דו"ח OECD, שנחשף השבוע ב"גלובס", מציין את מה שידוע לכולם: אם לא ימצא פתרון במהרה, תשתית התחבורה בישראל תקרוס
מימשל זמין הוא פרוייקט מתוקשר ויקר, שמעט אזרחים עושים בו שימוש של ממש
בחודש אוקטובר החולף היה לממשלה גירעון בפעילותה התקציבית בסך של 2.6 מיליארד שקל כשמתחילת השנה מסתכם הגירעון בסך של 24.5 מיליארד שקל ■ סך ההוצאות של משרדי הממשלה בחודש אוקטובר הסתכמו בכ-15.8 מיליארד שקל
רוב היצרנים המקומיים מתקשים להתחרות במוצרים הזולים מחו"ל ומהשטחים, ומדווחים על פיטורים ומעבר ליבוא ■ למרות הזדעקות שר התמ"ת, הממשלה לא עושה דבר ■ איך בכל זאת מצליחים יצרנים מקומיים לשרוד? ■ וגם: 5 טיפים לקידום מכירות כחול-לבן
לפני שתסלק את מאבטחי השרים, אולי תצא נגד חבריך - השרים וסגני השרים המיותרים
לצד הניצחון הגדול של מרקל, מפלגת השמאל של הסוציאל-דמוקרטים תמצא את עצמה ככל הנראה באופוזיציה לאחר 11 שנים רצופות בממשלה
לקראת יום הכיפורים, "גלובס" מצביע על 10 חטאים בולטים שליוו אותנו בשנה האחרונה - ועל הדרכים לכפר עליהם ■ בין הבזבזנות של הממשלה המנופחת להתפוררות של מערכת החינוך ■ ממפעל הפיס ועד ההופעות של מדונה וליאונרד כהן ■ על חטא שחטאתם
בנק הדואר הממלכתי הינו הבנק הגדול ביותר בעולם במונחי פיקדונות ■ ההחלטה מעוררת חשש שהממשלה היפנית תאמץ גישה "סוציאליסטית" לבעיות של המגזר הפרטי
מנכ"ל מזרחי טפחות: "צריך להשתמש גם בכלים פיסקאליים כמו עלויות הנמלים, עלות העבודה וגביית ביטוח לאומי" ■ "המשבר יוצר הזדמנות לתקן את המערכת הפיננסית בישראל" ■ "יש לאפשר מיזוגים בין בנקים לחברות ביטוח"
חברי האופוזיציה תקפו את ראש הממשלה מעל בימת הכנסת ■ נתניהו: "נסלול צירי תחבורה, אי אפשר להמשיך לחיות במדינת חדרה-גדרה. חייבים להוציא את ישראל מהפקק"
(עדכון) - שכר השרים יקוצץ ב-5% - נתניהו ירוויח מעתה כ-39 אלף שקל ■ ועדת הכנסת תשקול לקצץ שיעור דומה גם משכר הח"כים, העומד כיום על כ-33 אלף שקל
צפוי להחליף את החוק הקודם מ-1954 שלא שונה מאז ■ על פי החלטת הממשלה, הטיוטה סופית של החוק תוגש לוועדת שרים לענייני חקיקה עד סוף אוגוסט
(עדכון) - שכרו של ראש הממשלה נתניהו יעמוד אחרי ההפחתה על 35,764 שקל ■ סגני השרים ירוויחו פחות מחברי הכנסת - 29,204 שקל
האוצר מוותר על מודל הליסינג וצפוי לפרסם בקרוב מכרז לרכישת מאות כלי רכב ■ החשב הכללי קרא שלא לרכוש לשרים כלי רכב חדשים ושעליהם לנסות ולהיסתדר עם מלאי כלי הרכב הקיים
"המערכת הזו לא יכולה להתנהל ככה. כשיש ראש ממשלה, שהוא גם שר-על כלכלי, ולצידו יועץ כלכלי דומיננטי מאד ודעתן, לא ברור מי צריך לעשות את העבודה - שר האוצר או היועץ הכלכלי" ■ זה לא יילך, אי-אפשר לעבוד ככה"
עד שיבוא שינוי בציבור שבוחר במנהיגות, אין לשם מה לבוא בטענות למנהיגיו הנבחרים
הכנסתמו"מ קואליציוניממשלת ישראלנדל"ןפוליטיקהקבלניםקואליציהקרייזלרשריםתל אביב