משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
שירה באום / צילום: LEAD

משיווק ופיננסים לפרסום: שירה באום מונתה לסמנכ"לית האסטרטגיה של LEAD

בתפקידה האחרון, באום ניהלה את מחלקת האסטרטגיה, הפיתוח העסקי והחדשנות בלאומי קארד

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2021
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

בנק הפועלים דורש מאדלר חומסקי צינון ארוך לפני שיתחיל לעבוד עם דיסקונט

הבנק טוען כי משרד הפרסום היה חשוף לסודות מסחריים של הקבוצה, ולכן אינו יכול לעבוד כעת עם המתחרים - תקציב שבו זכה במהלך עוקף מכרז, כפי שחשפנו בגלובס • עם זאת, חוזה ההתקשרות בין הצדדים איננו כולל סעיף צינון אלא הודעה מוקדמת של חודשיים בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2021
קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל / צילום: אלעד שרון

שלוש סמנכ"ליות בגליקמן מובילות באוניברסיטאות מהלך לעידוד גיוס עובדים לענף הפרסום

קרן שכטר-ויסמן, עירית פסטרנק ושרית קורונל מובילות מהלך שנועד לעודד צעירים מהאקדמיה להצטרף כעובדים לענף הפרסום עם תום הלימודים • השלוש מובילות יוזמה חדשה של המשרד שמטרתה להחזיר את התשוקה לעולם הפרסום בקרב הדור הצעיר

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2021
הפתרונות למשבר בענף הפרסום / איור: גיל ג'יבלי
ענף הפרסום | ניתוח

במקום לבכות על בריחת המוחות להייטק: 6 פתרונות למשבר בענף הפרסום

בחודש החולף הציף גלובס את נושא המשבר העובדים בענף הפרסום, בסדרת כתבות שעוררה גלים • משיחות שערכנו עם אנשי הענף עלו כמה הצעות לדרכי פעולה, ובהן שכר הוגן, השקעה במיזמי עובדים, מודל תשלום חדש והקמת ארגון עובדים • כתבה רביעית ואחרונה בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2021
יגאל עזרא / צילום: רועי פרי

שינויים בצמרת פובליסיס: יגאל עזרא מונה לסמנכ"ל קריאטיב בבאומן-בר-ריבנאי

יחליף את ירון פרל שעבר למקאן • בגליקמן הושלם רה-ארגון בהנהלה עם מינוי שלוש סמנכ"ליות חדשות

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

למרות החרם של המשרדים הגדולים: 100 עבודות הוגשו לתחרות הפרסום "גרנות"

בין המשרדים שהגישו עבודות נמנים ענבר-מרחב, ליאו ברנט, גליקמן-שמיר-סמסונוב, מנצ', מאקו, טוויסטד, לפ"מ, דיבור ונוספים • וגם: שוק במקום מטוס, מצנח הזהב, חדשות טובות וסיידוף חונך • אירועים ומינויים

ענת ביין-לובוביץ', גלית חתן ומיכל רז-חיימוביץ' 06.07.2021
יינות ביתן סניף הרצליה / צילום: איל יצהר

אחרי שינוי הבעלות, גם הפרסום מתחלף: תקציב יינות ביתן צפוי לעבור ל-LEAD

אלקטרה מוצרי צריכה תנסה לייצר שחקן משמעותי שני בשוק קמעונאיות המזון, אך בדרך יעמדו בפניה אתגרים גדולים • בשלב ראשון יעמוד תקציב הפרסום החדש על כ–20 מיליון שקל, אך הוא צפוי לגדול • בשלב הבא יהיה עליה להחליט האם יינות ביתן ומגה יישארו מותגים נפרדים

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2021
דורית גוילי / צילום: גבריאל בהרילה

פובליסיס ONE מצטרף לגיתם במערך הפרסום של בנק הפועלים

יחליף את אדלר-חומסקי שעבר לטפל בבנק דיסקונט • היקף התקציב שיועבר לפובליסיס ONE עומד על 25 מיליון שקל וכולל את הטיפול במותגי הבנק השונים ואפליקציית ביט • גיתם יטפל בחלק השני של התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2021
נציגים מאיגודי השיווק והפרסום וכן מפרסמים גדולים ופרסומאים יגבשו ביחד את האמנה המוסכמת / צילום: Shutterstock, Rawpixel.com

משלבים ידיים: איגוד השיווק יוזם אמנה להסדרת מערכת היחסים עם הפרסומאים

בעקבות כתבות גלובס שעסקו במשבר בענף הפרסום ובחלקם של המפרסמים בו, מציע איגוד השיווק לקיים שולחן עגול שבו שני הצדדים ידונו בכללי ההתנהלות ביניהם • השיחות יחלו לאחר הבחירות לאיגוד חברות הפרסום, באמצע החודש. גיל סמסונוב צפוי להיבחר כיו"ר

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

בורחים מהתמודדות: מקאן, אדלר, באומן, ראובני וגיתם לא יתמודדו בתחרות הקריאייטיב גרנות

נותר עוד שבוע להגשת המועמדויות לתחרות, אך כבר עכשיו נודע לגלובס כי חמישה מתוך עשרת משרדי הפרסום הגדולים בענף אינם מתכוונים להשתתף בתחרות הקריאייטיב החדשה שהייתה אמורה להחליף את "קקטוס הזהב"

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

הלקחים והפוליטיקה: התחרות הגדולה של ענף הפרסום יוצאת לדרך

עם צאתה לדרך של תחרות הקריאייטיב גרנות, מסביר המייסד מירן פחמן איזה לקחים הופקו מתחרות קקטוס הזהב שנמוגה, ואיך יתמודד עם הפוליטיקה המשרדית • "גם למפרסמים שרוצים להיות מזוהים עם חדשנות יש פה אינטרס", הוא טוען • התוצאות יוכרזו בכנס MAD של גלובס

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2021
תעשיית הפרסום. העובדים כבר לא מוכנים לקבל את תנאי השכר הנמוכים / עיצוב: טלי בוגדנובסקי

"בחל"ת נפקחו לי העיניים": עובדי ענף הפרסום נוטשים את המקצוע, והם לא לבד

ענף הפרסום כבר לא זוהר ומשגשג כשהיה, והוא גם הולך ומתרוקן מהנכס הכי חשוב שלו: העובדים • אחרי שהוצאו לחל"ת, הם כבר מסרבים לספוג יחס פוגעני מצד הבוסים ועוברים להייטק. וזו לא רק תופעה ישראלית • האם החל"ת רק היטיב עם העובדים? האזינו

ענת ביין-לובוביץ' ואורי פסובסקי 28.06.2021
עו"ד נוגה רובינשטיין./ צילום: תמר מצפי

יוצאים לפעולה: נציגי משרדי הפרסום הגדולים יקדמו הליך הוגן של מכרזים

אחרי התדהמה מהחלטת דיסקונט להעביר את תקציב הפרסום שלו לאדלר-חומסקי, איגוד חברות הפרסום החליט לנסח הצעה למתווה התנהלות במכרזי פרסום, שתועבר בהמשך לרשות התחרות עם בקשה לפטור מהסדר כובל

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2021
יוסי לובטון, יו"ר ומנכ"ל קבוצת פובליסיס בישראל / צילום: איל יצהר

ליאו ברנט דורש פיצוי מדיסקונט ומאשים אותו בניהול לא הוגן של מכרזי הפרסום

במכתב ששיגר משרד הפרסום לשורת גורמים בדיסקונט, ובהם המנכ"ל והיו"ר, נטען כי "התנהלות הבנק הייתה חסרת תום-לב" • המשרד דורש פיצוי של כ-590 אלף שקל עבור העלויות שנגרמו לו כתוצאה מהשתתפות במכרזי דיסקונט ופייבוקס • הבנק בתגובה: "התנהלותנו הייתה תקינה לחלוטין, ואנו מצרים על האופן שבו בחר ליאו ברנט להתנהל"

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2021
ההייטק מפתה, אבל לא באמת מחכה לפרסומאים / צילום: Shutterstock

ההייטק מפתה, אבל לא באמת מחכה לפרסומאים

הצרה של ענף הפרסום היא אותה צרה של חברות ייעוץ בתחומים נוספים, שמתקשות לגייס ולשמר עובדים איכותיים בגלל עבודה קשה בשכר נמוך • ההייטק מציע שכר נאה,  אבל יש בו חסרונות אחרים

אורנה רודי 24.06.2021
ענף הפרסום / עיצוב: טלי בוגדנובסקי
ענף הפרסום | ניתוח

"ניצול בוטה, עבדים ואדונים": במשרדי הפרסום מפנים אצבע מאשימה ללקוחות

הדרישות שמובילות פרסומאים לעבוד גם ביום כיפור, המנכ"ל שאיחר בחמש שעות לפגישה רק כי העדיף לרוץ, והלקוחה שביקשה שיכינו מצגת לבית הספר של הילד שלה • התחרותיות והתחזקות הדיגיטל מספקים למפרסמים כוח - והם מנצלים אותו • המשבר בפרסום, כתבה שלישית בסדרה

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 1693 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 106

צרו איתנו קשר *5988