יוני בלוך, פעם רק מוזיקאי וכיום מנכ"ל חברת הווידאו האינטראקטיבי אקו, לא מאמין באפקטיביות הסרטונים הקצרצרים של אינסטגרם ובטוח שהחזון שלו עוד יתגשם
במבט ראשון מעורבותה של וולמארט ברכישת פעילות טיקטוק בארה"ב נראית תמוהה, אלא שהיא מסתדרת היטב עם התוכנית של המנכ"ל שלה לבנות חברת טכנולוגיה אינטרנטית בתוך החברה הקמעונאית הגדולה בעולם • הניסיון לעשות זאת עובר גם בישראל
ענקית הקמעונאות השקיעה לפני כשנתיים 250 מיליון דולר במיזם משותף עם חברת הטכנולוגיה האינטראקטיבית "אקו", שבה שותף היוצר יוני בלוך • אקו מייצרת עבור וולמארט פלטפורמות דיגיטליות, שמנסות לתת חוויית קנייה שתגדיל את היקפי המכירות באונליין - אתגר מרכזי לרשתות בעת הזו
בתביעה שהוגשה מטעם בלוך נטען כי שירות הזרמת סרטוני הווידאו הקצרים קוויבי עושה שימוש בטכנולוגיות לצפייה אינטראקטיבית שפותחו ע"י אקו
המיזם, שנחשף לראשונה ב"גלובס" ביוני האחרון, אמור לחזק את וולמארט שעדיין נשרכת מבחינה טכנולוגית מאחורי אמזון ומנסה להדביק את הקצב • וולמארט מחפשת טכנולוגיות חדשות בעולמות הקמעונאות, וכעת נראה שהיא מבקשת להתרחב גם למגרש הווידאו
ענקית הקמעונאות תתבסס על הטכנולוגיה של אקו כדי להקים פלטפורמת תכני וידאו חדשה • המודל הזה עשוי להפוך את הסטארט-אפ לרווחי ולאפשר לוולמארט לתקוף את אמזון במגרש שלה
עד כה גייסה Interlude, שפיתחה פלטפורמה להצגה אינטראקטיבית של סרטים וקליפים, 38 מיליון דולר
יוני בלוך, ששמו נקשר בשנים האחרונות פחות למוזיקה ויותר לסטראט-אפ "אינטרלוד" שבבעלותו, מדבר בראיון ל"גלובס" על הפלטפורמה שמאפשרת לגולשים לשנות את עלילת הסרטים: "זו תקופה טובה להיות בה חנון"
הסטארט-אפ של הזמר הצעיר מאפשר להפוך סרטונים ופרסומות לאינטאקטיביים ■ בין המשקיעים אינטל קפיטל, קרן Marker של יובל שחר ואוהד פינקלשטיין, סקויה קפיטל ואריק שמידט
לכבוד יום העצמאות, ברכות חגיגיות מבכירי ההיי-טק ■ אבי חסון על חדשנות, דב מורן מאחל מזל טוב ליום הולדת 64, יוני בלוך מרגיש גאווה, חמי פרס מזמזם שירים ואייל וולדמן מייחל לשלום ■ מיוחד ל"גלובס" ו"איצטדיון הסטארט-אפ"
סיון טלמור, שהשלימה את הקלטות אלבום הסולו הראשון: "לונה פארק", מדברת על הדרכים להתבלט בסצנת המוזיקה הקטנה והעמוסה
אפרת גוש בריאיון חסר מעצורים ל"ליידי גלובס" ■ "אני שותה וודקה לפני הופעות; רוצה שכולם יאהבו אותי" ■ "הייתי בכל ההפגנות במחאה החברתית; אנשים משלמים כאן המון מסים ולא מקבלים תמורה, לא גומרים את החודש"
מעל 2 מיליון שקל יושקעו במופע שצפוי למכור 15 אלף כרטיסים ■ בין האמנים המופיעים: אביב גפן, הדג נחש, היהודים, יוני בלוך ואפרת גוש ■ רמי בז'ה, ממפיקי האירוע: אם נשלב מוזיקה ים-תיכונית, זה כבר לא יהיה רוק עצמאות"
המוזיקאי יוני בלוך ואיש השיווק יוני סער מצאו דרך לאפשר לגולשים לקבוע לבד את המשך הקליפ מתוך 250 אפשרויות, בעלות של 150-100 אלף שקל להפקת קליפ בטכנולוגיה החדשה
הון סיכוןוולמארטחברות הייטקסוד מסחריסטארט אפסטרימינגסרטוני וידאוקניות באינטרנטקניין רוחנירוד שואו