יורם אלטמן

מבעלי חברת גראויטי

כתבות אחרונות

 

"אולי השנה יהיה מפץ גדול בפרסום שאחריו יהיה סדר"

בעוד ענף הפרסום הישראלי נאבק על כל שקל, חברת הפוסט גראויטי מתבססת כסוכנות פרסום לכל דבר בארה"ב ■ תעשיית הרכב, שנפגעה במשבר הכלכלי, מרימה את הראש, והחברה של יורם אלטמן וצביה אלדר קוצרת את הפירות

ליאור אברבך 14/11/2012

גראויטי ואידיאולוג'יק הקימו חברת אינטראקטיב בארה"ב

הקימו יחד חברת פרסום אינטראקטיבי שתפעל בשוק האמריקני, בהשקעה של כ-2 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 21/09/2010
צרו איתנו קשר *5988