יופלה

כתבות אחרונות

 

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע: קמפיין גרילה למשקה "רד ריין"

קמפיין הפרסום כלל הזמנות להופעות של ג'ון לנון וג'ימי הנדריקס, תחת הסלוגן: "מעיר את המתים" ■ קמפיין יופלה "שטוזים" במקום השני בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2009

יופלה "שטוזים" - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, הבנק הבינלאומי - האהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות שלא שודרו כלל השבוע זוכות למיקום יפה בטבלה - בנק מזרחי-טפחות, סלקום ופלאפון

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2009

תנובה נכנסת לעולם המעדנים לפעוטות בהשקעה של 10 מיליון שקל

תתחרה ישירות במותג "גמדים" של שטראוס באמצעות שני תתי-מותגים חדשים - יופלה שטוזים ויופלה ZOOZ ■ תנובה: "אנו מאמינים כי בטווח של שנתיים הקטגוריה תצמח ב-20%-25%, ואנחנו נהיה גורם משמעותי בשוק"

אילנית חיות 07.12.2009

הפרסומת של יופלה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות

יניב פוהורילס 23.08.2009

הפרסומת למקדונלד'ס עם רביבו וברקוביץ' - האהובה ביותר גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא שוב הזכורה ביותר ■ הפרסומת לבזק היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2009

קמפיין פלאפון באמצעות באומן-בר מוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2009

הפרסומת לבורקס מעדנות - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה, באמצעות מקאן-אריקסון, מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת למקדונלד'ס נכללת בטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-618 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת

נתי יעקובי 19.07.2009

הפרסומות הזכורות והאהובות: ההודיות של יופלה במקום הראשון

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת השתלבה בראש הטבלאות כבר בשבוע הראשון לפרסומה ■ קמפיין "החומה" של סלקום - במקום השני באהובות

ענת ביין-לובוביץ' 19.07.2009

היועמ"ש התנגד להסדר הפשרה בייצוגית נגד שטראוס ותנובה

בבקשה לייצוגית נטען כי אקטימל ויופלה אינם מחזקים את המערכת החיסונית כפי שנטען בפרסומי הנתבעות ■ בפשרה נקבע כי שטראוס ותנובה יתקנו את הפרסום באופן שיסיר את הבעייתיות הנטענת בכתב התביעה

יצחק דנון 13.07.2009

ראש בראש בסלולר: פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, סלקום - הפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו

ענת ביין-לובוביץ' 24.05.2009

הפרסומת ליופלה YYY - בראש טבלת הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: 6 פרסומות עם ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר נכללות השבוע גם ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2009

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-454 אלף דולר

אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר ; סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג

נתי יעקובי 12.04.2009

שבוע חמישי ברציפות: פלאפון בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

למקום השני בטבלת הפרסומות האהובות השבוע הגיעה הפרסומת ליופלה ; למרות החג: ירידה בהיקף ההשקעה בפרסומות בטלוויזיה

יניב פוהורילס 12.04.2009

המותגים המושקעים בפרסום השבוע: מגה בול באופליין, סלקום באונליין

פרטנר הופך לספק תוכן ועושה השבוע דאבל בשתי טבלאות הפרסום ; HOT מחדשת את ערוץ 3 ומתמקמת במקום הרביעי

נתי יעקובי‏ 01.01.2009

יופלה 360 צנח לנתח שוק כספי של 4.7% במשקאות הפרו-ביוטיים

יופלה של תנובה נכשל בהתמודדות מול אקטימל של שטראוס במאבק על שוק המשקאות הפרו-ביוטיים ; קטגוריית המשקאות הפרו-ביוטיים בכללותה סובלת מירידה

אילנית חיות 03.12.2008

   1234   

   נמצאו 49 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988