מינימרקטים

כתבות אחרונות

 
חרדים | לפני כולם

מכירות מוצרי הצריכה במגזר החרדי הגיעו לשיא

ב-2010 הגיעו מכירות מוצרי הצריכה במגזר לשיא של 3.2 מיליארד שקל ■ החרדים קונים יותר מוצרי פרימיום, המותגים הפרטיים שם נחלשים, ורשתות השיווק הגדולות חודרות למגזר במרץ

אילנית חיות 12.05.2011

רבוע כחול התחזקה במארס מול המינימרקטים הפרטיים

נילסן: שופרסל גדלה במארס לנתח שוק של 38% ■ הרשתות הפרטיות רמי לוי וחצי חינם מחזקות את מעמדן

אילנית חיות 27.04.2010

נילסן: שופרסל מתחזקת על חשבון הרשתות העצמאיות

הקרב בין שופרסל לרבוע כחול גלש לסרטונים ב-YouTube ■ גורם ברבוע כחול: שופרסל העלתה סרטון אנונימי, ורק אחרי פנייה משפטית הודו באתר כי שופרסל עומדת מאחורי הסרטון ■ גורם בשופרסל: "יש לחץ ברבוע כחול"

אילנית חיות 21.03.2010

דלק מקימה רשת מינימרקטים חדשה תחת המותג מנטה

תקים עד סוף השנה 10 סניפים בתוך מתחמי תחנות הדלק ■ סונול מתכננת להקים סניפים גדולים של Sogood מחוץ לתחנות הדלק ■ דור-אלון תפתח השנה 11 סניפי אלונית נוספים בקיבוצים ובמושבים

אילנית חיות 09.03.2010

נילסן: הרשתות העצמאיות גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול

הנתח של שופרסל ירד מ-36.8% בנובמבר ל-36.1% בדצמבר, והנתח של רבוע כחול ירד מ-20.4% בנובמבר ל-20% בדצמבר ■ 2009 חלה סטגנציה במחיר הממוצע של המוצרים ■ המינימרקטים הפרטיים שמרו על כוחם

אילנית חיות 20.01.2010

נתוני נילסן לחודש אוקטובר: שופרסל ורבוע כחול יורדות, חצי חינם ורמי לוי עולות

נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר

אילנית חיות 19.11.2009

נילסן: שופרסל ורבוע כחול גדלות על חשבון הרשתות הפרטיות

שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%

אילנית חיות 20.10.2009

נתוני נילסן לחודש אוגוסט: שופרסל עולה, רבוע כחול יורדת

נתח השוק של שופרסל עלה מ-35.6% ביולי ל-36.6% באוגוסט ■ במקביל ירד נתח השוק של רבוע כחול מ-20.3% ביולי ל-20% באוגוסט ■ חצי חינם ורמי לוי נותרו ללא שינוי ■ הרשתות העצמאיות התחזקו

אילנית חיות 21.09.2009

נתוני נילסן לחודש יולי: רבוע כחול עולה, שופרסל יורדת

נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-19.9% ביוני ל-20.3% ביולי ■ נתח השוק של שופרסל ירד מ-36.7% ביוני ל-36.1% ביולי ■ חצי חינם מתחזקת ■ המינימרקטים הפרטיים מתחזקים על חשבון הרשתות העצמאיות

אילנית חיות ‏ 19.08.2009

נתוני נילסן לחודש יוני: שופרסל ורבוע כחול שומרות על כוחן, רמי לוי מתחזק

כוחם של המינימרקטים הפרטיים נשחק ■ ביוני עמד נתח השוק של שופרסל על 36.7% ונתח השוק של רבוע כחול על 19.9% - בדומה למאי 2009 ■ נתח השוק של רמי לוי ביוני עמד על 4.7% לעומת 4.5% במאי 2009

אילנית חיות ‏ 20.07.2009

הרשתות הפרטיות ורשתות הפארם גדלו על חשבון שופרסל ורבוע כחול

נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008

אילנית חיות 21.06.2009

התאחדות התעשיינים: עלייה בכוח קניית המזון שמופנה לסופרמרקטים הענקיים

במקביל נמשכה ב-12 החודשים האחרונים העלייה בכוח קניית מזון המופנה לסופרים מקומיים זולים - 19.1% כיום לעומת 15.1% לפני שנה

מירב אנקורי 14.06.2009

נתוני נילסן לחודש אפריל: שופרסל יורדת, רבוע כחול עולה

נתח השוק של שופרסל נשחק מ-37.5% במארס ל-37.3% באפריל ■ נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-21.2% במארס ל-21.7% באפריל ■ רמי לוי וחצי חינם התחזקו על חשבון קו-אופ ישראל והרשתות העצמאיות האחרות

אילנית חיות 21.05.2009

המיתון הגיע לרשתות בינואר: שופרסל עולה, רבוע כחול יורדת

לפי נתוני נילסן, בחודש ינואר ירד היקף המכירות בשוק המבורקד ב-2.5% יחסית לאשתקד והסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל ; הרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי ממשיכות להתחזק ולהגדיל את נתחי השוק שלהן

אילנית חיות 26.02.2009

דו"ח נילסן לסיכום 2008: הרשתות העצמאיות התחזקו השנה על חשבון שופרסל ורבוע כחול

חצי חינם המשיכה לצמוח ; הצמיחה של רבוע כחול עמדה על 1% בלבד, והצמיחה של שופרסל על 6.3% - פחות מצמיחת השוק כולו ; שוק מוצרי הצריכה כולו רשם בשנה החולפת צמיחה של 9% והסתכם ב-31.1 מיליארד שקל

אילנית חיות 25.01.2009

   12   

   נמצאו 31 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988