משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
שאקיל אוניל / צילום: Associated Press, Richard Shotwell/Invision

שאקיל אוניל מקים סוכנות פרסום שתתמקד בגיוון גזעי ולהט"בי

הסוכנות תיקרא "Majority" ותשאף לכך ש־75% מהטאלנטים שלה יהיו "שחורים, חומים, נשים ולהטב"ים"

וול סטריט ג'ורנל 03.03.2021
חדר כושר של רשת הולמס פלייס

שעת הכושר של ראובני-פרידן: יטפל בתקציב הפרסום של הולמס פלייס

תקציב הפרסום של רשת חדרי הכושר טופל עד לאחרונה בידי אדלר-חומסקי • לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, תעלה החברה קמפיין חדש בכיכובו של עדן חסון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
אמיר גיא / צילום: איליה מלינקוב

אמיר גיא וחברת פייבר רוצים לשנות את המודל הכלכלי של תעשיית הפרסום

אמיר גיא, מנכ"ל משותף ומבעלי משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הודיע כי הוא עוזב ומקים יחד עם חברת פייבר פלטפורמה לענף הפרסום • האם היא תשפיע על הענף כפי שהושפע עולם העיצוב? ואיך יישמר הקשר הבינאישי, שלו השפעה מכרעת על התהליך היצירתי?

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
אלדד וינברג / צילום: איל יצהר

"לעשות תוכן וידאו בכמויות דורש התמחות. משרדי פרסום לא יכולים לעשות את זה"

אחרי 20 שנה בצמרת ענף הפרסום והמדיה, פונה הפרסומאי ואיש הדיגיטל אלדד וינברג אל הדור הבא של התוכן למותגים בווידאו • בשיחה עם גלובס הוא מספר מדוע החליט להקים את סוכנות Fire TLV, למה מותגים צריכים להכיר את טיקטוק, ומה מפספסים המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של טבעול

ראובני פרידן הצטרף למכרז בשלב מאוחר יחסית, לאחר שבאסם, בעלת השליטה בטבעול, הוחלט להרחיב את מספר המשרדים שמתמודדים על התקציב גם לכאלה שאינם נמנים עם מערך הפרסום של החברה • על התקציב התמודדו גם גליקמן שמיר סמסונוב, אדלר חומסקי ויורם דמבינסקי

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2021
ג'ורג' קלוני, הפרזנטור של נספרסו / צילום: Shutterstock

זזים: תקציב נספרסו בהיקף 20 מיליון שקל יועבר לקבוצת מקאן

תקציב הקריאטיב טופל בשנים האחרונות בליאו ברנט, הדיגיטל במובלין, והמדיה בזניט ש"תתנחם" בזכייה במכרז על תקציב הנקל סוד

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2021
מוסא חסדייה. "לא רצו להתחייב על הדברים המהותיים" / צילום: יח"צ
בחירות 2021 | בלעדי

שלושה משרדי פרסום ערביים דחו את פניית הליכוד להפקת קמפיינים פוליטיים

מוסא חסדייה, בעלי משרד הפרסום סקטורס-אלבוסתאני: "הסברתי לאנשי הליכוד שאם רוצים לפתוח דף חדש עם המגזר, צריך לפנות לנקודות שמציקות לציבור הערבי - חוק הלאום, קמיניץ ותוכנית למיגור הפשיעה והאלימות"

ענת ביין-לובוביץ' ודני זקן 17.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

וגם: אירוע הספיד דייטינג ההמוני של חברת SQLink לכבוד ולנטיינס דיי, סטיבן ספילברג מקבל את פרס בראשית וקצת חדשות טובות בצל קורונה

שירי דובר וענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
עידו הר טוב / צילום: איל יצהר

גיתם חוזר למערך הפרסום של תנובה: זכה במכרז על תקציב "תנובה מזון"

תקציב הפרסום של תנובה מזון אינו נחשב לתקציב פרסום גדול, היקפו מוערך בכ-8-10 מיליון שקל, והוא כולל את הטיפול במותגים סנפרוסט, מעדנות, מאמא עוף, דגי תנובה ואדום אדום

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
מפעל טבעול. מחפשים תחליף / צילום: תמר מצפי

מארבעה יוצאים שניים: אלה המתמודדים הסופיים על תקציב טבעול

תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה ע"י גיתם BBDO • משרד הפרסום אדלר-חומסקי והפרסומאי יורם דמבינסקי לא עלו לשלב הבא במכרז על התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2021
הוט מובייל / צילום: יחצ

חברת הדיגיטל אושן מקבוצת TMF תטפל בתקציב האיקומרס של הוט

החברה קיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל בהיקף של כמה מיליוני שקלים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
יוסי ואסה מככב בקמפיין החדש של רכבת ישראל ומשרד התחבורה / צילום: מתוך הפרסומת של רכבת ישראל

שישה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של רכבת ישראל

בין המשרדים: יהושע TBWA שמטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2021
אור גלייכר ובן סבר, ענבר-מרחב G / צילום: איל יצהר

"פרסום בנאלי עושה לנו אלרגיה. זה לא משהו שאנחנו יכולים להכיל או לעשות"

אור גלייכר ובן סבר, המנכ"לים המשותפים של משרד הפרסום ענבר-מרחב G, עברו דרך ארוכה מאז שהגיעו למשרד לפני 5 שנים • עם המכירה לקבוצת HAVAS הבינ"ל הם מספרים לגלובס על השינויים ("שלחנו הביתה 70% מכוח-האדם") ועל האתגרים ("אנחנו לא מיוחצנים מספיק")

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2021
מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס

קבוצת הפרסום הבינלאומית HAVAS רוכשת 51% ממניות ענבר-מרחב G

המהלך לא צפוי להשפיע על הניהול היומיומי, שיישאר בידי המייסדים חן ענבר וירון מרחב והמנכ"לים המשותפים בן סבר ואור גלייכר

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2021
איך תשפיע עוד שנת קורונה על יחסי משרדי הפרסום וערוצי הטלוויזיה / צילום: Shutterstock

איך יושפעו היחסים בין משרדי הפרסום וערוצי הטלוויזיה משנת הקורונה

למראית עין, ערוצי הטלוויזיה צלחו בשלום את שנת הקורונה, תודות לשיווק אגרסיבי, קיצוצים בכוח-האדם ובתקציבי ההפקה • במשרדי הפרסום התמונה שונה, ורובם יסיימו את השנה בשן ועין • האם יהיו לכך השלכות ארוכות-טווח?

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2021
יוסי לובטון מנכל  משרד פרסום באומן בר ריבנאי  / צילום: איל יצהר

חדשות טובות לעובדי פובליסיס: מחזירה רטרואקטיבית את קיצוצי השכר

ארתור סעדון, יו"ר הקבוצה, הודיע כי פובילסיס תחזיר רטרואקטיבית את קיצוצי השכר שספגו העובדים מחודש אפריל השנה בשל משבר הקורונה • בישראל מחזיקה פובליסיס בבעלות על משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-שמיר-סמסונוב וליאו ברנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 1626 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 102

צרו איתנו קשר *5988