מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 

הטלוויזיה לא מתכננת למות כל-כך מהר

בניגוד לשמועות - הטלוויזיה לא מתכננת למות, אם כי תנאי המחיה שלה ישתנו ■ הדיגיטל כאן כדי להישאר, אך התעשייה ברובה לא מבינה איך בדיוק זה קשור אליה

יובל נתן 23.10.2013

"פייסבוק עלולה להפוך לזירת טרור לגופים הגדולים"

ד"ר יניב לויתן, מומחה ללוחמה פסיכולוגית, מוציא ספר חדש - "לחץ כאן" - על שיווק דיגיטלי ■ בריאיון ל"גלובס" הוא מדבר על הבעיות בתחום: "נעשות המון טעויות"; על שיווק בפייסבוק: "עדיין לא אפקטיבי"; ועל 5 הטעויות בשיווק באינטרנט

יניב מגל 22.10.2013

קבוצת הדיה זכתה במכרז המדיה הדיגיטלית של מכבי שירותי בריאות

במסגרת הפעילות, סניפי מכבי ומכבי פארם אובזרו בלמעלה מ-1,000 מסכים שיציגו מגוון תכנים בעלי אופי שיווקי ופרסומי, וזאת בהשקעה של 4 מיליון שקל

שירות גלובס 27.06.2013

ה"ניו-יורק טיימס" מקים חומת תשלום גם בסלולר

הגולשים בנייד יוכלו לקרוא 3 כתבות ביום, אך יידרשו לשלם על כל כתבה נוספת

שירות גלובס 23.06.2013

רק בזמן אמת

התובנה של השיווק בעידן הדיגיטלי: אם זה לא קורה עכשיו, זה פשוט לא קורה

איתי צמיר 07.05.2013

סטאז' דיגיטלי: יחסי הכוחות החדשים בין הרופא לחולה

אחרי שהחולים התפקדו לרשתות החברתיות, מגיע תורם של הרופאים לעשות זאת, אם הם לא מעוניינים להפוך ל"סקנד אופיניון" ■ ניתוח מיוחד: G בעקבות חוכמת ההמונים שמעבירה את הרופאים סטאז' דיגיטלי

רנן נצר 02.05.2013

בבתי חולים עם הרבה לייקים מתים פחות

וגם: הפייסבוק משפר תדמית אבל גם מפחית את השליטה העצמית‏‎‎ וגלישה ברשת החברתית בזמן העבודה דווקא משפרת את הביצועים. מחקרים מפתיעים על העולם המקביל שברשת החברתית

גלי וינרב 18.04.2013

איך עושים שימוש בניו-מדיה לצורך קידום תוכניות טלוויזיה?

מסע בין מסכים: כך משלבים בעולם בין הסלולר, הטאבלט, המחשב והטלוויזיה ■ סיקור מיוחד לקראת פסטיבל הטלוויזיה מיפ 2013

לי-אור אברבך 06.04.2013

מה חוזה הטרנדולוגית שצפתה את המחאה ואת הניצחון של לפיד?

בשנה שעברה הצרכן התייצב במרכז, בשנה הקרובה הוא יבקש גם להבין מה התועלת ■ הטרנדולוגית עדי יופה, שחזתה את המחאה החברתית ואת התחזקותם של יאיר לפיד ונפתלי בנט, מציגה: חמישה גוונים של שחרור

עדי יופה 14.02.2013

הרבה לפני הבריף: 10 עצות למנהלים וליועצי תקשורת לשנה הקרובה

אחד היתרונות העיקריים של סביבת מדיה הפעילה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, היא ההבנה של מנהלים בכירים שכדאי שיתמצאו במדיה ככל האפשר, על כל סוגיה ■ ההבנה הזו מייצרת הזדמנות בלתי רגילה ליועצי תקשורת מיומנים

זמיר דחב"ש 09.01.2013

קבוצת המגזינים Hearst מדווחת על 800 אלף מנויי דיגיטל משלמים

המהלך הדיגיטלי של קבוצת המגזינים Hearst, המוציאה לאור של "קוסמופוליטן", "ELLE" ו-"Esquire", מסתמן כהצלחה

רועי גולדנברג 03.01.2013

"'ניוזוויק' ימשיך להשפיע. גם אובמה צורך יותר חדשות בדיגיטל"

שבועון "ניוזוויק" הגיע אתמול לסוף דרכו המודפסת, אך העורך הכלכלי הבכיר, דניאל גרוס, נשמע אופטימי ■ הוא מבין את הצעד של הבעלים, טוען כי המגזין לא יאבד את השפעתו ומעריך כי עוד עיתונים ילכו בעקבותיו בשנה הקרובה

רועי גולדנברג 25.12.2012

ב"טלגרף" שוברים את הראש: מה מחפשים הקוראים בדיגיטל?

מארק צ'אלינור, מנהל פלטפורמות המובייל של הקבוצה, מסביר במה דומה מהדורת האייפד לעיתון המודפס, ומדוע הם לא עובדים על גרסה לאנדרואיד

יונתן כיתאין 20.12.2012

מוטו תקשורת משיקה פלטפורמה דיגיטלית למגזינים

מלבד 15 המגזינים של הקבוצה, בהם "דרך האוכל" ו"מוטו", הצטרפו לאתר מגזינים מתחרים, בהם "אוטו", "בית ונוי", "טבע הדברים" ועוד

רועי גולדנברג 18.12.2012

לשכנע את המשתפים

אגו, אגוצנטריות וחיבת פרסום. כך גורמים לנו לקדם מותגים בחינם

אבי לאופר 16.12.2012

שנתיים אחרי ההשקה: אפליקציית החדשות The Daily תיסגר

The Daily הושקה לפני שנתיים במטרה ליצור עיתון יומי דיגיטלי שיהווה תחלופה לעיתון הפרינט ■ אנליסט: "האפליקציה נכשלה כי היא הייתה פשוט משעממת"

שירות גלובס 04.12.2012

   123456789   

   נמצאו 143 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988