מזגני טורנדו

כתבות אחרונות

 

מפעלי ים המלח - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע

האחים עופר משקיעים כמעט 2 מיליון שקל כדי להביע את עמדתם בנושא שיקום ים המלח

נתי יעקובי 04.07.2011

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קוקה-קולה עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 20.06.2011

דיוויד דוכובני מזניק את הוט לפסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2011

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל, ובמקום השלישי - "ישראל היום"

נתי יעקובי 13.06.2011

בדיקת "גלובס": רכישת מזגן רק בסוף הקיץ תחסוך לא מעט כסף

עם זאת, מי שלא עומד בעומס החום ומבקש לרכוש מזגן כבר עכשיו ימצא בכל זאת מחירים שפויים ■ בדיקה מקדימה של תנאי השטח, שיטות הקירור ודרישות ההתקנה עשויה לחסוך הפתעות בסיכום ההוצאות הסופי

צביקה גוטליב 18.08.2010

אחרי 5 שנות שתיקה: תדיראן חוזרת לפרסם את תחום המזגנים

‎תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו

חגית ברונסקי 20.06.2010

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.2 מיליון שקל

רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי

נתי יעקובי 09.05.2010

תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי

עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו

ענת ביין-לובוביץ'‏ 09.12.2009

אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה

התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2009

תקציב הפרסום של מזגני טורנדו עבר מאדלר-חומסקי לשלמור-אבנון-עמיחי

מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2009

מקאן, שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו

התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-328 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 09.08.2009

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו בהיקף 22 מיליון שקל צפוי לצאת למכרז

מדובר באחד מתקציבי העוגן של אדלר-חומסקי, שהצטרף באחרונה למערך הפרסום של המתחרה אלקטרה ■ מקורבים: הקבוצה מכוונת למשרד גדול - מקאן, שלמור או יהושע

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-386 אלף דולר

המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר

נתי יעקובי 26.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-618 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת

נתי יעקובי 19.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-651 אלף דולר

ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר

נתי יעקובי 12.07.2009

   123456   

   נמצאו 87 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988