאהו, אפל וסמסונג ניסו לחבר בין אינטרנט לטלוויזיה - וכשלו ■ גוגל TV, עם דפדפן כרום וחיפוש בלוח השידורים, אולי ישנה את התמונה

צחי הופמן 23.05.2010

   1234567891011   

   נמצאו 164 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988