מדד המותגים 2018

כתבות אחרונות

 
פרופסור ברק ליבאי / צילום: שלומי יוסף

"יש דור שלם של מנהלי שיווק שלא מבינים את התפקיד שלהם"

מומחה השיווק פרופ' ברק ליבאי חושב שלקוחות פחות נאמנים ממה שחושבים, שגם לקוחות הפסדיים יכולים להיות חשובים, ושמנהלי השיווק בכלל לא מכירים את הלקוחות שלהם. "חברות כמו פייסבוק וגוגל עושות את זה מצוין, ובגלל זה הן משתלטות על העולם" • 5 תובנות על שיווק נכון • מדד המותגים

עמרי זרחוביץ' 18.07.2018
נטע ברזילי /   צילום: דניאל קמינסקי

כך נבנה המיתוג שהביא לנטע ברזילי את הניצחון

הקהל התקשה להתחבר בתחילת הדרך, וההפקה נאלצה להבין שלא מדובר בבובה • איך הפכה נטע ברזילי בזכות תהליך מיתוג מדויק לכוכבת שסחפה את אירופה והביאה את האירוויזיון לישראל אחרי 20 שנה? • סוד הקסם - להתחבר לאמת הפנימית ולזכות באהבת הקהל • מדד המותגים

פולי טובמן 17.07.2018
עידו גרינברג / צילום: אורי טאוב

חולצה אחת ביום: מהגיגי סמארטפון למותג אופנה היסטרי

מה שהתחיל מפתקים עם הגיגים בסמארטפון, הפך לתופעה באינסטגרם ולמותג אופנה שסוחף את הרשת ואת הסלבס, עם משפטים כמו "ואהבת לרעך כמו פיצה", "תתאהב בי כבר יא אפס" ו"מוגזמת" • עידו גרינברג, האיש שהמציא את "משפט אחד ביום", חולם לעשות כבוד לעברית • מדד המותגים

שירי דובר 16.07.2018
גוגל / צילום: שאטרסטוק

איפה הכי כדאי לעבוד?

מה הקשר בין הזוכים במדד המותגים של "גלובס" לערך השוק של עובדיהם

אורנה רודי 12.07.2018
פראדיפ קהרולה  /  צילום:  יחצ החברה

"לא סביר שאל-על תקבל אישור לטוס מעל סעודיה אי-פעם"

חברת התעופה אייר אינדיה עשתה היסטוריה, וגם באזז, כשהחלה להפעיל קו מת"א לניו-דלהי שעובר מעל ערב הסעודית • יו"ר החברה, פראדיפ קהרולה, מסמן בראיון ל"גלובס" את היעדים הבאים בענף שישפיעו על שיווק הטיסות • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 12.07.2018
פסטיבל ברנינג מן / צילום: שאטרסטוק

מדד המותגים: הזוכים בתחרות הקריאייטיב "טסים לברנינג מן"

לקראת ועידת MAD ופרסום מדד המותגים של גלובס לשנת 2018, התקיימה תחרות קריאייטיב בין משרדי הפרסום שיצרו מודעות מקוריות, חדשניות ומעניינות במיוחד • מתוך כ-180 מודעות, נבחרו 10 מצטיינות - והראשונה מביניהן זיכתה את יוצריה בחבילה מפנקת לביקור בפסטיבל המפורסם

גלובס 11.07.2018
אלכס לנדסברג / צילום: שלומי יוסף

2.5 מיליארד ש': בסנו סימנו את אירופה ומתכוננים להגעת אמזון

קבוצת סנו, שהוקמה לפני 6 עשורים, היא חברה שונה בנוף התעשייה המקומית בכך שנותרה משפחתית • בראיון מיוחד מספר בעל השליטה אלכס לנדסברג על המורשת של אביו, מייסד החברה ברונו לנדסברג המנוח • מדד המותגים

שני מוזס 11.07.2018
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף

בעלי קבוצת יינות ביתן-מגה: "אין לי מטרה לעקוף את שופרסל"

נחום ביתן רכש לפני שנתיים את מגה והפך לבעלי קבוצת הקמעונאות השנייה בגודלה, יינות ביתן • בראיון ל"גלובס" הוא מדבר לראשונה על מה שאכזב אותו במגה, על הסכסוך המתוקשר עם קבוצת נטו של עדי עזרא, והמאבק בספקים כדי שלא יעלו מחירים • מדד המותגים

שני מוזס 10.07.2018
הטירגוט משחית / צילום: shutterstock

הטירגוט משחית: חוששים לפרטיות - אבל מוכנים לוותר עליה

פרשת קיימברידג' אנליטיקה פוצצה ברעש גדול את סוגיית הפרת הפרטיות והשימוש שנעשה במידע שנאסף אודותינו כדי לטרגט אותנו למסרים רלוונטיים • אבל בעוד מחקרים מראים שרוב הציבור חושש מפגיעה בפרטיותו, באותה נשימה רבים מוכנים לוותר עליה בתמורה לערך כלשהו שיקבלו מהמותג או מהשירות • האם, כמו שחוזר וטוען מארק צוקרברג, הפרטיות מתה? • מדד המותגים

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2018
המוצרים של LUSH / צילום: רויטרס  Neil Hall

אני והמותג נשנה את העולם: החברות שקידמו אג'נדה חברתית

אקטיביזם חברתי מסתמן כנתיב צמיחה חדש למותגים בעידן הנוכחי, שבו השיח הציבורי מתחולל בעוצמה ברשתות החברתיות וגולש מהן למרחב הפיזי • מותגים בולטים כמו airbnb ובן & ג'ריס מביעים עמדות ערכיות ופועלים לקדם אג'נדות שאינן בקונצנזוס, תוך שהם רותמים את הציבור ולעתים מצליחים להביא לשינויי חקיקה • האם היא תגיע גם אלינו? • מדד המותגים

שירלי קנטור 10.07.2018
קמפיין לאומי קארד  / צילום: יחצ - אורן דאי

כרטיס בכיוון אחד: איך יראה היום שאחרי רפורמת שטרום?

רפורמת שטרום, ששיאה הפרדת חברות כרטיסי האשראי מהבנקים הגדולים, מטלטלת בימים אלה את ענף הפיננסים • למרות שהחברות עשו מהלכים שיווקיים שממצבים אותן בנקודת פתיחה טובה יותר, התחרות על כל לקוח הולכת להיות קשה • איך הן יתמודדו איתה ואיך לאומי קארד תמתג את עצמה אחרי שתיפרד מבנק לאומי? • מדד המותגים

עירית אבישר 10.07.2018
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק

האם בינה מלאכותית תצליח לשנות את עולם הפרסום?

יותר ויותר חברות ומפרסמים בוחרים להשתמש בבינה מלאכותית כדי למנף את המותגים ואת הקמפיינים שלהם לרמה חדשה • אבל לצד הצלחות כמו היכולת לייצר את הנאום האחרון שג'ון קנדי מעולם לא נתן, או בוט בדמות "האפיפיור הצעיר" שמטריל משתמשים בטוויטר, יש גם לא מעט כישלונות • מדד המותגים

ויקי אוסלנדר, ניו-יורק 10.07.2018
מדד המותגים 2018

מדד המותגים של גלובס לשנת 2018 | פרויקט מיוחד

"גלובס" מפרסם זה 16 שנה ברציפות את מדד המותגים; השנה החלטנו לעשות זאת מעט אחרת • צפו בדירוג המותגים המובילים בישראל לשנת 2018, בחלוקה ל-15 סקטורים מרכזיים • פרויקט מיוחד

גלובס 10.07.2018
איציק צאיג/ צילום: ענבל מרמרי

"קריסת מגה? טראומה. 7 השנים האחרונות היו קשות בענף המזון"

7 השנים של איציק צאיג כמנכ"ל אסם ייזכרו גם כ-7 השנים הרעות של שוק המזון לאחר המחאה החברתית • בראיון בלעדי לקראת חשיפת מדד המותגים בוועידת MAD הערב מעריך צאיג כי חברות המזון יידרשו להתייעל כדי לא לייקר מחירים, מסמן טרנדים ומספר על תוכניות הקריירה העתידיות

שני מוזס 09.07.2018

   12   

   נמצאו 30 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988