יהודי ליפמן

כתבות אחרונות

 

יהודי ליפמן משיק את JAXX - חטיף שוקולד לבני-נוער

האם יש סיכוי להשקת מוצר לא מוכר בקטגוריה צפופה? ■ ליפמן חושף את האסטרטגיה: "רוב החטיפים מיועדים לילדים והזניחו את הנישה של בני-הנוער"

מיכל רז-חיימוביץ' 13/12/2012

גלידות נסטלה ממשיכה להסב הפסדים לאסם

בין החודשים ינואר לאוקטובר השנה, איבדה גלידות נסטלה 7.5% מנתח השוק שלה ; בקבוצת אסם שוקלים לבצע שינויים ארגוניים בחברה

אילנית חיות 09/12/2008
צרו איתנו קשר *5988