מותגים

כתבות אחרונות

 
איך מפתחים נאמנות ומערכת יחסים ארוכה בין צרכנים ומוצרים? / צילום: Shutterstock

מותגים מנגה, מוצרים ממאדים: על מותגים "נשיים" ו"גבריים"

איך מפתחים נאמנות ומערכת יחסים ארוכה בין צרכנים ומוצרים? תמיד טוב להתחבר לצד הנשי • לא שלכם, של המותג • ניהול וקריירה

יאנה שכטרמן ואמיר גרינשטיין 20.11.2021
מדד המותגים 2021

הזוכה במקום הראשון והפריצה הגדולה: מדד מאה המותגים של גלובס נחשף

דירוג המותגים של גלובס יוצא לאור בפעם ה-18, והוא כולל לא מעט הפתעות • נטפליקס ניצבת במקום הראשון, ומיד אחריה קופת חולים כללית, שמקדימה חברות ענק כמו אפל וגוגל • מי המובילה בכל קטגוריה, ומי נשארו מחוץ לרשימת מאה המותגים המובילים?

גלובס 21.07.2021
רובי ברזני / צילום: רן בירן

הפרסומאי רובי ברזני פותח חברת ייעוץ לניהול הקשר בין מותגים לצרכנים

לגלובס נודע כי ברזני הקים ביחד עם החוקר והפרסומאי מקס בלקסטון חברת ייעוץ המתמחה בניהול מערכות יחסים של מותגים עם צרכנים, תחת השם "Brandship"

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2021
הישראלים חזרו לכבישים. בחול המועד פסח נרשמה עלייה בנסועה של 35% יותר מחול המועד פסח 2019 / צילום: Shutterstock

המשק חוזר לשגרה ועסקים מחשבים מסלול מחדש

החזרה המהירה לשגרה נתנה את אותותיה לקראת חג הפסח עם שובו של המשק לפעילות מלאה • על פי נתוני חברת Waze, הדבר בא לידי ביטוי בהיקף נסיעות רחב ליעדים מקטגוריות קניות, פנאי ובילוי - ומעיד על שובם של הרגלים צרכניים ישנים • בשל כך, מותגים רבים מרעננים את האסטרטגיה השיווקית בהתאם

נתן סטולרו 06.04.2021
קמפיין אקספדיה עם הזוג ש"נופש" בסלון הבית. מכרו רק אופטימיות והבנה / צילום: יוטיוב

חשיבותה של רלוונטיות: השורה שאסור להשמיט מהבריף

משבר הקורונה הזכיר למותגים את אחת המטרות החשובות בבריף הפרסומי, אך גם אחת הנשכחות • למרות השבתתה, חברת התיירות אקספדיה לא הפסיקה לפרסם, וכך הכינה את עצמה ליום שאחרי • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

יגאל ברקת 23.03.2021
יותר מותגים מכירים בחשיבותה של קהילה / צילום: Shutterstock

בהשפעת הקורונה: יותר מותגים מכירים בחשיבותה של קהילה

האבטלה והמחסור באינטראקציות חיזקו את תחום מנהלי הקהילות • האומנם מדובר במקצוע, ועד כמה יש לו קיום ללא מודל עסקי

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
הצרכנים מחפשים כיום חנויות בקרבת הבית, או על מסלול הנסיעה שלהם / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הקורונה שינתה את התנהגות הצרכנים ויצרה אתגרים חדשים למותגים החיים בעולם הפיזי

יותר ויותר חברות בעולם פונות לפתרונות של אסטרטגיה דיגיטלית מבוססת מיקום במטרה להגיע לצרכנים כשהם מחוץ לבית

 

 

נתן סטולרו 27.01.2021
סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / אילוסטרציה: ורד שדמי שלמה, גלובס

הכלכלן שבדק: למה האנושות חיה סביב מותגים?

חשבתם פעם בשביל מה אנחנו צריכים מותגים? • מדוע חשוב לנו שהתריסים יהיו ונציאנים, השיש איטלקי והרכב גדול ובולט? • הכלכלן האמריקאי בן המאה ה-19, טורסטן ובלן, הציג הסבר מעניין לתופעה הזו • הוא עוסק במיוחד במה שמכונה מעמד הפנאי, אבל בעצם מדבר על כולנו • האזינו

ד"ר אושי שהם-קראוס 18.01.2021
חנות גוצ'י בשדה התעופה צ'אנגי בסינגפור/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

האם הייתם קונים GUCCI ידידותי לסביבה? או אולי CHANEL שעשוי מחומרים ממוחזרים?

בעוד הצרכים שמספקים מוצרי היוקרה הם איכות, סמל סטטוס ותדמית, הרי שהמוצרים הירוקים מספקים את הצורך בשמירה על הסביבה ובעתיד טוב יותר לעולם • האם באמת ניתן לחבר ביניהם בלי לפגוע בתדמית ובאיכות של מוצר היוקרה?

ד"ר דיקלה פרץ 23.12.2020
למבורגיני. השקה באמצעות מציאות רבודה (AR) / צילום: טוויטר קבוצת פולקסווגן

איך חזר האו"ם לחיים ומה הבינו בלמבורגיני ובלואי ויטון? המותגים על קו הזינוק

הקורונה לא מנעה מליסבון לרכז את מותגי העולם כדי לנסות ולהבין מה למדנו ואיך מתאוששים • ויש גם תובנה אופטימית: דווקא מתוך המשבר הכוח חזר לידי העיתונאים • איתי צמיר עם הבשורות החמות מכנס הדיגיטל והטכנולוגיה השנתי Web Summit שנערך לאחרונה

איתי צמיר 20.12.2020
ירדן סטפנסקי. להשקיע מחשבה בתפיסת המותג וייחודו ולהעביר זאת בפרסומות / צילום: Team Stefansky

הכול תלוי בתוכן - איך מותג הופך טרנדי לשנים ארוכות?

"לצד השקעה במכירות, צריך להקדיש מחשבה גם לתפיסת המותג - להביא את הצרכנים להתעניין בך לאורך זמן", אומר ירדן סטפנסקי, בעלי משרד הפקות המתמחה בתוכן וידאו פרימיום למותגים • כך תייצרו Brand Coolness ותגרמו ללקוחות לחזור אליכם

נתן סטולרו 23.07.2020
מפגינה בעד זכויות השחורים. "זו מחאה תודעתית, שהפכה גלובלית. כל העולם משתתף" / צילום: Alberto Pezzali, Associated Press
BlackLivesMatter# | ניתוח

"היום, אם מותג לא נוקט עמדה, הוא לא רלוונטי"

פרשת ג'ורג' פלויד גרמה למותגים אמריקאים לנקוט עמדה • לגו הפסיקה לפרסם ערכות של שוטרים ו-IBM הודיעה שלא תמכור תוכנות שהאלגוריתם שלהן מוטה נגד שחורים • האם זה שינוי קוסמטי או במהפך אמיתי? המומחים הישראלים מנתחים את הסוגיה ומתייחסים גם אלינו • פרויקט מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2020
שקי חצץ בכניסה לסניף של וולמארט בוושינגטון במקום הזכוכית ששברו. חנויות ניזוקו ונבזזו / צילום: Associated Press
BlackLivesMatter# | ניתוח

לתקן את חלון הראווה: הקמעונאיות בארה"ב צריכות לשנות הרגלים

החלונות של מאות חנויות בארה"ב נופצו במחאה על המוות של ג'ורג' פלויד, אבל לא מדובר רק בנזק פיזי • החברות הוותיקות צריכות להגיב גם למשמעות המנטלית של המחאה ולשנות הרגלים ותיקים • פרויקט מיוחד

שני מוזס 27.06.2020
מפגין מחזיק שלט שנושא את המילים שמהדהדות את המחאה על רצח ג'ורג' פלויד / צילום: Associated Press

כשהמחאה בארה"ב הגיעה לעולם המותגים

איך מתמודדים המותגים בארה"ב עם הרצח של ג’ורג’ פלויד, מתי התפריט של ארוחת הבוקר הופך להצהרה פוליטית ולמה לא סביר שנראה פירמות ישראליות מתערבות בסוגיות ציבוריות • כך נראית הטלטלה שעובר עולם השיווק בעקבות מחאת Black Lives Matter • פרויקט מיוחד

דוד ורטהיים 26.06.2020
מחאת Black Lives Matter בניו יורק / צילום: JOEL MARKLUND, רויטרס
המשבריסט | ניתוח

שמונה דקות וארבעים ושש השניות שהובילו את המותגים בארה"ב לכאוס

הסרטון שבו נראה שוטר חונק למוות את ג'ורג פלויד מטלטל את אמריקה ומשפיע גם על התאגידים • איזה מותג ניסה להמציא את עצמו מחדש כדי להימנע מביקורת על גזענות, מה קרה למנכ"ל שתקף את המוחים ואיך טראמפ מקווה להרוויח מהפגנות Black Lives Matter • פרויקט מיוחד 

אסף שמואלי 26.06.2020
אסי עזר ואלברט אסקולה בקמפיין של AIG  / צילום: צילום מסך
להט"בים | ניתוח

"ארגוני הקהילה כבר לא פראיירים - הם רוצים חלק מהרווחים"

עולם השיווק עשה צעדים משמעותיים בכל הקשור בפרסום לקהילה הגאה - בין היתר בגלל הנוכחות הבולטת של הומואים ולסביות בעולמות הפרסום והמדיה • בענף יש מי שחושבים שזה לא מספיק: "פרסומות מהסוג של AIG זה הדור הישן, היום אנחנו רוצים חלק מהרווחים"

ענת ביין-לובוביץ' 25.06.2020

   12345678910111213   

   נמצאו 199 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988