בעוד הצרכים שמספקים מוצרי היוקרה הם איכות, סמל סטטוס ותדמית, הרי שהמוצרים הירוקים מספקים את הצורך בשמירה על הסביבה ובעתיד טוב יותר לעולם • האם באמת ניתן לחבר ביניהם בלי לפגוע בתדמית ובאיכות של מוצר היוקרה?
אנו בתחילתו של עידן ה-Greenketing בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה
הבעיה אינה הספקנים בהתחממות גלובלית, אלא האג'נדה האנטי-קפיליסטית ושנאת הטכנולוגיה של הירוקים
מודעות צרכנית למוצרים חברתיים היא תחום שבו לצרכן הישראלי יש מקום לשיפור ■ על רקע מחאת הנוצות במעילי רנואר, "גלובס" בודק אילו מהלכים חברתיים של צרכנים גרמו לחברות עולמיות לעשות שינוי
ככל שעולה המודעות לנזק הסביבתי ממוצרים שונים, כך גדל גם מבחר המוצרים המוגדרים "אקולוגיים" - והחברות מנצלות זאת בתמחור ■ האם המוצרים באמת ירוקים? בקרוב יפורסם מדריך קריטריונים מחייב ■ צפו בפערי המחירים
דני בר-און, מנכ"ל בודי שופ: "אצלנו המוצרים ירוקים באמת, לא 'גרין ווש' אופנתי; הצרכנים יעדיפו תמיד מוצר ירוק וידידותי לסביבה, בתנאי כמובן שהוא לא יקר"
טיוטת מסמך שפרסם המשרד להגנת הסביבה יאפשר לתבוע קבלן או חברה על הטעיה בפרסום ברגע שתפרסם מוצר כ"ירוק" למרות שאינו עומד בסטנדרטים שנקבעו
עפ"י הסקר, הצרכנים מראים פחות נכונות לשלם יותר על מוצרים "ירוקים" ■ הסיבה העיקרית: הצרכנים הפכו לביקורתיים כלפי ההצהרות "הירוקות" של היצרנים
אחרי שנים של התלהבות מהמוצרים הירוקים ואג'נדה של תמיכה באיכות הסביבה, הצרכנים בארה"ב החלו להתעייף: מכירות המוצרים הירוקים ואפילו המכוניות ההיברידיות נמצאות בירידה
חברות מוצרי צריכה רבות, בעיקר בתחום הקוסמטיקה, מטביעות על האריזות סמלים שונים ומשונים המתייחסים לנושאים סביבתיים-חברתיים ■ עם זאת, ברוב המקרים סימון המוצרים נעשה ללא פיקוח או בקרה ראויים
רשתות השיווק משקיעות מאמצים בגיבוש תדמית ירוקה, אבל מסתבר כי רק 18% מהאוכלוסייה היא קהל יעד פוטנציאלי למוצרים ירוקים
בודי שופמוצרים ידידותיים לסביבה