מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 
מיה אלחלל / צילום: איליה מלניקוב

הקימה 4 סטארט-אפים - ועכשיו מכינה את המוח שלכם למהפיכה

היא הייתה הישראלית הראשונה שהתקבלה לתוכנית העתידנות במרכז המחקר של נאס"א ■ עכשיו, מאגדת מיה אלחלל את הרעיונות החדשניים לפורמט חדש שיכין אתכם למציאות הדיגיטלית המהפכנית ■ ראיון מיוחד ל"ליידי גלובס"

מיה סלע 09.07.2015
גרג וויליאמס / צילום: יחצ

"המודל לעיתונות הכתובה - תשלום תקופתי לכל הפלטפורמות"

העורך בפועל של מגזין הטכנולוגיה "Wired", גרג וויליאמס, חושב שהעיתונות הכתובה "עדייו חזקה בתחומים מסוימים ולא נעלמת" ■ ראיון ל"גלובס" לקראת ועידת MAD

צחי הופמן 30.06.2015
סטארט אפ  הון סיכון הייטק מנורה חממה /  צלם:   thinkstock

הסטארט-אפ הישראלי ARX נמכר בכ-30-50 מיליון דולר

החברה שמפתחת חתימות דיגיטליות מחליפה בעלות בפעם השלישית מאז הקמתה

רועי גולדנברג 12.03.2015
מומו הפרה

Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער

החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד

רועי גולדנברג 10.03.2015
עמית סגל / צילום: איל יצהר

כתב חדשות 2 עמית סגל זכה בפרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית

מנימוקי ועדת הפרס: "סגל הוא דוגמה מעוררת השראה לעיתונאי משפיע שאינו מסתפק במדיה המסורתית בה הוא פועל, אלא צועד קדימה, פועל בפלטפורמה הדיגיטלית ומייצר דיאלוג מרענן וחריף עם הגולשים"

רועי גולדנברג 25.02.2015
האפליקציה של אובר / צילום: רויטרס

המודל של Uber: בקרוב בענף הפרסום?

"כלכלת שיתוף", "טכנולוגיה לבישה", "בריאות דיגיטלית" ומהפכת ה-"Ubering" - אלה הבאזז-וורדס ששלטו השנה בכנס אינטרנט בינלאומי בפריז ■ התובנה הבולטת: עולם השיווק והפרסום עומד להשתנות דרמטית

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2014
פעילות מפלגות ופוליטיקאים בדיגיטל

הטיקט החברתי: זירת הדיגיטל יכולה להכריע את הבחירות

טוויטר תוכל לשחק תפקיד בקשר עם הברנז'ה התקשורתית, אינסטגרם תביא תמונות "צבע" ופייסבוק תפציץ עם סרטוני וידיאו אוטומטיים ■ וגם: מה אפשר ללמוד מהניצחון של אובמה בבחירות האחרונות לנשיאות בארה"ב?

רועי גולדנברג 16.12.2014
רויטרס ניו יורק/ צילום: רויטרס

מחפשים מודל דיגיטלי המנצח: רויטרס משיקה את Reuters.TV

המיזם יכלול תוכן וידיאו בהתאמה אישית ויוצע בתשלום בפלטפורמות דיגיטליות

אדוורטייזינג אייג' 06.10.2014
וואלה / צילום: יחצ

וואלה משיקה את וואלה פלוס - קניית מדיה חכמה לפי קהלי יעד

חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB)

שירות גלובס 09.09.2014
גבעון שניר/ צילום: אמיל שוויד

דורי מדיה וגבעון שניר משיקים חברה ליצירה מקורית באינטרנט

"MeMeMe" תציע ליוצרים מגוון שירותים - מהפקת תכנים מקוריים לפלטפורמות דיגיטליות ועד הפעלת ערוצי רשת וניהול זכויות דיגיטליות למותגים קיימים

לי-אור אברבך 09.09.2014
מרקו ברטוצ'י / צילום: תמר מצפי

"מפרסם חכם יודע לא לעשות אובר טרגטינג לאנשים"

מרקו ברטוצי, מנכ"ל VIVAKI לפתרונות פרסום דיגיטליים, השיק בארץ מערכת מתקדמת שתציג לכל גולש פרסומות מותאמות אישית ■ "מי שלא ימהר לאמץ את הטכנולוגיות יישאר מאחור", הוא מזהיר - ועל הדרך שולח עקיצה לפייסבוק

דביר בר 19.06.2014

מדריך להצלת דינוזאורים

שלל עצות מוזהבות יש בדוח שדלף מניו-יורק טיימס. יעזור? לא

דורון אביגד 29.05.2014

WEB3 תמכור את המדיה הדיגיטלית של מיקרוסופט בישראל

תמכור את שטחי הפרסום והמדיה בנכסים הדיגיטליים של מיקרוסופט בישראל, לרבות סקייפ וערוצי ‏MSN‏

‎‎רועי גולדנברג‏ 23.04.2014

"המובייל הוא הסיגריה החדשה. מדי פעם אתה לוקח שתי שאיפות"

נשיא חטיבת הדיגיטל של קבוצת המגזינים Hearst Media, טרוי יאנג, מסביר שלא מספיק לפגוש את הקורא פעם בחודש במגזין הפרינט, אלא חייבים "לייצר מעורבות אינטימית עם הקוראים בכל דקה" ■ ראיון

רועי גולדנברג, מינכן 22.01.2014

פריון במו"מ לרכישת myThings בכ-150 מיליון דולר

myThings שגייסה 37 מיליון דולר עוסקת בהתאמת פרסומות לפי העדפות הגולשים

שמוליק שלח ורועי גולדנברג 19.01.2014

רוי סקוף: בקרוב נקים גרסה של "האפינגון פוסט" בישראל

סקוף, העורך הראשי של העיתון המקוון "האפינגטון פוסט", מתארח השבוע בארץ בכנס INTV של זכיינית ערוץ 2 קשת ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" הוא אומר: "אם עיתונאי לא חש בנוח לעשות שימוש במדיה דיגיטלית - הוא בצרות"

לי-אור אברבך 06.11.2013

   123456789   

   נמצאו 143 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988