ארז פז מונה למנכ"ל שטראוס מחלבות ויקבל אחריות על מחלבת אחיהוד ומחלבת יטבתה
יטבתה השיקה חיקוי ישראלי לאחד ממשחקי הרשת הפופולריים - אפליקציית החווה שצברה עשרות מיליוני משתמשים בפייסבוק ■ המשחק כולל התנסות הומוריסטית בכל שלבי ייצור משקאות החלב
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - חישגד של מפעל הפיס עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל בשבוע החולף
מחריפה התחרות בשוק החלב: תשלובת החלב של תנובה גיבשה תוכנית אסטרטגית חדשה על מנת להחזיר לעצמה את נתחי השוק שאיבדה ■ מעמיקה את המבצעים ברשתות השיווק
תשווק תחת המותג גם שקיות חלב מועשר ששווקו עד כה בקרטון ובכד 2 ליטר ■ המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של כמיליון דולר
דורי דודוביץ, מנכ"ל ובעלים של החברת הסולארית דוראל שהתקינה את המתקן: "הוכח מעל לכל ספק כי הפוטנציאל הגלום בייצור אנרגיה מהשמש בישראל הוא יוצא מן הכלל"
בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים
הפרסומת של קוקה-קולה ששודרה בסופרבול מציגה צעיר המהלך בשנתו בדרך אל המשקה - בדומה לפרסומת הישראלית של שוקו יוטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי שהופקה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי
סניקרס השתמשה בהיפוך תפקידים, בירה באד לייט שיחקה על הטיקט הסביבתי בצורה מתוחכמת, והפרסומת לקוקה-קולה מעוררת זיכרונות בתעשייה בישראל ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס"
ממחלבת יטבתה נמסר בתגובה: "כמות קטנה של קרטוני חלב תקינים לחלוטין, עם תאריך תוקף שאמור היה להיות 9.1 והודפס בטעות 9.12, הגיעו למספר סניפים" ■ בחברה מדגישים כי מדובר בטעות טכנית בלבד
זאת מכיוון שההשקה בינואר השנה לא הביאה לשיפור משמעותי בנתח הכספי של שטראוס בקטגוריה
לטענת התובעים, לפני כ-3 שנים וחצי הפחיתה החברה את כמות המוצר "מילקשייק שוקו יטבתה" המשווק באריזת קרטון אישית מחצי ליטר ל-400 מ"ל בלבד - זאת מבלי להפחית ממחירו ומבלי ליידע על כך את הצרכנים
משיקה משקה מילקשייק בשקית, מילקשייק שוקו עם סירופ שוקולד בבקבוק ובקבוקי שוקו קטנים ■ מתחילת השנה רשמה קטגורית משקאות החלב בישראל ירידה כספית של 4.5%
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח
תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
70 לישראל: הקיבוץ והכלכלה הישראליתהתעשייה הקיבוציתסולאריקיבוציםשטראוסתנובה