קצב הצמיחה במכירת מוצרי צריכה בחברה החרדית ב–2020 היה נמוך מאשר בשנים קודמות • בשוק הכללי הקצב היה גבוה פי ארבעה מממוצע הצמיחה בשנתיים האחרונות
חברת מוצרי הצריכה מבקשת לגייס 100 מיליון שקל, לפי שווי של כ-400 מיליון שקל "לפני הכסף" • עוד נערכות להנפקה: Trucknet, המפתחת טכנולוגיה לאופטימיזציה של תובלה יבשתית, ו-Pomvom, הפועלת בתחום של זיהוי ועיבוד תמונה
מנתוני סטורנקסט עולה כי באוקטובר כמעט כל חברות המזון המשיכו להציג צמיחה משמעותית • לעומת הזינוק החריג השנה, ב-2021 יש צפי להאטה בצריכה, ובמקביל נערכים בחברות להתייקרות חומרי גלם • וגם, מי החברה שכלל לא הרוויחה מהמשבר?
שוק מוצרי הצריכה מציג צמיחה של כ-9% במכירות במחצית הראשונה של השנה • לא רק המכירות עלו, אלא גם המחירים – בעיקר בקטגוריות המזון והמוצרים לבית • "גלובס" מנתח איזה חברות מזון נהנו ואיזה נפגעו, מה קנינו יותר, מה פחות, ועד כמה מחירי המזון ממשיכים לטפס
כך עולה מנתוני סטורנקטס שהגיעו לידי "גלובס" • עם זאת, בעוד שחברות המזון נהנו מצמיחה בזירת הפעילות הקמעונאית, חלק ניכר מהפעילות המוסדית שלהן נגדע באחת עם ההשבתה בת החודשיים של המלונות ושוק ההסעדה על רקע מגפת הקורונה
הקפדה על שמירת מרחק בין הלקוחות, סימון מקומות לעמידה באזור הקופות ואיפה השליח ישאיר את המשלוח? • אלה ההנחיות החדשות והקפדניות
רגע לפני המיזוג עם סלקום, גולן טלקום מדווחת על תוספת של 21 אלף מנויים ל-927 אלף בסך-הכול
רשת הדיור המוגן של משפחת בלושטיין מונה כ-1,000 יחידות דיור בחמישה בתים • חברת מגדלי הים התיכון נסחרת בשווי שיא של 1.6 מיליארד שקל, לאחר עלייה של 75% במניה מתחילת השנה
הירידות החדות ביותר בחודש מרץ נרשמו אצל ספקיות של מוצרי ניקיון וטואלטיקה, על רקע הדחייה בחגיגת הניקיון של פסח
חבילת החיתולים נראית דלה יותר? הקורנפלקס מסתיים מהר מהרגיל? אתם לא מדמיינים, וזה לא קורה במקרה • פרשנות
נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מגלים כי באוקטובר נרשמה עלייה במדד המחירים בשוק המשקאות וגידול במכירות הכספיות של 4.2% • מדובר בנתון מפתיע, שכן היצרניות הודיעו על עליית מחירים רק החל מחודש נובמבר • מתחילת השנה מכירות שוק המזון והמשקאות הסתכמו בכ-31 מיליארד שקל, ובאוקטובר לבדו ב-3.7 מיליארד שקל
יצרניות מוצרי צריכה יפניות נהנות מפריחה בעסקיהן על רקע העלייה ברמת החיים בסין, שמייצרת ביקושים, והמוניטין הטוב שיש למוצרים היפניים במדינה
לפי נתוני סטורנקסט למחצית הראשונה של 2018, תנובה ממשיכה לאבד נתחי שוק, ושטראוס ואסם מתחזקות • משחקי המונדיאל הובילו לעלייה בצריכת מוצרים מתכלים
משקיעים רבים מטילים ספק ביכולתן של ענקיות מוצרי היסוד להתמודד עם העלייה בהוצאות ולהתגונן מפני תחרות מקוונת • המניות בסקטור הזה איבדו השנה 12% בממוצע, הביצוע הגרוע ביותר מבין מגזרי מדד 500 S&P
חברות הצריכה מתקשות לייצר צמיחה בהכנסות, בעקבות שחיקת מחירים כבדה בעשור האחרון • אל הדשדוש הזה בהכנסות מצטרפת עלייה בהוצאות התפעול - שילוב שיוצר אתגר אשר אינו צפוי להשתנות בשנים הקרובות, אך משום מה אינו מקבל ביטוי מספק במחירי המניות
2017 הייתה השנה הראשונה מאז המחאה החברתית בה עלו מחירי מוצרי הצריכה ■ וגם: ממשוואה עם שני שחקנים הכוללת את הרשתות ויצרניות השוק, עברנו למשוואה עם 3 שחקנים שכוללת גם את הצרכן
גולן טלקוםהנפקה ראשונית לציבורמס קנייהמע"מסטורנקסטעופר גלזרענף המזוןקמעונאותקניותרשתות שיווק