מיתון

כתבות אחרונות

 

מדד הפרסום לרבעון השני של 2009: האם הרע מכל כבר מאחורינו?

פעילות הפרסום בישראל עדיין במיתון אך מראה סימני התאוששות: ההוצאה הרבעונית לפרסום גדלה וכך גם מחירי המדיה, מספר ההפקות החדשות והביקוש לעובדים בענף - אך מספר ההפקות היקרות עדיין בירידה

ענת ביין-לובוביץ' 11.08.2009

סקר: 48% מהמעסיקים חוששים ממעילה בארגון עקב המיתון

43% מהמעסיקים סבורים כי מרבית המועלים עושים זאת בגלל הנגישות ■ 9% אכן חוו מעילות ב-5 השנים האחרונות - אבל רק 18% מהם פנו למשטרה, מחשש לפגיעה במוניטין

ספיר פרץ 03.08.2009

לקח משלוש תקופות שפל

על מפולות מהעבר שמי שברח בשיאן, חסך הפסדים בירידות שאיש לא שיער את עוצמתן

זהר רוזן 26.07.2009

המשנה למנכ"ל קסטרו: "בארץ אין מיתון - יש התמתנות"

רון מי-טל וינפלד, סמנכ"לית הכספים ומנהלת הפעילות הבינלאומית של קסטרו, לא מספידה את הפעילות באירופה, לא מודאגת מכניסת רשת H&M לארץ - וזוכרת מצוין על מה משלמים לה 1.6 מיליון שקל בשנה

תמר קובלנץ 24.07.2009

כולנו תומר לוי

בישראל כולם "מסודרים" ■ מיתון? לא בפריים-טיים - ורצוי להתעלם אם אפשר

ליאת רון 23.07.2009

האביב הכלכלי עוד לא הגיע

נתוני הלמ"ס מדווחים התכווצות, האינפלציה אינה מעידה על ביקושים ולכן: לאט לכם

ליאו ליידרמן 22.07.2009

מספר הנופשים בטורקיה יירד גם הקיץ - אבל אין תחליף אמיתי

ובכל זאת - "גלובס" סוקר שלל הצעות ביעדי נופש אלטרנטיביים ■ המחירים: 384-900 דולר לאדם בחדר משפחתי

אורלי פלג-מזרחי 14.07.2009

האמנם באמת הסתיים המיתון?

התבוננות בהירה בנתונים ודיווחים סותרים: כוחות הצמיחה חזקים מכוחות המיתון

דן גלאי 14.07.2009

הנפט סיים בעלייה של 0.4% ונקבע ב-60.41 דולר לחבית

מוקדם יותר ירד מחירו ב-0.8% ונסחר ב-59.7 דולר לחבית ■ זוהי היתה הפעם הראשונה מאז ה-26 במאי שהנפט ירד מתחת ל60 דולר לחבית ■ בסיום המסחר נקטעה הירידה הרציפה החדה ביותר מאז ספטמבר 2006

יעל גרונטמן 09.07.2009

עמוס שפירא: "המיתון מחדד למנהל את המוח"

מנכ"ל סלקום השתתף בפאנל מיוחד לקראת מדד המותגים השנתי של "גלובס" ■ ראובן אדלר: "בזמנים של פרוספריטי, כ-70% מהקניות נעשות על רצפת החנות, באימפולס. בתקופת מיתון, 70% זה קנייה מתוכננת בבית"

לילך סיגן 05.07.2009

יצואן ישראלי לספרד: "התקופה הקשה תחלוף"

בעקבות המשבר העולמי נקלעה ספרד למיתון החריף ביותר שידעה מאז מלחמת העולם השנייה ■ למרות זאת, במכון היצוא מאמינים שלחברות ישראליות כדאי להיערך לתקופה שאחרי המשבר, ובעיקר להשקיע משאבים בחדירה לפרויקטים ממשלתיים

ספיר פרץ 05.07.2009

הארנק סגור: 58% מהישראלים צמצמו את היקף הרכישות ביוני עקב המיתון

עפ"י סקר מיוחד של מכון שילוב Millward Brown עבור "גלובס", המיתון ממשיך להשפיע על כיסו של הישראלי ■ כשליש מהאוכלוסיה מקפיאה או מצמצמת רכישות ■ הנפגעים העיקריים: מבוגרים ובעלי הכנסה נמוכה

דפנה הראל-כפיר 02.07.2009

הבועה השיווקית

בשיא הבועה הפיננסית, ענף הפרסום היה המאיץ הגדול ביצירת מקסם השווא של תשואה עודפת

ליאור חורב 02.07.2009

הרהורים בימי כולרה

השהות בבית חוסכת בהוצאות ומתאימה למגמת הצניעות המאפיינת את התקופה

אבינעם ברוג 02.07.2009

אתגר היום שאחרי

ההיסטוריה מראה כי בזמני אי-ודאות בוצעו התזוזות הגדולות ביותר במעמד חברות בשוק

ניצה ששון 01.07.2009

שוקי זיקרי ומישל מרסייה: למרות המיתון - נשים ממשיכות להסתפר כרגיל

עם זאת, ספרי הצמרת מודים כי יש האטה בפעילות, ולכן הם נדרשים ל"הרבה פעולות שיווקיות, שיתופי-פעולה והטבות ללקוחות" ■ איך נראה היום שוק המספרות, המונה 7,000 מספרות ומגלגל 2 מיליארד שקל בשנה?

ספיר פרץ 01.07.2009

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 353 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 23

צרו איתנו קשר *5988