מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 

העורך הראשי של בלומברג: "כלכלת ישראל מדהימה"

מאט וינקלר מדבר בהערצה על הכלכלה שלנו: הסיפור הכלכלי-עסקי של מדינת ישראל כנראה הכי פחות מדווח, הכי פחות מוערך והכי מפתיע ■ וגם: למה כל-כך חשוב לפתח מדיה דיגיטלית, וכמה מרוויחים העובדים בסוכנות בלומברג?

לי-אור אברבך, עמי ברנד ויניב מגל 28.04.2012

אתגר למפרסמים: צעירים מחליפים אמצעי מדיה 27 פעמים בשעה

‎זאת לעומת 17 פעמים בקרב מבוגרים, שלא נולדו לתוך הדיגיטל אך אימצו אותו

רועי גולדנברג 09.04.2012

מוציאים כסף מתוך הטאבלט

המעבר מפרינט לדיגיטל יוצר התמחויות חדשות: חברות שמתאימות תוכן לטאבלט

שמחה סיגן 21.03.2012

מגזין "קוסמופוליטן" הגיע ל-100 אלף מנויים דיגיטליים

‎המגזין הקדים את שאר המתחרים בתחום, וזאת בזכות מודל שמפריד לגמרי את התשלום בין גירסת הדיגיטל וגירסת הפרינט

אדוורטייזינג אייג' 08.03.2012

"בסוף נהיה דיגיטליים, זה פשוט לא יקרה כל-כך מהר"

הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2012

ע"ח הפרקליטות: נאשם בתיק מורכב יקבל את חומרי החקירה סרוקים

זאת עבור נאשמי חפציבה ■ השופט יעקב צבן: כשמדובר בתיק רב-היקף, מתבקשת גישה חריגה שתאפשר לסנגורים לקבל את החומר במהירות כדי לאפשר הליך הוגן

אלה לוי-וינריב 15.02.2012

"אין קניבליזציה של הטלוויזיה בגלל התוכן באינטרנט"

ג'ים לנזון, נשיא חטיבת האינטראקטיב של רשת CBS, מאמין שהעובדה שהתוכן נגיש ביותר מקומות רק מגבירה את הצריכה שלו ולכן לא פוגעת בטלוויזיה

רועי גולדנברג 01.02.2012

הטיפ היומי: מניית ניו מדיה עם פוטנציאל זינוק של 190%

מחלקת הברוקראז' של בנק אגוד ממליצה על מניית פריון נטוורק הישראלית, הנסחרת בוול סטריט, בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 50 שקל

שירות גלובס 19.01.2012
גונתר סוננפלד / צלם: יחצ

הצרכן דורש צדק חברתי: השינויים שיחולו ביחסי צרכן-תאגיד

תאגידים שלא ינהלו דיאלוג עם הלקוחות ישלמו מחיר ■ חברות הסלולר ישלמו לצרכן כדי להשתמש במידע עליו ■ ועתיד העיתונות טמון בלינקים שיעלו הקוראים ברשת

עמי ברנד 20.11.2011

"תעוזה" השלימה השקעה של כ-1.8 מיליון שקל ב-My6Sense

my6sense פועלת בתחום של שירותי התאמה אישית של תכנים בתחום המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות לצרכני טלפונים חכמים ולקוחות עסקים בעולם המובייל והאינטרנט

שירות גלובס 09.11.2011

תנובה מקימה מחלקה לטיפול בפעילות הדיגיטל

‎‎את המחלקה תקים ותנהל איילה צורף‏, עד לאחרונה עורכת מדור הדיגיטל ב"‏דה מרקר‏"

‎‎שירות גלובס‏ 03.11.2011

אלי אוזן: "הטלוויזיה הופכת לחברתית; ישולבו בה אפליקציות"

בגיל 30 בלבד עומד אלי אוזן, מנכ"ל ובעלי קבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי The Box, בראש חברה בשווי 20 מיליון דולר ומקים עם קשת חברת קרוס מדיה

רועי גולדנברג 24.10.2011

איך משפיעות הרשתות החברתיות על הרגלי הצפייה בטלוויזיה?

המהלכים האחרונים של NBC ,ABC ורשתות טלוויזיה נוספות בארה"ב נועדו לחבר את הטלוויזיה לרשתות החברתיות ■ אילו אפליקציות יש בתחום, ומהו ירוויחו מכך הצופים והמפרסמים?

צחי הופמן, רועי גולדנברג ורועי ברק 10.10.2011

מוול מארט ועד ליידי גאגא: רשמים מכנס הדיגיטל של "אד אייג'"

כנס הדיגיטל של "אד אייג'" סיפק במה לכיוונים החדשים שאליהם זורמים עולמות הניו-מדיה והקמעונאות הדיגיטלית ■ מהחיבור של פייסבוק לעולם הבידור ועד לצעד הבא של רשת CBS

לי-אור אברבך, סן פרנסיסקו 06.10.2011

קשת ודה בוקס הקימו חברה שתפתח מוצרי דיגיטל לתוכניות טלוויזיה

חברת Screenz מתכוונת להציע מוצרים כמו אפליקציית המשחק בשידור חי של "אל תפיל את המיליון", לצד פיתוח של פעילות אונליין כמו ב"כוכב נולד" ו"האח הגדול"

רועי גולדנברג 21.09.2011

מחקר: Macy's - הרשת הקמעונאית הכי דיגיטלית בארה"ב

כך עולה ממדד Digital IQ שבחן את הפעילות הדיגיטלית של רשתות קמעונאיות בינלאומיות ■ "ויקטוריה'ס סיקרט" מובילה במספר החברים בפייסבוק - 14.1 מיליון

רועי גולדנברג 14.09.2011

   123456789   

   נמצאו 143 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988