המערך, המכונה "מאיר טרייד-אין" יטפל בקנייה ומכירה של רכבי יד שנייה של מותגי היוקרה של הקבוצה - וולבו ויגואר ורכבי הפרימיום של הונדה
דובי בן- גדליהו, כתב הרכב של "גלובס", מצביע על תופעה: למי שמחפש לקנות בזול מכונית פאר משומשת, המשבר הנוכחי הוא הזדמנות פז חשבתם שאף פעם לא תזכו לחייך לשאר הנהגים בכביש מתוך יגואר, קרייזלר 300C, ניסן מוראנו או אאודי A6? ובכן, חישבו שוב
בקשת הסיוע משקפת את השפל החריף הפוקד את תעשיית הרכב העולמית טאטה מוטורס שילמה 2.3 מיליארד דולר עבור יגואר ולנדרובר בתחילת השנה
אאודיארנק דיגיטליב.מ.וו (BMW)טסלהמבחן דרכיםמטבעות דיגיטליים (קריפטו)מרצדסרכב חדשרכבי יוקרהרנו