מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 

האם האתגר של הפרסום הדיגיטלי קרוב לפיצוח?

שנה קשה עברה על הפרסום הדיגיטלי: משרדים ויתרו עליו, אחרים הטמיעו את המחלקות האינטראקטיביות בתוכם, ורבים פוטרו ■ אחרי ההתפכחות הכואבת, מסתמן שב-2013 הענף יצמח לכיוונים חדשים ויעמיק את פעילותו במובייל

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2012

זו המהדורה האחרונה שלו

מתי נדע אם המין האנושי הרוויח מהיעלמות התוכן המודפס?

יזהר שי 27.10.2012

עמדה: מתי כבר ייפול האסימון למנהלי השיווק?

משרדי פרסום נופלים ומפילים לקוחות בגלל אסטרטגיית הכוח ■ התחום הדיגיטלי למשל חייב להיות מחוץ למשרדי הפרסום - וכך גם תחום המיתוג

אלי דרפיש 24.10.2012

"אין עדות לכך שסוף העיתונות המודפסת קרוב"

מרטין ניסנהולץ, שהוביל את פעילות הדיגיטל של "ניו-יורק טיימס", מאמין שלמרות התעצמות הכוחות הדיגיטליים, אין עדיין תאריך תפוגה לפרינט ■ בראיון מיוחד לרגל הגעתו לישראל הוא חושף את האסטרטגיה של העיתון החשוב בעולם

לי-אור אברבך 23.10.2012

אילו מודלים אלטרנטיביים יש לעיתונים שמבקשים לשרוד?

"חומת תשלום", אפליקציות מובייל, מודעות אינטראקטיביות ומנויים של "קרא כפי יכולתך" - אילו מודלים מנסים לכבוש את לב קוראי העיתונות בדיגיטל?

רועי גולדנברג 23.10.2012

השבועון האמריקני "ניוזוויק" יפסיק את המהדורה המודפסת

העורכת טינה בראון: "אנחנו הופכים את 'ניזוויק' למשהו אחר, לא אומרים לו שלום"

שירות גלובס 18.10.2012

ינון לנדנברג: "השיווק הדיגיטלי מת כי הוא נולד בחטא"

לנדנברג, מייסד משרד הפרסום אידיאולוג'יק, בכנס פורום השיווק הישראלי: "לאנשים בתעשיית הפרסום השיווק לא הייתה הכשרה מתאימה לעסוק בפרסום דיגיטלי"

מיכל רז-חיימוביץ' 14.10.2012

הטלוויזיה החברתית: באזז או תעשייה של ממש?

הטלוויזיה החברתית - מונח המתאר את הפעילות במדיה החברתית בנוגע לתוכניות טלוויזיה - היא כבר תעשייה של ממש בארה"ב ■ המפרסמים הבינו את הפוטנציאל שלה, והפלטפורמות מוצאות דרכים לתקשר הלאה את התכנים

אדוורטייזינג אייג' 09.10.2012

גוגל משיקה אתר לעבודות הפרסום הדיגיטליות הטובות בעולם

באתר נכללה עבודה ישראלית - "איפה הקפטן" של באומן-בר עבור קפה עלית

ענת ביין-לובוביץ' 23.09.2012

השיקול היחיד ב"מעריב" הוא לשרוד

האם "מעריב" יעלה חזרה על הפסים עם המעבר למודל הדיגיטלי? כנראה שלא

לי-אור אברבך 03.09.2012

איש הטלוויזיה ינון קרייז משקיע בשתי חברות מדיה דיגיטלית

מנכ"ל אנדמול לשעבר השקיע ב-Maker Studios וב-MediaKraft Networks

רועי גולדנברג 07.08.2012

לא חייבים כלום לאף אחד

אנחנו עומדים היום בלב ההרס היצירתי של ענף המדיה והעיתונות

אימי עירון 19.07.2012

מיתוס ומשרד הפרסום D-say משיקות את "360 Project"

זאת במטרה לייצר הפקות חווייתיות משולבות בפעילות שטח ואון-ליין ■ בראש המיזם יעמוד מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת מיתוס, אלעד אביב

שירות גלובס 18.06.2012

איך אומרים פרסום דיגיטלי בערבית?

לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב

אדוורטייזינג אייג' רועי גולדנברג 17.06.2012

גולשים בסטייל: כל האפליקציות ואתרי האופנה הכי חמים ברשת

מתחם קניות אינטרנטי המציע 70% הנחה; הזמנת פריטים ישירות ממעצבי-העל; רשת חברתית שמוגדרת כ"אינסטגרם של חובבי אופנה"; טיפים מכוהנות הסטייל של הוליווד; ואפליקציה שתושיב אתכם בשורה הראשונה של תצוגות האופנה

יעל בן ישראל 25.05.2012

סמארטפון? אל תעליבו

מילון המושגים של העולם החדש דורש עדכון דחוף: הנה כמה דוגמאות טובות

יניב לויתן 01.05.2012

   123456789   

   נמצאו 143 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988