מותגים

כתבות אחרונות

 
ירדן סטפנסקי. להשקיע מחשבה בתפיסת המותג וייחודו ולהעביר זאת בפרסומות / צילום: Team Stefansky

הכול תלוי בתוכן - איך מותג הופך טרנדי לשנים ארוכות?

"לצד השקעה במכירות, צריך להקדיש מחשבה גם לתפיסת המותג - להביא את הצרכנים להתעניין בך לאורך זמן", אומר ירדן סטפנסקי, בעלי משרד הפקות המתמחה בתוכן וידאו פרימיום למותגים • כך תייצרו Brand Coolness ותגרמו ללקוחות לחזור אליכם

נתן סטולרו 23.07.2020
מפגינה בעד זכויות השחורים. "זו מחאה תודעתית, שהפכה גלובלית. כל העולם משתתף" / צילום: Alberto Pezzali, Associated Press
BlackLivesMatter# | ניתוח

"היום, אם מותג לא נוקט עמדה, הוא לא רלוונטי"

פרשת ג'ורג' פלויד גרמה למותגים אמריקאים לנקוט עמדה • לגו הפסיקה לפרסם ערכות של שוטרים ו-IBM הודיעה שלא תמכור תוכנות שהאלגוריתם שלהן מוטה נגד שחורים • האם זה שינוי קוסמטי או במהפך אמיתי? המומחים הישראלים מנתחים את הסוגיה ומתייחסים גם אלינו • פרויקט מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2020
שקי חצץ בכניסה לסניף של וולמארט בוושינגטון במקום הזכוכית ששברו. חנויות ניזוקו ונבזזו / צילום: Associated Press
BlackLivesMatter# | ניתוח

לתקן את חלון הראווה: הקמעונאיות בארה"ב צריכות לשנות הרגלים

החלונות של מאות חנויות בארה"ב נופצו במחאה על המוות של ג'ורג' פלויד, אבל לא מדובר רק בנזק פיזי • החברות הוותיקות צריכות להגיב גם למשמעות המנטלית של המחאה ולשנות הרגלים ותיקים • פרויקט מיוחד

שני מוזס 27.06.2020
מפגין מחזיק שלט שנושא את המילים שמהדהדות את המחאה על רצח ג'ורג' פלויד / צילום: Associated Press

כשהמחאה בארה"ב הגיעה לעולם המותגים

איך מתמודדים המותגים בארה"ב עם הרצח של ג’ורג’ פלויד, מתי התפריט של ארוחת הבוקר הופך להצהרה פוליטית ולמה לא סביר שנראה פירמות ישראליות מתערבות בסוגיות ציבוריות • כך נראית הטלטלה שעובר עולם השיווק בעקבות מחאת Black Lives Matter • פרויקט מיוחד

דוד ורטהיים 26.06.2020
מחאת Black Lives Matter בניו יורק / צילום: JOEL MARKLUND, רויטרס
המשבריסט | ניתוח

שמונה דקות וארבעים ושש השניות שהובילו את המותגים בארה"ב לכאוס

הסרטון שבו נראה שוטר חונק למוות את ג'ורג פלויד מטלטל את אמריקה ומשפיע גם על התאגידים • איזה מותג ניסה להמציא את עצמו מחדש כדי להימנע מביקורת על גזענות, מה קרה למנכ"ל שתקף את המוחים ואיך טראמפ מקווה להרוויח מהפגנות Black Lives Matter • פרויקט מיוחד 

אסף שמואלי 26.06.2020
אסי עזר ואלברט אסקולה בקמפיין של AIG  / צילום: צילום מסך
להט"בים | ניתוח

"ארגוני הקהילה כבר לא פראיירים - הם רוצים חלק מהרווחים"

עולם השיווק עשה צעדים משמעותיים בכל הקשור בפרסום לקהילה הגאה - בין היתר בגלל הנוכחות הבולטת של הומואים ולסביות בעולמות הפרסום והמדיה • בענף יש מי שחושבים שזה לא מספיק: "פרסומות מהסוג של AIG זה הדור הישן, היום אנחנו רוצים חלק מהרווחים"

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2020
IKEA. חוברת הוראות להורים ולילדים בזמן הסגר
 / צילום: אתר החברה

השראה בימי קורונה: המותגים שסירבו להיכנס לבידוד

המבורגר במהדורת קורונה וקו חם לאימהות שחייבות לצרוח על מישהו אחרי שעות עם הילדים: כשנראה שאפשר להתחיל ולסכם בזהירות את ימי הקורונה, ניתן לשאוב השראה וללמוד מהמותגים שהתעקשו להישאר נוכחים בחיי הצרכנים • השראה בימי קורונה, מדור חדש 

אלדד וינברגר 13.06.2020
בירה קורונה / אילוסטרציה: שאטרסטוק
שיווק | דעה

שתיקת הקורונה: מה צריך לעשות עכשיו מותג הבירה הוותיק?

לפעמים מותג, בטח מותג עם ערכים של כיף וקלילות, יכול לחייך ולזרום עם הזרם. חשבתם אולי על משלוח מפנק של קורונה לכל המבודדים?

עדי גץ פניאל 18.03.2020
זיהום הסביבה/  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

כמה עולה תחושת צדק? 70% מהצרכנים מוכנים לשלם יותר על מוצרים "ערכיים"

מחקר חדש של חברת IBM בשיתוף פדרציית הקמעונאות האמריקאית בחן כיצד, אם בכלל, צרכנים מתעניינים בדרך שעבר המוצר שהם רוכשים, והאם הם מתחשבים בשיקולים אתיים • שליש מהצרכנים העידו כי ב-2019 הם הפסיקו לרכוש מותגים אהובים, רק כי הם כבר לא תאמו את ערכיהם

שני אשכנזי 03.02.2020
אדישות צרכנים / צילום: שאטרסטוק
צרכנות | דעה

דעה: לפעמים צריך לעצבן כדי להוציא צרכנים מהאדישות

כשהמעורבות הצרכנית נודדת לקטגוריות אסקפיסטיות, הדרך היחידה לגרום לצרכים לצאת מהאדישות היא לעצבן אותם • אסף חתוכה, עונה לפרופ' טל שביט

אסף חתוכה 01.12.2019
מחקרי שוק יכולים להוות בסיס בתהליכי קבלת החלטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

תשכחו מתחושת בטן: מדוע חברות רבות נעזרות בתחום המחקר?

יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?

נתן סטולרו 18.09.2019
קריירה / צילום: שאטרסטוק

אל תבנו על העבר

ככל שמצליחים יותר - יותר קשה להצליח, ועוד יותר קשה להרוויח

אורנה רודי 12.09.2019
כרטיס PowerCard / צילום: יחצ

מועדון הלקוחות PowerCard מתרחב: מצרף את קבוצת בריל לשורותיו

הקבוצה מונה 11 מותגים, בהם טימברלנד, נאוטיקה, גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, איזי ספיריט ואן קליין

מיכל רז-חיימוביץ' 11.09.2019
בנימין נתניהו / צילום: שלומי יוסף

"הוא דיווה": מה עומד מאוחרי סוד הקסם של המותג נתניהו?

אפשר לאהוב אותו ולחשוב שהוא גאון או לשנוא אותו ולחשוב שהוא דמוני, אבל אי-אפשר להתווכח עם ההצלחה: נדמה ששום דבר לא פוגע בכוחו הציבורי של ראש הממשלה • מה הפך את נתניהו למותג הפוליטי המצליח ביותר בישראל, והאם הקסם קרוב להיגמר? • האזינו לפודקאסט "הצוללת"

אנדרה טבקוף 06.09.2019
Apple vs. PC. לפעמים אתה דוד ולפעמים גוליית / צילום: צילום מסך

אפל כבר גילתה זאת מזמן: מותגים זקוקים לאויבים לפעמים

לפעמים הנכס הכי גדול של מותג הוא דווקא האויב שלו, שיכול לעזור לו ליצור בידול, להיתפס כאידאולוגי וכמוצלח יותר ואפילו ללכד את שורת המאמינים סביבו

ניסים מויאל, שותף במשרד הפרסום AVRAHAM 05.09.2019
בודהה. אמונה היא עניין חברתי / צילום: שאטרסטוק

להאמין, להתפלל, לצרוך: דת המותגים עדיין רלוונטית מתמיד

למרות משבר האמונה בעשור האחרון, למותגים עדיין יש כוח שמשיק לסממנים דתיים, והם רלוונטיים יותר מאי־פעם

אבי זיתן 20.08.2019

   123456789101112   

   נמצאו 189 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988