לפ"מ

לשכת הפרסום הממשלתית

כתבות אחרונות

 
קמפיין משרד הבריאות / צילום: יח"צ

ביטוח, בריאות: 9 מיליון והקורונה כובשות את טבלת הפרסומות

הפרסומת של משרד הבריאות באמצעות לפ"מ היא הזכורה ביותר • 9 מיליון - האהובה • הקמפיין של Quik - סופרמרקט אונליין הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2020
הפרסומת של משרד הבריאות להגברת השימוש במסכות / צילום: משרד הבריאות

בריאות מעל לכל: פרסומות הקורונה כובשות את ראשות הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של משרד הבריאות הוא הזכיר ביותר וגם המושקע ביותר תקציבית • פרסומת פריגת - האהובה ביותר

דוד ורטהיים 15.10.2020
הבוזגלוס בקמפיין החדש של בזק / צילום: יח"צ

קטורזה והבוזגלוס כובשים את צמרת הפרסומות הזכורות והאהובות

אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה: "הפרסומת לבזק אינטרנט בכיכובם של גידי גוב ומשפחת בוזגלו מציגה שיעורי זכירה הגבוהים ב-81% מהממוצע" • הפרסומת של משרד הבריאות לחבישת מסכות - האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2020
יועז הנדל / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

למרות עצירת התיירות הנכנסת, בלפ"מ האריכו את האופציה לפרסום בגוגל ופייסבוק בחו"ל

לאחרונה מימשה לשכת הפרסום הממשלתית את האופציה להארכת ההתקשרות עם חברות הדיגיטל מייפל ופודיום שנותנות את שירותי ניהול הקמפיינים בחו"ל • אלא שבחודשים האחרונים אין קמפיינים של לפ"מ לחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2020
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: לפ"ם

משרד התיירות עלה בקמפיין לנופש בישראל; מדוע בלפ"מ מיהרו לעצור אותו?

וגם: לוויה בשידור חי, על מסכות והסחות, מצנח הזהב וחדשות טובות • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' ושירי דובר 17.06.2020
מתוך קמפיין ההסברה של משרד הבריאות על הדבקה בתקופת הקורונה / צילום: לפ"ם

שיהיה להן לבריאות: פרסומות הקורונה ממשיכות לככב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים" עומדת בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר גם השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2020
בנימין נתניהו / צילום: איל יצהר, גלובס

300 מיליון שקל בשנה: האחריות על לשכת הפרסום הממשלתית חוזרת לנתניהו

עפ"י ההסכם הקואליציוני שנחתם אמש, האחריות על לשכת הפרסום הממשלתית תהיה תחת משרד רה"מ ולא תחת משרד התרבות • המשמעות: מאות מיליוני השקלים שאמורים לשמש לדברור פעולותיו של רה"מ יהיו נתונים למרותו הישירה של נתניהו

ענת ביין-לובוביץ' 21.04.2020
קמפיין הקורונה במגזר הערבי / צילום: לפ"ם

האם הממשלה מזניחה את ההסברה אודות הקורונה בחברה הערבית?

עמותת סיכוי, מרכז אעלאם והקליניקה לזכויות האזרח טוענים כי היקף וסוג הפרסום שמקצה לפ"מ למגזר הערבי לקראת חגיגות הרמדאן בצל הקורונה, אינו מספק בהשוואה למגזר היהודי • לפ"מ: "כל פרסומי משרדי הממשלה באמצעותנו מקבלים ביטוי גם בשפה הערבית"

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2020
קמפיין משרד הבריאות / צילום: לפ"ם

משרד הבריאות כובש גם את הפסקות הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של משרד הבריאות "מפגשים הם סכנת חיים", באמצעות לפ"מ • בראש טבלת הפרסומות האהודות מדורגת תנובה עם קמפיין "חפשו בגוגל זמן משפחה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

מי המפרסמים שמעדיפים את גוגל על האתרים הישראלים בשעת משבר?

אתמול חשף "גלובס" כי מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הנחה את עובדי המשרד לתעדף את הפרסום באתרים הישראלים - אך לפחות בשלב הזה לא כל המפרסמים נוהגים כך

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2020
בועז סטמבלר / צילום: איל יצהר

ברדיו האזורי זועמים: "בלפ"מ מסיטים קמפיינים על הקורונה לתחנות של מקורבי ראש הממשלה – על חשבוננו"

בכירים ברדיו האזורי מעלים תהיות לגבי הסיבות שבעטיין בוחרים בלשכת הפרסום הממשלתית לפרסם רק בתחנות הרדיו החרדי • גורם בלפ"מ: "אין התערבות פוליטית. למגזר הזה יש מסרים אחרים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות

אפקט הקורונה: מנכ"ל לפ"מ הנחה לתעדף פרסום באתרים הישראלים

מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר הנחה את צוותו לתעדף העברת פרסום לאתרים הישראליים ולרשת הפרסום ארטימדיה, כדי לסייע להם בתקופה שבה הפרסום מתרסק, וההכנסות ממנו יורדות מיום ליום

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: מדברים עם שוקה, משקיעים בקורונה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה" • הפרסומת של קוטג' תנובה - הכי אהובה • קמפיין לפ"מ על ההתגוננות מנגיף קורונה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2020
קמפיין הקארפול של משרד התחבורה / צילום: צילום מסך, גלובס

בלפ"מ זועמים: קמפיין משרד התחבורה לקידום הקארפול הועבר ללא מכרז למשרד פרטי

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר שלח מכתב זועם לשר התחבורה סמוטריץ', בו טען כי התנהלות המשרד פוגעת בלפ"מ ואינה תקינה • גם בענף הפרסום התפלאו לגלות מהלך פרסומי של משרד ממשלתי מבוצע ע"י משרד LEAD • ומי עומד מאחורי מימון הקמפיין?

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2019
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות
חברות מדיה | בלעדי

סטמבלר מאשים את האוצר: סימנתם מטרה סביב לוגו לפ"מ

כפי שנחשף ב"גלובס", נציגי אגף התקציבים באוצר שוקלים להעביר חלקים גדולים מפעילות המדיה של לפ"מ לידי גורמים פרטיים • בעקבות הפרסום, מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר דורש להפסיק את "המהלך המסוכן", שלדבריו עלול להביא לכך שמיליוני שקלים של המדינה ינוהלו משיקולים לא ענייניים

ענת ביין-לובוביץ' 29.07.2019
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ ידיעות אחרונות
חברות מדיה | בלעדי

לקראת מהפכה בענף רכש המדיה: באוצר בוחנים את גורלה של לפ"מ

בפגישות שקיימו נציגי אגף התקציבים עם גורמים בשוק, הם דנו בין היתר באפשרות להוציא חלקים גדולים מפעילות המדיה של לפ"מ לידי גורמים מקצועיים פרטיים • אחת הסוגיות המרכזיות: ניהול רכש המדיה • האוצר: "לאחרונה הגיעו פניות מידי גורמים פנים וחוץ-ממשלתיים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2019

   12345   

   נמצאו 73 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988