משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
אמיר גיא / צילום: איליה מלינקוב

אמיר גיא עוזב את אדלר-חומסקי לטובת הקמת מיזם משותף עם Fiverr

גיא יקים את פלטפורמה דיגיטלית המפגישה אנשי פרסום עם חברות ומותגים לצורף עבודה על פרויקטים, אך יישאר בעל מניות ודירקטור בקבוצה • אדלר-חומסקי יצטרפו למיזם כ-Design Partner

ענת ביין-לובוביץ' 13:00
אלדד וינברג / צילום: איל יצהר

"לעשות תוכן וידאו בכמויות דורש התמחות. משרדי פרסום לא יכולים לעשות את זה"

אחרי 20 שנה בצמרת ענף הפרסום והמדיה, פונה הפרסומאי ואיש הדיגיטל אלדד וינברג אל הדור הבא של התוכן למותגים בווידאו • בשיחה עם גלובס הוא מספר מדוע החליט להקים את סוכנות Fire TLV, למה מותגים צריכים להכיר את טיקטוק, ומה מפספסים המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 10:17
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של טבעול

ראובני פרידן הצטרף למכרז בשלב מאוחר יחסית, לאחר שבאסם, בעלת השליטה בטבעול, הוחלט להרחיב את מספר המשרדים שמתמודדים על התקציב גם לכאלה שאינם נמנים עם מערך הפרסום של החברה • על התקציב התמודדו גם גליקמן שמיר סמסונוב, אדלר חומסקי ויורם דמבינסקי

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2021
ג'ורג' קלוני, הפרזנטור של נספרסו / צילום: Shutterstock

זזים: תקציב נספרסו בהיקף 20 מיליון שקל יועבר לקבוצת מקאן

תקציב הקריאטיב טופל בשנים האחרונות בליאו ברנט, הדיגיטל במובלין, והמדיה בזניט ש"תתנחם" בזכייה במכרז על תקציב הנקל סוד

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2021
מוסא חסדייה. "לא רצו להתחייב על הדברים המהותיים" / צילום: יח"צ
בחירות 2021 | בלעדי

שלושה משרדי פרסום ערביים דחו את פניית הליכוד להפקת קמפיינים פוליטיים

מוסא חסדייה, בעלי משרד הפרסום סקטורס-אלבוסתאני: "הסברתי לאנשי הליכוד שאם רוצים לפתוח דף חדש עם המגזר, צריך לפנות לנקודות שמציקות לציבור הערבי - חוק הלאום, קמיניץ ותוכנית למיגור הפשיעה והאלימות"

ענת ביין-לובוביץ' ודני זקן 17.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

וגם: אירוע הספיד דייטינג ההמוני של חברת SQLink לכבוד ולנטיינס דיי, סטיבן ספילברג מקבל את פרס בראשית וקצת חדשות טובות בצל קורונה

שירי דובר וענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
עידו הר טוב / צילום: איל יצהר

גיתם חוזר למערך הפרסום של תנובה: זכה במכרז על תקציב "תנובה מזון"

תקציב הפרסום של תנובה מזון אינו נחשב לתקציב פרסום גדול, היקפו מוערך בכ-8-10 מיליון שקל, והוא כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה ע"י גיתם BBDO • משרד הפרסום אדלר-חומסקי והפרסומאי יורם דמבינסקי לא עלו לשלב הבא במכרז על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
הוט מובייל / צילום: יחצ

חברת הדיגיטל אושן מקבוצת TMF תטפל בתקציב האיקומרס של הוט

החברה קיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל בהיקף של כמה מיליוני שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל

שישה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של רכבת ישראל

בין המשרדים: יהושע TBWA שמטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
אור גלייכר ובן סבר, ענבר-מרחב G / צילום: איל יצהר

"פרסום בנאלי עושה לנו אלרגיה. זה לא משהו שאנחנו יכולים להכיל או לעשות"

אור גלייכר ובן סבר, המנכ"לים המשותפים של משרד הפרסום ענבר-מרחב G, עברו דרך ארוכה מאז שהגיעו למשרד לפני 5 שנים • עם המכירה לקבוצת HAVAS הבינ"ל הם מספרים לגלובס על השינויים ("שלחנו הביתה 70% מכוח-האדם") ועל האתגרים ("אנחנו לא מיוחצנים מספיק")

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2021
מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס

קבוצת הפרסום הבינלאומית HAVAS רוכשת 51% ממניות ענבר-מרחב G

המהלך לא צפוי להשפיע על הניהול היומיומי, שיישאר בידי המייסדים חן ענבר וירון מרחב והמנכ"לים המשותפים בן סבר ואור גלייכר

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2021
איך תשפיע עוד שנת קורונה על יחסי משרדי הפרסום וערוצי הטלוויזיה / צילום: Shutterstock

איך יושפעו היחסים בין משרדי הפרסום וערוצי הטלוויזיה משנת הקורונה

למראית עין, ערוצי הטלוויזיה צלחו בשלום את שנת הקורונה, תודות לשיווק אגרסיבי, קיצוצים בכוח-האדם ובתקציבי ההפקה • במשרדי הפרסום התמונה שונה, ורובם יסיימו את השנה בשן ועין • האם יהיו לכך השלכות ארוכות-טווח?

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2021
יוסי לובטון מנכל  משרד פרסום באומן בר ריבנאי  / צילום: איל יצהר

חדשות טובות לעובדי פובליסיס: מחזירה רטרואקטיבית את קיצוצי השכר

ארתור סעדון, יו"ר הקבוצה, הודיע כי פובילסיס תחזיר רטרואקטיבית את קיצוצי השכר שספגו העובדים מחודש אפריל השנה בשל משבר הקורונה • בישראל מחזיקה פובליסיס בבעלות על משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-שמיר-סמסונוב וליאו ברנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2021
אבי בן טל, אבי ניר / צילום: יחיאל ינאי, ג'ף קרביץ, יח"צ

בניגוד לכל התחזיות: הקורונה לא פגעה בהיקפי הפרסום של קשת ורשת

עוגת הפרסום אומנם קטנה אך בשיעור פחות דרמטי מהצפי הקודר • נתוני יפעת בקרת פרסום לעוגת הפרסום מראים כי אפילו השנה הצליחה הטלוויזיה לגדול בהיקפיה, וכעת היא והדיגיטל מהווים 82% מעוגת הפרסום • העיתונות, הרדיו ושילוט החוצות מתרסקים

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021
מפעל טבעול / צילום: תמר מצפי

אדלר-חומסקי וראובני-פרידן מצטרפים להתמודדות על תקציב טבעול

עוד מתמודדים הם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והפרסומאי יורם דמבינסקי, לשעבר הבעלים של משרד הפרסום JWT ישראל • עד כה טיפל בתקציב גיתם BBDO, שוויתר עליו לטובת התמודדות על תקציב "תנובה מזון"

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 1608 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 101

צרו איתנו קשר *5988